ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Kan inderdaad me hooft nog wel iets naar beneden doen.
FB_IMG_1565300954919.jpg
 
Proficiat dat was snel *O*
wat is tellerbak de teller zelf of de houder waar de teller in zit:?
Ik heb net men zx10 terug van bij de dealer motor op paddocks gezet met krik onder oliecarter en alle bouten van blok ophanging gelost en terug vastgezet.
Straks voorkant er ff uit en er terug in dan heeft alles eens kunnen ontspannen na de crash voor het chasis gemeten word.
Ja binnen een dag verkocht. Maar hij was heel dik oppgebouwd hoor!

Ik bedoel de teller zelf, het display, tellerbak, tachometer, speedometer, enz
Deze heeft kapot lcd display
 
Ik denk dat 2011-2019 zelfde dash hebben ik ben er al tegen gekomen vanaf 250 pond tot 750 euro 2dehands de prijzen liggen nogal uiteen.
Van mij is er na de crash een van de 3 pinnetjes achteraan afgebroken waar je hem door de rubbers duwt maar het glas zelf is nog redelijk netjes en alles werkt nog.
hm heeft nu een nieuw dash uit m3 is zeker niet het meest uitgebreid groot of mooiste dash maar vind ik wel interessant voor circuit met ingebouwde gps laptimer en voor een goeie 500 pond een dash met nog redelijk wat functies.
 
Ik denk dat 2011-2019 zelfde dash hebben ik ben er al tegen gekomen vanaf 250 pond tot 750 euro 2dehands de prijzen liggen nogal uiteen.
Van mij is er na de crash een van de 3 pinnetjes achteraan afgebroken waar je hem door de rubbers duwt maar het glas zelf is nog redelijk netjes en alles werkt nog.
hm heeft nu een nieuw dash uit m3 is zeker niet het meest uitgebreid groot of mooiste dash maar vind ik wel interessant voor circuit met ingebouwde gps laptimer en voor een goeie 500 pond een dash met nog redelijk wat functies.
AIM Dash logger MXK10
 
AIM Dash logger MXK10
Supermooi dash en kleuren maar 1000€ is alweer bijna het dubbele van vb zo een HM dash.
Op het circuit zou ik dan liever die overige 400€ aan banden-benzine-remblokken of vering hangen ipv gwn een heel mooi dash te hebben je kijkt er toch niet veel naar tijdens circuitrijden alleen de versnelling waar je inzit soms en schakellampjes al is de dash op de zx10 wel wat triest al je het vergelijkt met yamaha vb...

Een laptimer apart moeten kopen en ergens monteren vind ik ook nogal gedoe deed ik op men Suzuki soms maar tegenwoordig hebben de meeste oragnisaties al transponders en zie je de tijden na de sessie op een app was een jaar of 3-4 terug nog niet het geval.
Maar het is nog leuker als je je rondetijd iedere keer ziet als je start finish passeert voorlopig houd ik het nog ff bij standaart dash later wil ik wel iets met gps-laptimer in.

Nu bij frontrow een k tech schokbreker besteld die met mss linksysteem zal worden gemonteerd kost nog meer dan zo een dash :') :P
 
Iemand interesse?
een originele kuipruit perfecte staat
een mra double bouble Light smoke met oppervlakkige krassen
een hugger
grijs Voorspatbord
Knipperlichten
Alle groene kuipdelen
Originele voorbochten
Alles samen 250 euro
 

Bijlagen

  • _20190810_120858.JPG
    _20190810_120858.JPG
    98,7 KB · Weergaven: 11
Blok zit eronder en hij loopt. Sterk mijn twijfels of de verkoper de waarheid heeft gesproken gezien ik een borggat tegenkwam bij de olieplug..'(

Nog geen idee hoe hij verder loopt want ik was vergeten een setje uitlaatpakkingen te bestellen, heeft iemand hier nog wat liggen toevallig?

edit: gevonden, zouden dinsdag in mijn brievenbus moeten liggen.
 
Laatst bewerkt:
Kan inderdaad me hooft nog wel iets naar beneden doen.
Bekijk bijlage 1416739
Volgens mij is je houding niet zo slecht en hier lijk je redelijk wat grondspeling te hebben. Bij mij zie ik grote verschillen als ik hard de bocht in moet remmen, dan schraapt bij mij ook alles over de grond. Als ik alleen maar even hoef te liften om te sturen zit ik wel goed en schraapt er alleen een kneeslider. Geen idee of jij daar ook last van hebt?

Haha duidelijk een angsthaas die Mickey Doohan. _O-
En een gevalletje te weinig grondspeling. :+

Ik geloof alleen dat je tijdmachine tien jaar stuk is. ;)
Mijn tijdmachine is helaas defect. Anders was ik wel terug in de tijd gegaan om te leren rijden ;) Plus dan had ik je voor de proefrit op de zx10r vertelt dat je oliedop niet vast zat:+
 
Mijn tijdmachine is helaas defect. Anders was ik wel terug in de tijd gegaan om te leren rijden ;) Plus dan had ik je voor de proefrit op de zx10r vertelt dat je oliedop niet vast zat:+
Doohan is van begin '90.
Wel een mooi voorbeeld van een prijswinnende zithouding.
Als wij zulke foto's van onszelf posten worden we uitgelachen. ;)

WK 1983 Freddie Spencer kon er ook al niets van. :+

Freddie-Spencer.jpg


Jij rijdt volgens mij niet verkeerd.
Die foto's. :9
En wat valt er nog te winnen als je geen talent van 14 bent zonder rijke ouders.

Olievuldop herinner ik mij niet zo.
Maar heb ik wel eens last van. _O- :X
 
Laatst bewerkt:
Doohan is van begin '90.
Wel een mooi voorbeeld van een prijswinnende zithouding.
Als wij zulke foto's van onszelf posten worden we uitgelachen. ;)

WK 1983 Freddie Spencer kon er ook al niets van. :+

Bekijk bijlage 1417217

Jij rijdt volgens mij niet verkeerd.
Die foto's. :9
En wat valt er nog te winnen als je geen talent van 14 bent zonder rijke ouders.

Olievuldop herinner ik mij niet zo.
Maar heb ik wel eens last van. _O- :X

Over talenten van 14 (of 13, dat weet ik ff niet), ik heb vorig jaar nog een opmerking gemaakt tegen Jurgen dat ik Zonta maar ondankbaar vond omdat ie de eerste sessie oversloeg om uit te slapen terwijl papa de motor aan het preppen was:P. Later op de dag toen ie wel wakker was reed ie me natuurlijk het snot voor de ogen, was ik ook weer stil:}.
 
Over talenten van 14 (of 13, dat weet ik ff niet), ik heb vorig jaar nog een opmerking gemaakt tegen Jurgen dat ik Zonta maar ondankbaar vond omdat ie de eerste sessie oversloeg om uit te slapen terwijl papa de motor aan het preppen was:P. Later op de dag toen ie wel wakker was reed ie me natuurlijk het snot voor de ogen, was ik ook weer stil:}.
_O-

Die Jurgen is gewoon acht maanden per jaar voor zijn zoon onderweg. :}
Mijn ouders kan ik nooit wat vertellen over een circuit ritje.
Dan slaan ze gelijk dicht.
 
_O-

Die Jurgen is gewoon acht maanden per jaar voor zijn zoon onderweg. :}
Mijn ouders kan ik nooit wat vertellen over een circuit ritje.
Dan slaan ze gelijk dicht.

Herkenbaar verhaal.

Mijn moeder geeft er niet veel om en vind het maar eng (op zich ook wel begrijpelijk natuurlijk)

Met mijn vader heb ik maar weinig contact (ouders zijn gescheiden en hij woont in Zweden), Ik vraag me eigenlijk af of hij überhaupt weet dat ik af en toe op het circuit rijd. :X

Aan de ene kant jammer natuurlijk maar aan de andere kant interesseert het me niet. Zeker als je regelmatig naar het circuit gaat kom je vanzelf vaak dezelfde mensen tegen en dat is reuze gezellig! :Y
 
Wel een verschil met Nederlanders en belgen bij circuitrijders bij veel belgen is het een hele familie uitstap bij Nederlanders bijna allemaal enkel piloten aanwezig.
Ikzelf rijd ook al meer dan 10 jaar circuit en er is nog nooit familie meegeweest interesseert hen geen reet haha.
Wel 2x vriendin mee vind ik wel gezellig :)
 
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha :+
 
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha :+
Was knijper er tussen zetten!
 
Over talenten van 14 (of 13, dat weet ik ff niet), ik heb vorig jaar nog een opmerking gemaakt tegen Jurgen dat ik Zonta maar ondankbaar vond omdat ie de eerste sessie oversloeg om uit te slapen terwijl papa de motor aan het preppen was:P. Later op de dag toen ie wel wakker was reed ie me natuurlijk het snot voor de ogen, was ik ook weer stil:}.

Is ook een ondankbaar kind!
Jaar of 2 geleden reed ie aan de leiding op de junior track, denk halve ronde voorsprong.. gaat op zn snufferd omdat hij bij het "lappen" van iemand gewoon er dwars door heen wil rijden, gaat daarna janken dat ie geen zin meer heeft om op te stappen voor minder dan p1

Had hem naar de maan geschopt als het aan mij lag.. andere kant snap ik ook wel dat het joch niet beter weet en zn familie allang besloten heeft dat hij het gaat doen.
 
Is ook een ondankbaar kind!
Jaar of 2 geleden reed ie aan de leiding op de junior track, denk halve ronde voorsprong.. gaat op zn snufferd omdat hij bij het "lappen" van iemand gewoon er dwars door heen wil rijden, gaat daarna janken dat ie geen zin meer heeft om op te stappen voor minder dan p1

Had hem naar de maan geschopt als het aan mij lag.. andere kant snap ik ook wel dat het joch niet beter weet en zn familie allang besloten heeft dat hij het gaat doen.
Het blijven (gelukkig) kids en doen niet precies wat wij zelf zouden doen. _O-
 
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha :+
 
Graag gedaan ik zoek ook nog iets zo een veertje om te plaatsen over dat asje wat de achterremblokken uit elkaar houd als het wiel eruit is.
Maar ik weet niet waar te zoeken.
Heb een semi snelwisselsysteem besteld dat de achterste reklauw naar beneden verplaatst en vast aan de achterbrug blijft met een rail in gefreesd dat de wielbus er niet uit kan dan nog de achterste remblokjes bewerken en een veertje plaatsen en moet helemaal piece of cake zijn dat wielen wisselen want met origineel systeem had ik er laatst HEEL veeel moeite mee en dat wil ik echt niet meemaken op circuit ik zou gewoon de volgende sessie missen haha :+

Had er nooit problemen mee. Wel vaste bussen en remklauwhouder vast gezet.
Wat ik ook altijd deed was het antirammelplaatje iets ombuigen zodat ie blokken iets meer op spanning houdt en 1 blokje norgen aan de klaiw zelf. Remblokken even schuin slijpen en klaar. Deed beide wielen in een poep en een scheet
 
Ok goed idee een remblok borgen want is toch maar een eenzuiger klauw.
Ja 6 jaar met Suzuki gereden met de klauw onderaan en vaste wielbussen daarhad ik ook altijd het achterwiel zeer snel en makkelijk in en uit maar de Kawa heb ik al redelijk aan het klooien geweest lijkt gwn erg krap te zijn je moet 100 procent recht zitten met het wiel en spand dan nog enorm om de remklauw houder achterbrug en wielbus tegelijk erin te krijgen nu al vaste wielbussen is al iets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan