ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Afgelopen 17 mei weer eens een poging gedaan op het TT circuit :) *O*

Het was koud... Vrijwel de gehele dag volledige bewolking en een pittige wind... Maar; gelukkig wel droog *O*

De stepjes had ik na de eerste circuitdag verzet; iets omlaag (naar de standaard hoogte) en een stukje naar achteren.
Dit heeft enorm geholpen! Ik kon veel makkelijker bewegen en de krachten opvangen. Ik kwam dus niet meer totaal bek-af van de motor :)

Er waren op die dag veel rijders gevallen.. Opvallend veel.. Eerste sessie al twee in de Strubben.. Twee rondjes achter elkaar gele vlag in die sector; verschillende motoren.. ;(

Tweede sessie halverwege met rood afgevlagd.. :/

De derde en vierde sessies lekker kunnen rijden en in een redelijk ritme terecht gekomen. Ondanks de lage temperatuur en nogal... bewegelijke voorkant (vergt nog wat afstelling O-) ) 2:03.2 kunnen rijden. Geeft de mens vertrouwen voor meer.

18AG3-5537-609-2.jpg

18AG3-5461-538-2.jpg
 
Mannen, als oud ZX10R bezitter wil ik jullie nog de kans geven om een dagje te rijden op Zandvoort.
Circuit Experience groep 3 Zandvoort maandag 28 mei

;)
Maandag is normaal mijn vrije dag :Y ... maar die staat nu al volgepland B| . Jammer, had best in groep 3 mijn rondjes willen doen.

Afgelopen 17 mei weer eens een poging gedaan op het TT circuit :) *O*

Het was koud... Vrijwel de gehele dag volledige bewolking en een pittige wind... Maar; gelukkig wel droog *O*

De stepjes had ik na de eerste circuitdag verzet; iets omlaag (naar de standaard hoogte) en een stukje naar achteren.
Dit heeft enorm geholpen! Ik kon veel makkelijker bewegen en de krachten opvangen. Ik kwam dus niet meer totaal bek-af van de motor :)

Er waren op die dag veel rijders gevallen.. Opvallend veel.. Eerste sessie al twee in de Strubben.. Twee rondjes achter elkaar gele vlag in die sector; verschillende motoren.. ;(

Tweede sessie halverwege met rood afgevlagd.. :/

De derde en vierde sessies lekker kunnen rijden en in een redelijk ritme terecht gekomen. Ondanks de lage temperatuur en nogal... bewegelijke voorkant (vergt nog wat afstelling O-) ) 2:03.2 kunnen rijden. Geeft de mens vertrouwen voor meer.

[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde dat je niet alle sessies hebt kunnen rijden, helemaal omdat je "maar" vier sessies hebt.
Fotootjes zijn tof :] *O*

Ik ga binnenkort mijn stepjes ook eens wat lager zetten. Zit ook niet helemaal lekker en weet nog niet of dit door mijn pak komt of dat de stepjes te hoog zitten. Ik ben bang dat mijn pak iets te krap is maar hoop dat de goedkope oplossing werkt (stepjes verzetten).
 
Laatst bewerkt:
heb mijn stepjes ook max naar beneden en naar voren staan (is verstelbare gilles set dus is altijd sportiever dan ori)
kan niet helemaal naar beneden want dan komt hij tegen de uitlaatpijp aan

wel vind ik de demper krankzinnig schuin, mijn laars komt tegen de uitlaat aan. zie dat bij alle 04-05 10's
gelukkig heeft alpinestars een metalen stuk in de hak waardoor ik gelukkig geen gesmolten laars heb
 
Heeft er iemand toevallig een rechter zijkuip voor de 2004-2005 ZX10R te koop? Gedeelte waar ninja op staat en wat om het knipperlicht valt. Liefst in de kleur zwart, maar andere kleur mag ook, laat ik hem overspuiten op de zaak :)

Na elk ritje steekt m'n onderkuip boven de zijkuip uit...zijn 4 ophangpunten verrot B| ;( En op 2 plekken wwas die al doorgescheurd
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand toevallig een rechter zijkuip voor de 2004-2005 ZX10R te koop? Gedeelte waar ninja op staat en wat om het knipperlicht valt. Liefst in de kleur zwart, maar andere kleur mag ook, laat ik hem overspuiten op de zaak :)

Na elk ritje steekt m'n onderkuip boven de zijkuip uit...zijn 4 ophangpunten verrot B| ;( En op 2 plekken wwas die al doorgescheurd

Zag dat je ook op marktplaats adverteert,als je ff verder kijkt bij onderdelen voor zx10r staat er bij Hotparts eentje.
 
Heeft er iemand toevallig een rechter zijkuip voor de 2004-2005 ZX10R te koop? Gedeelte waar ninja op staat en wat om het knipperlicht valt. Liefst in de kleur zwart, maar andere kleur mag ook, laat ik hem overspuiten op de zaak :)

Na elk ritje steekt m'n onderkuip boven de zijkuip uit...zijn 4 ophangpunten verrot B| ;( En op 2 plekken wwas die al doorgescheurd

Ik heb hier nog een rechter zijkuip liggen (in het zwart), maar die is beschadigd.
 
help wie weet waar het richtingaanwijzer relais zit van de zx10 2016 ?

Hee ouwemees :W .
We hebben elkaar pas nog gesproken bij mcrijen witte nog :t
Ben toevallig afgelopen donderdag avond nog aan mijn 2016 aan het prullen gewist :Y USB tel kabeltje aangelegd vanaf een optimate omvormer wat in het kontje is gemonteerd .( Zo heb ik permanent stroom aan de voorzijde voor de Navi op me gemonteerde tel ).

Als je die 4 inbusboutjes onder het afdekkapje los draait kun je zo de achterkap eraf schuiven .
Dan zit dat relais aan de rechterzijde , dacht ik .
 
Hee ouwemees :W .
We hebben elkaar pas nog gesproken bij mcrijen witte nog :t
Ben toevallig afgelopen donderdag avond nog aan mijn 2016 aan het prullen gewist :Y USB tel kabeltje aangelegd vanaf een optimate omvormer wat in het kontje is gemonteerd .( Zo heb ik permanent stroom aan de voorzijde voor de Navi op me gemonteerde tel ).

Als je die 4 inbusboutjes onder het afdekkapje los draait kun je zo de achterkap eraf schuiven .
Dan zit dat relais aan de rechterzijde , dacht ik .
moggu man ik heb hem al gevonden onder de voorste tankkap aan de linker zijde knippers doen het nu goed ! gisteren nog bij de uitvaart geweest van Casper van de zxr-club was best wel heftig!! gr Kees
 
[afbeelding]
Was mooi motorweertje vandaag... :]
In de schaduw. :+ ( Motorpiccies van motorplezier :} :9~ )

Voor mij lekker badderen op een luchtbedje bij het strand.
Alleen bij vertrek een lekke band.

Om 20.13 gebeld, maar ik weet niet wat ze aan het doen waren bij de ANWB.. 23.55 kon ik op huis aan.

Het was ondertussen wel lekker donker daar zonder straatverlichting en alleen een zonnebril bij me. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan