ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

tovami heeft ervaring met de zx10r flashen-afstellen had ik gehoord.
Ik heb men ecu opgestuurd naar p3 tuning in engeland die heeft er al vele afgesteld op de bank maar als je een plek wilt waar ze de motor direct afstellen met de ecu is dit geen optie tenzij je een dagje naar uk gaat met de motor...

En om eerlijk te zijn die 200+ pk run is wat optimistisch in DIN heeft andere resultaten maar mijn motor had nog de originele kettingset en half synt olie.
Ik ga nu overschakelen op motul 300v full synt en later een 520 race ketting voor minder weerstand en dan zou hij makkelijk 200 SAE pk halen.
Nu zat hij rond de 198 sae geen ekele run is hetzelfde maar veel runs gedaan en altijd tussen de 196/198.5 een gen 4 en gen 5 scheelt ook minstens 5pk dus zonder serieus tunen haal je met gen 4 geen 200 op het wiel tenzij op tovami toverbank met DIN waardes
Een gen 4 zonder kat zou denk ik rond de 185 op het wiel zitten met geflashte ecu en afstelling etc zou 190 wel moeten mogelijk zijn.
IK heb volledige akra mwr filter en aangepaste ram air.
Wat moet je voor die achterbrug hebben?
 
Wat moet je voor die achterbrug hebben?
Hans, jij weet nogal veel he? En zeker van exclusieve spullen, titanium bouten etc.
Enig idee waarom deze zo duur zijn? Idiote verkoper? :+ ;)

Knipsel.JPG
 
75 euro
Idd jammer iedereen wil altijd maar net dat deeltje kopen wat ze nodig hebben maar daar heb ik niet veel aan een kuispet waaarvan de helft mist raak je nooit kwijt en ik denk niet dat ik teveel vraag :) bieden kan altijd maar wel realistisch blijven :P

Snap ik en dat is idd niet praktisch.. Alleen zijn bij mij de plannen in een stroomversnelling gekomen nadat ik mijn onderkuip tijdens een rit ben verloren(imi) en toen een org weer heb gekocht, en toen ook nog weer org fairings... de rest is nu nog imi dus.En dat spul was allemaal verkleurd, dus heb ik alles laten spuiten. Ik had liever in 1 x een org set gekocht.. zodoende erg jammer,maar niks aan te doen;):Y
 
Ja soms is het slechte kwaliteit imitatie maar zal ook wel goed spul bestaan ik vind de originele kuipen van de 2004 nu ook niet echt goed kwa sterkte veel punten waar je snel barstjes hebt of het kan afscheuren/breken er zit heel weinig flexibiliteit in het kuipwerk
 
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag aan de (ex) 04/05 rijders.

Mijn oog is op een zx10r uit bouwjaar 2005 gevallen maar ik lees veelal dat dit model constant wilt wheelieën en dat je er geen fatsoenlijke sprintjes mee kunt rijden tussen 0 en 100km/h.

Is dat waar?

Groet
Gaat prima. Wel goed vasthouden en zo ver mogelijk naar voren zitten.
 
Eindelijk na jaren speurwerk heb ik vandaag de nakano shuriken green aan me arai collectie mogen toevoegen .
Dit blijft een tijdloze mooie helm .
 
Gaat prima. Wel goed vasthouden en zo ver mogelijk naar voren zitten.
Het rijdt erg leuk zo'n eerste versie ZX-10R. Mooi karakter.
Maar om nou te zeggen dat je constant achterover slaat. :N
Er bestaat buiten dat ook nog zoiets als progressief gas geven.
Niet als een idioot remmen - diep inveren en dan gas van nul naar volle bak.

Verkrampt je stuur vasthouden maakt het trouwens alleen maar nerveuzer. _O-
Goed druk zetten op de stepjes en knieën tegen de tank. Het stuur niet tegenwerken.

Voetje boven de achterrem houden voor als het voorwiel te hoog wil kan wel verstandig zijn.
 
Het rijdt erg leuk zo'n eerste versie ZX-10R. Mooi karakter.
Maar om nou te zeggen dat je constant achterover slaat. :N
Er bestaat buiten dat ook nog zoiets als progressief gas geven.
Niet als een idioot remmen - diep inveren en dan gas van nul naar volle bak.

Verkrampt je stuur vasthouden maakt het trouwens alleen maar nerveuzer. _O-
Goed druk zetten op de stepjes en knieën tegen de tank. Het stuur niet tegenwerken.

Voetje boven de achterrem houden voor als het voorwiel te hoog wil kan wel verstandig zijn.
:Y
 
Gisteren weer eens op Zandvoort gereden met de ZX10R.
Bijna highsider op 6.18. Snelste ronde was toen een 2.08.177. Had dat niet gebeurd zat er denk ik wel een 2.05-0.6 in, hield toen ook even in in de laatste bocht die ronde.

Helaas nauwelijks kunnen rijden, in sessie 4 ging een maatje onderuit. Sessie 2 en 3 waren ook al vroegtijdig stilgezet wegens ongelukken.Volgende x beter.

 
Hier een resultaat model 2016, akra en K&N filter, zeer veel werk maar wel 210 Pk.., de ene motor is echte de andere niet, heb er nog een gedaan maar daar kwam ook met heel veel werk niet meer dan dik 201 Pk uit...

Oeps , 1 van die 2 moet dan de mijne zijn 💪.
Heb geen uitdraai van de vorige eigenaar mee gekregen , wel de factuur met wat jij er allemaal aan hebt gedaan.
Ben echt super tevreden met de zx10r .😎

Vakmanneke , die Paul . 👍
 
Zo, ook weer terug van een tijdje niet op MF (zit meer op FB ;-)). ZX10R weer van de nodige mods voorzien: MXK10 datalogger, nikkel gecoate achterremklauw van Brembo, Zeta kroonplaat, carbon undertail, carbon voorspatbord, carbon subframe covers. Nu is ie zo'n beetje klaar ;-)
 
https://www.leboncoin.fr/equipement_moto/1633975002.htm/https://www.leboncoin.fr/equipement_moto/1633977082.htm/
hier een mooie vork gevonden voor je 1000€ inclusief ohlins cartridges is echt niet duur

heb al vork gescoord voor E500,- gewoon stock. MIjn KK-tech cartridges zijn goed dus die gaan daar in, ori binnenwerk is dan over.

Tevens hebben beiden fransosen de displays verkocht, en maar 1 heeft de moeite genomen te reageren,,,,

display zoek ik nog dus
 
Foto van even geleden bij de Stelvio, toen hij nog maar voor de helft open was helaas;)
IMG_23082019_174251_(2170_x_1632_pixel).jpg


Mag ook in de OP aangezien de oude pic dood is:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan