chrisjemol
MF veteraan
Vaste wielbus pakken die taps toeloopt. Altijd goed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je motor anders afgesteld is voor akra demper met powercommander of iets anders dan zal hij gewoon een beetje teveel benzine geven waarschijnlijk voor de standaart demper.
Maar de standaart demper is nu ook niet heel erg veel begrensd dus volgens mij zal de motor gewoon prima rijden alleen klinkt hij als een stofzuiger
Niemand een setje wielen of spiegels voor zen zx10r 04-07 de rest is specifiek 04-05 materiaal kuipen tank etc etcOnderdelen zx10r 04 05
2x origineel kuipruitje perfecte staat 25/stuk 40e voor 2 1 MRA double bouble ruitje light smoke lichte krassen 20e Volledige kuipset inclusief tank achterlicht enkel voorspatbord en seatcover ontbreekt tank gaat niet apart weg 475 e 1 zwart voorspatbord 25 e 1 grijs voorspatbord 20 e setje...www.motor-forum.nl
Welkom Sem . Veel plezier met je Kawa.Hallo iedereen,
Na lange tijd geen motor te hebben gehad ben ik sinds kort de gelukkige eigenaar van een Zx10r uit 2013! De bike is nog helemaal standaard maar daar wil ik snel verandering in brengen. Op de lijst staat een powercommander, catvervanger, demper, en quickshifter. (Mocht je wat hebben liggen please let me know). Kan niet wachten om te beginnen met de bike te verbeteren en rond te rijden. Wil ook nog een aantal circuit dagen meepakken dit jaar. Mocht iemand nog tips/trucs hebben met het verbeteren van de 10r hoor ik dat graag. Heb hiervoor r1’s en s1000rr’s gereden dus heb geen ervaring met team mean green.
Ben trouwens Mem, ben 35 en kom uit Amsterdam.
Fijne avond verder!
Heb het nog aan Jeroen vd Meer gevraagd maar als je de ECU laat flashen is een power commander geheel overbodig,met een flash is veel meer mogelijk.
Kost wel €900 maar hij is daar 2 dagen mee bezig op de testbank en daarom is dat beter dan de ECU opsturen want elke fiets is verschillend.
Power commander inclusief afstellen kost ook €750,en dan niet een enkele run, maar ECU flash is vele malen beter.
proficiat met je aankoop ik weet niet hoe het zit bij een 2013 maar bij een 2016 kun je met een powercommander niets doen onder de 8000 toeren.
Aangezien deze motoren redelijk gelijkaardig zijn best een checken of het bij deze ook niet zo is nu zit er bij mij toch een powercommander in maar moest eerst de ecu flashen voor de pc gebruikt kon worden over hele toerengebied.
Racekip ja daarvoor heb ik het meeste ook gekocht heb zelf nog een volledige set zwarte kuipen ook hiernaast maar die wil ik nog niet verkopen haha lijkt bijna motorsloop bedrijf hier.
Wil wat plaats maken op de zolder en beetje extra budget om de nieuwe 10 terug op te bouwen voor volgend jaar.
Had ik geweten wat ik nu weet had ik ook direct voor een ecu flash gegaan zonder pc powercommander monteren is ook een redelijk werkje.
De ecu is veel makkelijker toegankelijk dat scheelt al een hoop in werkuren en via ecu flash kun je alle emissie dingen uitschakelen en veel extra functies aanzetten wat met een pc niet mogelijk is vb blipper hogere toerenbegrenzer etc etc.
Al bij al heeft het mij wel niet veel meer gekost omdat ik men powercommander zelf heb gemonteerd dus kost me alles samen een goeie 300 ik dacht ecu flash iets van 250 € en een uur of 3-4 op de testbank om nog een beetje bij te regelen via pc.
Motor pakt veel beter op dan standaart stottert minder bij lage snelheden en veeeel sterker kwa middengebied.
De katalysator verwijderen scheelt ook al een hoop kwa middengebied meer dan 20pk rond de 6-7000tpm topvermogen 10 pk winst enkel met cat delete
Heb net een gloednieuwe katvervanger binnen en is ongebruikt...Hallo iedereen,
Na lange tijd geen motor te hebben gehad ben ik sinds kort de gelukkige eigenaar van een Zx10r uit 2013! De bike is nog helemaal standaard maar daar wil ik snel verandering in brengen. Op de lijst staat een powercommander, catvervanger, demper, en quickshifter. (Mocht je wat hebben liggen please let me know). Kan niet wachten om te beginnen met de bike te verbeteren en rond te rijden. Wil ook nog een aantal circuit dagen meepakken dit jaar. Mocht iemand nog tips/trucs hebben met het verbeteren van de 10r hoor ik dat graag. Heb hiervoor r1’s en s1000rr’s gereden dus heb geen ervaring met team mean green.
Ben trouwens Mem, ben 35 en kom uit Amsterdam.
Fijne avond verder!
Valt wel mee... hij is fel ja maar sprints gaat prima, mijn 2004 had zelfs -1 +2 als twvHallo allemaal,
Ik heb een vraag aan de (ex) 04/05 rijders.
Mijn oog is op een zx10r uit bouwjaar 2005 gevallen maar ik lees veelal dat dit model constant wilt wheelieën en dat je er geen fatsoenlijke sprintjes mee kunt rijden tussen 0 en 100km/h.
Is dat waar?
Groet
Bedankt voor alle reacties! Ga na deze tips te hebben gelezen en wat tijd op Google toch voor een flash, afstelling op de bank met quickshifter erbij. Was even vergeten hoe handig de forum kon zijnHeb het nog aan Jeroen vd Meer gevraagd maar als je de ECU laat flashen is een power commander geheel overbodig,met een flash is veel meer mogelijk.
Kost wel €900 maar hij is daar 2 dagen mee bezig op de testbank en daarom is dat beter dan de ECU opsturen want elke fiets is verschillend.
Power commander inclusief afstellen kost ook €750,en dan niet een enkele run, maar ECU flash is vele malen beter.
Ja zeker!Heb net een gloednieuwe katvervanger binnen en is ongebruikt...
Heb je interesse?
Woww 205pk, dat wil ik ook wel. Heeft u nog tips waar ik het beste de bike kan flashen?Had ik geweten wat ik nu weet had ik ook direct voor een ecu flash gegaan zonder pc powercommander monteren is ook een redelijk werkje.
De ecu is veel makkelijker toegankelijk dat scheelt al een hoop in werkuren en via ecu flash kun je alle emissie dingen uitschakelen en veel extra functies aanzetten wat met een pc niet mogelijk is vb blipper hogere toerenbegrenzer etc etc.
Al bij al heeft het mij wel niet veel meer gekost omdat ik men powercommander zelf heb gemonteerd dus kost me alles samen een goeie 300 ik dacht ecu flash iets van 250 € en een uur of 3-4 op de testbank om nog een beetje bij te regelen via pc.
Motor pakt veel beter op dan standaart stottert minder bij lage snelheden en veeeel sterker kwa middengebied.
De katalysator verwijderen scheelt ook al een hoop kwa middengebied meer dan 20pk rond de 6-7000tpm topvermogen 10 pk winst enkel met cat delete
tovami heeft ervaring met de zx10r flashen-afstellen had ik gehoord.Woww 205pk, dat wil ik ook wel. Heeft u nog tips waar ik het beste de bike kan flashen?
Paul Ritzen,maar reken op €1200.vlakbij belgenland.Woww 205pk, dat wil ik ook wel. Heeft u nog tips waar ik het beste de bike kan flashen?