ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

IMG-20161111-WA0052.jpg
 
KNIP
Maar ik bedoelde eigenlijk met mijn post dat ik mij er over verbaas dat jij 'slechts' 2 motoren hebt.
Best knap van je dat je weerstand weet te bieden aan het N+1 virus. ;)
WB koopt gewoon elk jaar een andere motor, liefst per half jaar. Dat scheelt aardig wat in de voorraad ;).
Voor zijn ritme op Zandvoort is dit ook handig, hij heeft iedere keer wat anders onder zijn kont :]

Nee eigenlijk is het gewoon een saaie klote ding, maar ik moet toch iets positiefs zeggen. :+
_O-_O-_O-
 
Ik gruwel van dit soort roestbakken. Ik zit mij momenteel al te ergeren aan roest op mijn 7, en die ziet er toch echt veel beter uit dan die 500.
Maar ik bedoelde eigenlijk met mijn post dat ik mij er over verbaas dat jij 'slechts' 2 motoren hebt.
Best knap van je dat je weerstand weet te bieden aan het N+1 virus. ;)
Het is een sinusbeweging. _O-
Maar momenteel geen inkomsten (de straatkrantverkoper is rijker) en ook is de woonsituatie er dus niet naar. ;)
WB koopt gewoon elk jaar een andere motor, liefst per half jaar. Dat scheelt aardig wat in de voorraad ;).
Voor zijn ritme op Zandvoort is dit ook handig, hij heeft iedere keer wat anders onder zijn kont :]

_O-_O-_O-
Ey, heb je toch nog een smoes voor mij gecreëerd voor op 10 april. *O*
 
Laatst bewerkt:
voor flashen alleen 500 is wel heel erg duur hier 2 vb
Reprogrammation boitier ECU KAWASAKI ZX10R 2016 >2019
Schnitz ECU Reflash Kawasaki ZX10R (16-19)

Ik ga voor base flash gaan gwn alle begrenzingen eraf en foutcodes uitschakelen van alle dingen die eraf gehaalt worden afstellen word met powercommander gedaan max 3-4u werk (installeren powercommander doe ik zelf en installeren ecu etc...)
Weet alleen nog niet waar ik men ecu ga laten flashen ik bel vrijdag nog ervoor en als ik niets vind stuur ik hem wss naar die in frankrijk...
https://www.mssperformance.com/dyno-ecu-flashing/

Deze jongens zijn erg bekend met Kawa. Staan ook bekend om hun linksysteem aanpassingen voor de achtershock van de 10-en voor meer tractie bij uitaccelereren.
 
Bobbins heb ik al incl de haken aan paddock stand om op te tillen maar ik wil zo een lifter haken monteren op de kettingspanner zelf en dan moet die opgetild worden aan de paddockstand met soort van bobbins vind idd 1000en resultaten maar allemaal niet wat ik nodig heb;)
Heb nog een paar oude nylon bobbins liggen mss dat ik zelf wat in elkaar kan knutselen met lange bouten bussen en een borgmoer :P
 
:)

OT: Ein-de-lijk een laptimer op de kop kunnen tikken! Aim solo tweedehands kunnen vinden (mits de MP verkoper hem nog wel opstuurt natuurlijk :+ )
Zit een beetje te bedenken wat een mooie plek is om 'm te bevestigen. Makkelijkste is in de ram-mount die ik al in m'n balhoofd heb zitten, maar daar zit nu m'n camera.

Anders eventueel de camera ergens anders bevestigen.. Heeft iemand hem wel eens binnen het kuipwerk bevestigd? Zeg maar waar de koplamp normaal zit? Gaatje maken en daarin bevestigen? Hoe zit het dan met eventuele geluidstoename? Misschien transparant plastic ervoor? ...
 
Aim Solo lap timer bracket mount kelfab | eBay

Deze verkoper maakt veel mooi spul ga ook lifters bij hem bestellen veel mooier dan die van lightech zelf.
Dat is wel nice!
Weet alleen zo niet of ik daarmee weg ga komen.. Mijn voorvorken steken niet aan de bovenkant uit, dus daar gaat niet lukken en ik denk dat ik niet genoeg ruimte heb onder de clipons, rekening houdend met de volledige slag van het stuur.

Zie dat die verkopert ook Gilles lifters heeft... Die gaan in mijn favorieten. Ik heb Gilles kettingspanners op mijn 10 en heb dit altijd een zeer chique manier gevonden. Voor als ik nog wat centjes over heb :P :+
 
Dat is wel nice!
Weet alleen zo niet of ik daarmee weg ga komen.. Mijn voorvorken steken niet aan de bovenkant uit, dus daar gaat niet lukken en ik denk dat ik niet genoeg ruimte heb onder de clipons, rekening houdend met de volledige slag van het stuur.

Zie dat die verkopert ook Gilles lifters heeft... Die gaan in mijn favorieten. Ik heb Gilles kettingspanners op mijn 10 en heb dit altijd een zeer chique manier gevonden. Voor als ik nog wat centjes over heb :P :+
Ik scoorde van de week zo’n setje op marktplaats alleen in het zwart en helemaal in goede staat.Setje zit al eeuwen op mijn andere fiets en dit is niet meer te krijgen.Setje kostte mij €30 incl. de lifters die erbij horen.
DBE3D95B-187A-4B28-88B5-5F8B48567E88.jpeg

Ook een achtervork mee laten komen,incl. kettingspanners en vork €100.
 
Ik scoorde van de week zo’n setje op marktplaats alleen in het zwart en helemaal in goede staat.Setje zit al eeuwen op mijn andere fiets en dit is niet meer te krijgen.Setje kostte mij €30 incl. de lifters die erbij horen.Bekijk bijlage 1353346
Ook een achtervork mee laten komen,incl. kettingspanners en vork €100.
Nice. Ik heb een setje zwarte inderdaad op mijn 10 zitten, alleen zonder die lift haken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan