Ninjaturtle
MF veteraan
Gave foto , mooi dat contrast zo in de kleuren .Foto van even geleden bij de Stelvio, toen hij nog maar voor de helft open was helaas
Bekijk bijlage 1420896
Mag ook in de OP aangezien de oude pic dood is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gave foto , mooi dat contrast zo in de kleuren .Foto van even geleden bij de Stelvio, toen hij nog maar voor de helft open was helaas
Bekijk bijlage 1420896
Mag ook in de OP aangezien de oude pic dood is
Ben bezig geweest mijn kuipwerk weer te voorzien van de correcte kleur
Best blij met het resultaat
Heeft een van jullie wel eens gehoord van de noodloop van een zx10?
Ja, ik heb dat wel eens gehad toen de luchtsensor een storing had. Beetje ruwe mapping heb je dan, verder gewoon te rijden.Heeft een van jullie wel eens gehoord van de noodloop van een zx10?
Heb je links ook zo’n rail voor wielbus?Mooie fotos hier
Hans Ik wou je nog een pb sturen voor die achterbrug maar vind niet direct hoe ik heb ondertussen ook al wat leuke dingetjes verzameld voor de zx10
-Omgekeerde cnc remklauwhouder voor originele remklauw met een rail in gefreest voor wielbus zodat het wiel er niet uitvalt als de as eruit word getrokken.
-stuk voor Lightech kettingspanner aangepast zodat de remklauw vast aan de achterbrug lightech spanner blijft zitten
-Axle guides om de draad te beschermen van de assen en makkelijker de as erdoor te schuiven.
Ook een carbon tankcover binnen met speciale vorm voor meer steun bij hard remmen
Bekijk bijlage 1423943
Nee enkel aan de remklauw links kon ook maar dat werd me wat teveel euros...Heb je links ook zo’n rail voor wielbus?
ja, ervaring mee (al ben ik niet 100% zeker dat dit noodloop was gezien hij nog wel redelijk wat vermogen had), maar dat reed niet lekker. Ff foutcodes controleren in je display, zelfs met de primitieve OBD die zo'n kawa heeft kom je al een eind.Ja, ik heb dat wel eens gehad toen de luchtsensor een storing had. Beetje ruwe mapping heb je dan.
Het display geeft dan natuurlijk wel een foutmelding.
@Bastard kan er vast meer over vertellen.
Bij jou was het de lambasensor toch? Had ik zelf niet gemerkt.ja, ervaring mee (al ben ik niet 100% zeker dat dit noodloop was gezien hij nog wel redelijk wat vermogen had), maar dat reed niet lekker. Ff foutcodes controleren in je display, zelfs met de primitieve OBD die zo'n kawa heeft kom je al een eind.
Hij reed bij mij niet harder meer dan 85km op de snelweg vanuit stilstand optrekken was helemaal een ramp heb er 70 km mee gereden tot aan de dealer , zet hem daar uit om de tracker los te koppelen ivm stroom verbruik , komt de dealer naar buiten en ik zeg kijk dit doet hij nu, draai de sleutel om en strart , loopt hij verdomme weer gewoon , dealer zei gelijk is hij door een meeting van een sensor in de noodloop gegaan , door je contact uit te zetten gereset !Ja, ik heb dat wel eens gehad toen de luchtsensor een storing had. Beetje ruwe mapping heb je dan, verder gewoon te rijden.
Het display geeft dan natuurlijk wel een foutmelding.
@Bastard kan er vast meer over vertellen.
Oh ja, zo was het (2012). Rijdt alsof het blok levensmoe is.Hij reed bij mij niet harder meer dan 85km op de snelweg vanuit stilstand optrekken was helemaal een ramp heb er 70 km mee gereden tot aan de dealer , zet hem daar uit om de tracker los te koppelen ivm stroom verbruik , komt de dealer naar buiten en ik zeg kijk dit doet hij nu, draai de sleutel om en strart , loopt hij verdomme weer gewoon , dealer zei gelijk is hij door een meeting van een sensor in de noodloop gegaan , door je contact uit te zetten gereset !
Zijn circuitbandenHeel gaaf maar die achterband trekt echt mn aandacht.. hoe dan ?!