ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

De duurste optie bij carmo dus autoblipper enz heb je ook allemaal bij die in frankrijk voor maar 200€!
enige wat je niet hebt is race display dat heb je bij schnitz racing wel voor 245 dollar incl uitzetten van alle foutcodes etc...
Veel goedkoper dus, sta alleen niet te springen om men ecu naar de verenigde staten op te sturen anders direct.
Wel veel goeie reviews over schnitz ecu flash en goeie service ook heb al een paar berichten gehad en hij raad zelf aan om de basis flash te nemen en achteraf laten afstellen met powercommander voor beste resultaten (terwijl je de optie voor flashen voor bepaalde uitlaat enz ook kan kiezen via schnitz voor 125 dollar extra ! )
 
De mijne is ook geflash met woolich , door de vorige eigenaar .
Ook door Paul rintzen uit Weert .
Gelijk ook de autoblipper geactiveerd ,
En wat Hans zei klopt helemaal , die gast is er een paar dagen mee bezig geweest .
Heb hier de rekening liggen van Rintzen , van bijna €1600,- in de BTW ..
Dus tja da's best duur , maar wel een goede tuner .
 
De mijne is ook geflash met woolich , door de vorige eigenaar .
Ook door Paul rintzen uit Weert .
Gelijk ook de autoblipper geactiveerd ,
En wat Hans zei klopt helemaal , die gast is er een paar dagen mee bezig geweest .
Heb hier de rekening liggen van Rintzen , van bijna €1600,- in de BTW ..
Dus tja da's best duur , maar wel een goede tuner .
Dat bedoel ik.Elke fiets is anders dus alleen een kastje opsturen en dat het daarmee ok is is niet de manier.
 
Klopt daarmee dat schnitz racing mij aanbeveelt om zijn "base" flash te nemen icm testbank afstellen met pc5!

Denk dat in de toekomst powercommander overbodig word.
Maar diegene waar ik men pc5 bij heb besteld heeft ook men andere motoren afgesteld op testbank met powercommander en die weet echt wel wat hij doet!
Hij heeft dit jaar alleen al bijna 10 powercommanders verkocht en daarvan worden de meeste afgesteld bij hem op de testbank.
Ik mocht er zelf bij blijven toen men k5 afgesteld werd met volledige lijn.
Een uur of 3 aan bezig geweest en van 155-160 pk eerste run naar 175 gekregen en veel mooiere vlakkere curves interessant om eens te zien hoe het in zen werk gaat :)
 
Zijn er ook mensen bekend die zoiets doen in Noord oost NL ? Pajic of Arnold ofzo ?

Nog steeds op zoek naar de geschikte 10 ( 08-09).. maar ondertussen dankbaar aan het meelezen en vind dit toch wel een erg interressant dingetje
 
De motor heeft weer diezelfde luxe na een paar jaar in een hele kleine berging te hebben gestaan ;). Hij staat nu hier in de garage met zijn voetjes van de vloer en de accupolen los te wachten op beter weer, naast mijn oude 6.
:}

En waar staat de circuitbike dan? ;) Is de accu nog goed trouwens.. 8-)
 
:}

En waar staat de circuitbike dan? ;) Is de accu nog goed trouwens.. 8-)
De accu heeft het niet gered, ik gebruik de motor eigenlijk iets te sporadisch wat icm de quickshifter niet ideaal was voor de accu'(. Dus de circuitfiets heeft een nieuwe lipo accu gekregen en jouw oude fiets de baksteen uit de circuitfiets :P.

De circuitfiets staat nog bij mijn ouders, tussen de s1000rr en de r1100s van de rest van de familie :]
 
De accu heeft het niet gered, ik gebruik de motor eigenlijk iets te sporadisch wat icm de quickshifter niet ideaal was voor de accu'(. Dus de circuitfiets heeft een nieuwe lipo accu gekregen en jouw oude fiets de baksteen uit de circuitfiets :P.

De circuitfiets staat nog bij mijn ouders, tussen de s1000rr en de r1100s van de rest van de familie :]
Oh, de quickshifter zit nog steeds constant op de accuspanning. 8)7Ik had er wel een poging voor gedaan via het achterlicht.
Maar jij hebt het dus verder ook niet veranderd. _O-
Ik was wel benieuwd hoe lang die moderne accu's meegaan.

Van de R1100S heb ik nog niet gehoord? Rijden er nog meer mensen naast je broer? *O*
 
Hier ook een nieuwe berging 20 m2 (links) garage 80 m2 (midden) en kantoortje 20 m2 (rechts) en ook nog een vliering van 120 m2 erboven en daarnaast 4 carports. 4x15 m2
Kijk, dat bedoel ik nou. :}
De ene heeft een leuke verzameling motorfietsen, de ander een optrekje waar je 'u' tegen zegt.
Maar op MF zie je alleen maar de motorverzameling. (<- Het gras is groener aan de overkant ;) )

En dan zijn er nog mensen .. die hebben beiden. _O-

In ieder geval tot en met 2020 zit ik nog in een sociale huurwoning met drukke bovenburen.
Maar kon mede daardoor vorig jaar wel wat rommelen in het motorbezit. Niet dat ik dat anders niet deed. :+
 
Oh, de quickshifter zit nog steeds constant op de accuspanning. 8)7Ik had er wel een poging voor gedaan via het achterlicht.
Maar jij hebt het dus verder ook niet veranderd. _O-
Ik was wel benieuwd hoe lang die moderne accu's meegaan.

Van de R1100S heb ik nog niet gehoord? Rijden er nog meer mensen naast je broer? *O*
Nu heb ik het wel veranderd, hij hangt er gewoon niet meer aan :+. Heb 'm op omgekeerd schakelen staan dus dan heb ik er ook niet veel aan ;). Die andere accu die ik heb gekocht lijkt het beter te doen; die heeft ook significant meer vermogen, start ook nog meteen als het koud is.

die R1100S is van ons pap, je moet toch iemand hebben die je aansteekt met het virus he;). Leuke fiets voor een pensionado, maar zou niet mijn eerste keuze zijn :P.

En lang leve sociale huur, zonder de woningbouwvereniging was het me nooit gelukt om met een enkel bijbaantje (en wat bijbeunen her en der) zonder schulden af te studeren en aan het eind precies genoeg over te hebben om er een witte zx10r van te kunnen halen. Zo goedkoop als toen ga ik niet meer wonen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik het wel veranderd, hij hangt er gewoon niet meer aan :+. Heb 'm op omgekeerd schakelen staan dus dan heb ik er ook niet veel aan ;). Die andere accu die ik heb gekocht lijkt het beter te doen; die heeft ook significant meer vermogen, start ook nog meteen als het koud is.

die R1100S is van ons pap, je moet toch iemand hebben die je aansteekt met het virus he;). Leuke fiets voor een pensionado, maar zou niet mijn eerste keuze zijn :P.

En lang leve sociale huur, zonder de woningbouwvereniging was het me nooit gelukt om met een enkel bijbaantje (en wat bijbeunen her en der) zonder schulden af te studeren en aan het eind precies genoeg over te hebben om er een witte zx10r van te kunnen halen. Zo goedkoop als toen ga ik niet meer wonen denk ik.
Haha van je vader wilde ik al zeggen.
Maar wilde niet te voortvarend zijn. Een gokje kan pijnlijk uitvallen.
Gaaf dat hij ook gemotoriseerd is. *O*

In 2004 had ik ook een R1100S en met open 'lasers.' :9
Maar rijdt als een tractor.
Even flink optrekken is - voordat het leuk wordt - al de toerenbegrenzer die een eind aan het feest maakt. 8)7

Officieel mogen we hier niet wonen, dus bij het verhuizen wordt alles x3. :Y
Mede omdat ik nu nul inkomen heb (ook geen uitkering) zitten we een beetje gevangen.

Mijn ouders zijn trouwens anti motorrijden. Wees er zuinig op. :+
 
ff voor het idee hoe het wordt.
Ook met Starlane dashboard bezig geweest en doet het alleen als er spanning op staat met motor uit.
Zodra motor loopt gaat die uit,stekker die erbij hoort klopt hoogstwaarschijnlijk niet,al contact gehad met HVM en wordt aan gewerkt,Italie;( Met ori dasnboard doet alles het weer,ook met de nieuwestuurschakelaars.
26FD2AFD-6B21-48A6-A9EE-6427DBD94419.jpeg
E8835868-6F24-4366-ACB8-08E0E4689B1C.jpeg
819D9C15-8804-4BCA-A90F-7C27FB7E167F.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Tijdje geleden gepast op de fiets die hier thuis staat en als die aan gaat zie je dit alleen toen mijn fiets niet laten lopen dus dacht dat het goed was.
987EE134-282B-4AF9-85A6-BE92416A93C3.png
 
Heren, zoals al eerder aangegeven ben ik opzoek naar een zx10r.. was er eerst twijfel tussen 04 of 08 model, het zou de 08 worden.
Maarrr nu zag ik een hele leuke van 2010, ik weet dat die een heel klein beetje anders is ( koplamp bv. ) maar rijd, presteert oid hij ook anders dan de 08-09 ?
Ruimte lijkt mij geen verschil in te zitten aangezien het nog steeds hetzelfde model is?!

Mocht trouwens iemand een groene hebben staan, die nog niet de wereld rond is geweest , dan houdt ik me aanbevolen.
 
Heren, zoals al eerder aangegeven ben ik opzoek naar een zx10r.. was er eerst twijfel tussen 04 of 08 model, het zou de 08 worden.
Maarrr nu zag ik een hele leuke van 2010, ik weet dat die een heel klein beetje anders is ( koplamp bv. ) maar rijd, presteert oid hij ook anders dan de 08-09 ?
Ruimte lijkt mij geen verschil in te zitten aangezien het nog steeds hetzelfde model is?!

Mocht trouwens iemand een groene hebben staan, die nog niet de wereld rond is geweest , dan houdt ik me aanbevolen.

zelfde alleen met kleine mod aan schakelmechanisme
 
zelfde alleen met kleine mod aan schakelmechanisme
Top! Bedankt Arnold.


Ik ga maar eens uitvinden waarom ik een 2010 kan kopen voor minder dan een 08.. iemand die daar een reden voor heeft ? Enige wat ik kan bedenken is de kleurstelling en/of iemand er de hoofdprijs voor vraagt etc.

Motoren die ik gezien heb zitten rond de 20k km en hebben vergelijkbare opties/accessoires..
 
Top! Bedankt Arnold.


Ik ga maar eens uitvinden waarom ik een 2010 kan kopen voor minder dan een 08.. iemand die daar een reden voor heeft ? Enige wat ik kan bedenken is de kleurstelling en/of iemand er de hoofdprijs voor vraagt etc.

Motoren die ik gezien heb zitten rond de 20k km en hebben vergelijkbare opties/accessoires..

2010 is een erg fijne motor om mee te rijden. :t
 
Van dit soort 'gebakjes' gaat mijn hart van het motorfietsfront tegen ongelijke behandeling dus kloppen. ;)

Opknap GPZ 500s te koop. Vraagprijs €350,-

El cheapo's die met weinig werk weer op het top van hun top kunnen presteren.
(En ik heb ook een A2 motor naar mijn plezier, dus 'top' is voor mij snel bereikt :+ )
Ik gruwel van dit soort roestbakken. Ik zit mij momenteel al te ergeren aan roest op mijn 7, en die ziet er toch echt veel beter uit dan die 500.
Maar ik bedoelde eigenlijk met mijn post dat ik mij er over verbaas dat jij 'slechts' 2 motoren hebt.
Best knap van je dat je weerstand weet te bieden aan het N+1 virus. ;)

2010 is een erg fijne motor om mee te rijden. :t
Joh, echt!?
:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan