ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Jaaaaaa, maar das al eeuwen geleden ;). Overigens gaan de rondetijden na het aanpakken van de vering aardig omlaag. Snelste rond 2:07, optimale ronde 2:05. Het gaat nog ergens op lijken 8-) .
Komende woensdag is de pitbox weer gehuurd. Tijdens de sessies door lekker in de schaduw staan, het rijden gaat wel lukken gezien de voorspellingen *O* .
Enne? Pauzes?? Pauzes is voor opa's, ritme is alles, hahaha :+


\[Edit] Veel plezier donderdag :]
Opa :+ zijn arm is pas volgend jaar genezen.
Als het goed is dan zou de botgroei 90% moeten zijn in oktober, en het moment van verbinding tussen de losse delen aangebroken zijn. ( woordspeling :') )

Daarna moet het bot van binnenuit nog verder aangroeien en een grotere dichtheid krijgen.
13 juli weer een mooie foto van het geheel.

De fysiotherapie is pas vorige week aangevangen en volgende week mag opa voor het eerst naar Recuper, een NAH kliniek. ( Exclusief centrum Niet Aangeboren Hersenletsel )

Ik liep gisteren nog wel rond met het idee om te vragen of ik 1-2 sessies mag rijden in het kader van revalidatie. De hele middag wordt teveel. Maar ja, ben er een beetje laat mee. ;)
 
Ongelooflijk hoe snel je het dit jaar weer opgepakt hebt. :}
De eerste keer geskipt, daarna direct dik onder de 2.10. :9

Naast de vering heb je ook een hele goede voorrijder, of heb je ook de tijden alleen gereden? *O*

Een pixbox is ideaal en gezellig. 8-)
Nee hoor, geen voorrijder. Geef mij maar de ruimte om zelf te rijden, dat vind ik veel prettiger! Soms is een mikpunt in de verte wel fijn, maar ook dat liever niet.

Het hele herstel van je arm duurt nog best lang zeg :/ . Weet eigenlijk ook niet wat ik anders had verwacht na zo´n breuk, maar gevoelsmatig duurt het langer dan ik had verwacht.
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig idee wat het kan zijn als bij vlot weg rijden de koppeling in 1 keer helemaal pakt ( dus niet wil slippen)

Kwam er gister achter maar nog ergens naar gekeken verder.
 
Iemand enig idee wat het kan zijn als bij vlot weg rijden de koppeling in 1 keer helemaal pakt ( dus niet wil slippen)

Kwam er gister achter maar nog ergens naar gekeken verder.
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Dus de motor staat in zijn 1, koppelingshendel laat je opkomen en dan grijpt hij in 1 keer aan. Klinkt heel vaag / raar.

Andere vraag, heeft iemand nog knappe remschijven liggen of tips voor goede schijven. Denk dat mijn huidige schijven op beginnen te raken (minimale dikte bijna bereikt).
 
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Dus de motor staat in zijn 1, koppelingshendel laat je opkomen en dan grijpt hij in 1 keer aan. Klinkt heel vaag / raar.

Andere vraag, heeft iemand nog knappe remschijven liggen of tips voor goede schijven. Denk dat mijn huidige schijven op beginnen te raken (minimale dikte bijna bereikt).

heb wel setje liggen die zgan is!
wil brembo schijven halen dus de ori (zit op extra set velgen die ik heb liggen) gaan eraf
pb bij interesse?
 
Kan goedkoop een linkpijp op de kop tikken voor de 2011 10. Heeft iemand hier inmiddels ervaring met de linkpijp en of afstellen nodig is en wat daar de opties voor zijn?

Maatje heeft laatst zn duc laten afstellen direct op de ecu. Was niet duur maar weet niet of dit met de 10 ook kan of dat je vast zit aan een PC.
 
heb wel setje liggen die zgan is!
wil brembo schijven halen dus de ori (zit op extra set velgen die ik heb liggen) gaan eraf
pb bij interesse?

Mag je wel opschieten met die Brembo schijven,zit al maanden te wachten op setje 320 T-drive.Brembo is zeer zeer traag,Front Row krijgt bijna niets binnen van Brembo.
 
ik heb geen haast hoor, zitten op reserve set velgen, zijn zgan

maar krijg geen reactie dus vermoed dat hij al voorzien is
Haha, rustig aan hoor. Ben aan het werk, MF staat soms aan ... en soms ook niet :).
Heb je reactie op mijn PM net gelezen, kom er dit weekend bij je op terug :Y.
 
Mag je wel opschieten met die Brembo schijven,zit al maanden te wachten op setje 320 T-drive.Brembo is zeer zeer traag,Front Row krijgt bijna niets binnen van Brembo.

Enig idee hoe snel Front Row is met SBS remblokken? Gister toevallig setje SBS RS blokken besteld.
 
Weer even geleden dat ik wat gepost had hier. Ondertussen weer een paar stapjes verder met de 10r.

Na de laatste keer op assen, toch eindelijk de knoop doorgehakt om de ecu tuning software en interface aan te schaffen, was het aan uig gevoel van de injectie beu. En wou eindelijk de laatste restricties van de bike kunnen halen.

Voor nu een basis map voor mijn setup er in gezet van woolich, zodat ik alvast wat winst heb, maar einde van bet seizoen zal hij toch op de bank gaan.

Eerste indruk is zeer goed! Veel sterker in het midden gebied, veel soepeler met oppakken. En de motor klinkt zelfs veele malen voller.

y4mjhEBFuV2XUsKIM3RH4F27del-Qcc4f9_XxNU4mJKXg7CyP1Yt9Cwe_cAzGfgleXghA8T9jhS2-uDbmubnR3HnFz4hfwna2op9pZNo7lN8HHBX2pQPTG39Tr2P-04pLZWhH2YDunVxyVgDgm7lHd50cnZLNBeaJlLbQmMFDoEAh01-OSKnA4tIydB709stIUsNHu9WJdcbwaCWA_pmuRsmQ


En nog een plaatje van afgelopen dagje assen er bij incl. Filmpje :+.

y4m2mwRD9Wto7ht3TNp1PjWlk6sG2X-IujMkY-et4LomOetMF0Oai-Oon42qV7GLJmPZ6pVEsU59NFWAuizcv6Sf9FziBnJFu69hE8QQQZovQtgcRX41gIF9Xvmjh0xHueFXLUmFYTLhjVRY1NRmUSkuig51hnpWGShNb7JD3xgzRMMKdjCvIeza1-thM-t1cc2dqkf_LKSsMj9XsJPKLbLnQ


https://youtu.be/HzaFe0rYVzU
 
Weer even geleden dat ik wat gepost had hier. Ondertussen weer een paar stapjes verder met de 10r.

Na de laatste keer op assen, toch eindelijk de knoop doorgehakt om de ecu tuning software en interface aan te schaffen, was het aan uig gevoel van de injectie beu. En wou eindelijk de laatste restricties van de bike kunnen halen.

Voor nu een basis map voor mijn setup er in gezet van woolich, zodat ik alvast wat winst heb, maar einde van bet seizoen zal hij toch op de bank gaan.

Eerste indruk is zeer goed! Veel sterker in het midden gebied, veel soepeler met oppakken. En de motor klinkt zelfs veele malen voller.

[afbeelding]

En nog een plaatje van afgelopen dagje assen er bij incl. Filmpje :+.

[afbeelding]

https://youtu.be/HzaFe0rYVzU

Mooi spul :Y. Als je weer een keer op Assen bent wil ik wel ff komen spieken hoeveel parameters je hebt om mee te spelen en wat er stock in staat :). En toch weer iets dichter bij de 2:00 :].
 
Laatst bewerkt:
Mooi spul :Y. Als je weer een keer op Assen bent wil ik wel ff komen spieken hoeveel parameters je hebt om mee te spelen en wat er stock in staat :). En toch weer iets dichter bij de 2:00 :].

Thnx. Haha, dat komt goed. In aug. Ga ik bijna zeker weer 2 dagen toeren op assen eens kijken of die 2:00 grens doorbroken kan worden. Maar eind volgende week eerst eens 2 dagen testen op zolder:+.

Je kan echt bijna alles instellen wat je maar kan bedenken, en dan nog meer. En leuke + is dat je ook de foutcodes uit kan lezen en wissen :Y.
 
Weer even geleden dat ik wat gepost had hier. Ondertussen weer een paar stapjes verder met de 10r.

Na de laatste keer op assen, toch eindelijk de knoop doorgehakt om de ecu tuning software en interface aan te schaffen, was het aan uig gevoel van de injectie beu. En wou eindelijk de laatste restricties van de bike kunnen halen.

Voor nu een basis map voor mijn setup er in gezet van woolich, zodat ik alvast wat winst heb, maar einde van bet seizoen zal hij toch op de bank gaan.

Eerste indruk is zeer goed! Veel sterker in het midden gebied, veel soepeler met oppakken. En de motor klinkt zelfs veele malen voller.

[afbeelding]

En nog een plaatje van afgelopen dagje assen er bij incl. Filmpje :+.

[afbeelding]

https://youtu.be/HzaFe0rYVzU

Dik :P
 
Thnx. Haha, dat komt goed. In aug. Ga ik bijna zeker weer 2 dagen toeren op assen eens kijken of die 2:00 grens doorbroken kan worden. Maar eind volgende week eerst eens 2 dagen testen op zolder:+.

Je kan echt bijna alles instellen wat je maar kan bedenken, en dan nog meer. En leuke + is dat je ook de foutcodes uit kan lezen en wissen :Y.

Timing, fueling, klep uitzetten in uitlaat, secundaire kleppen in gasklephuizen? En wat meer vermogen in het middengebied mag ook wel, een s1000 heeft voor mijn gevoel in het middengebied 50% meer vermogen :'). Staat de timing daar standaard heel laat i.c.m. relatief weinig benzine t.o.v. de map die je er nu in hebt staan?

Augustus ga ik zelf niet halen, plan is om nog Ecuyers, Spa en Hockenheim te doen dit jaar. Ben nu eerst de circuitmotor wat onderhoud aan het geven zodat ie de volgende 25dkm ook zonder problemen overleeft :Y.
 
Laatst bewerkt:
Vorige week woensdag weer wat rondjes op Zandvoort gedaan. Rondetijden waren niet geweldig, maar wel een hoop lol gehad *O* :] . En alles weer heel gehouden, behalve de remblokken en remschijven :P.

full
 
Gisteren voor eerst een zx10r uit ‘04 aangeschaft voor het circuit.
Naast de standaard dingen als vering, wat zijn dan de must-a-have dingetjes??
 
Ik had je verhaal hierboven gelezen.
Is het dan echt zo’n kloten troep de standaard klauwen/blokken en schijven???

Bij de R1 kon ik prima uit de voeten met standaard materiaal.
Met de schijven heb ik geen enkele moeite hoor. Die zijn na jaren flink "misbruikt" te zijn gewoon op. En blokken slijten natuurlijk ook, hoort erbij. Maar de remklauwen en pomp.... alle verhalen over fading zijn waar. Had het niet verwacht (lees veel verhalen met een korreltje zout) maar het is echt zo. Zou deze zsm vervangen. Of test het voor jezelf, misschien ervaar jij het anders.
 
Terug
Bovenaan Onderaan