Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft een keer met deze band op de Dynojet bank gestaan dus lekker glad geworden in het midden.Oké maar de midden ziet er zo op de foto nog zo goed als nieuw uit ! Lijkt dat gewoon zo op de foto of kan ik beter ff naar de opticien?
Heeft een keer met deze band op de Dynojet bank gestaan dus lekker glad geworden in het midden.
Die moet dan wel wat aan zn vering of bandenspanning doenZijn circuitbanden
Heb ik al 9 jaar,zijn PVM magnesium wielen,nieuw gekocht toen.Vette velg er in ook! Hoe kom je daar toch steeds weer aan...
Vandaag de 2014 zx10 uitgetest op assen. Natte bedoening en dat is niks voor mij. Maar wat een raket die motor...
Vandaag het ouwe lerp, voor het eerst sinds 2 jaar, weer eens uit de garage getrokken. 2 jaar stil gestaan, wel af en toe aan de acculader en gewoon met 1 druk op de knop starten
Bij terugkomst wel gelijk de ketting gesmeerd, ik heb er immers al 210km mee gereden dit jaar.
Mannen : vraagje .
Wat zijn nou eigenlijk de beste adressen om goed passende carbon delen te bestellen voor een zx10r 2016/19 .?
BVD dank alvast
Hij glimt nog als een nieuweVandaag het ouwe lerp, voor het eerst sinds 2 jaar, weer eens uit de garage getrokken. 2 jaar stil gestaan, wel af en toe aan de acculader en gewoon met 1 druk op de knop starten
Bij terugkomst wel gelijk de ketting gesmeerd, ik heb er immers al 210km mee gereden dit jaar.
Bastard meldde laatst dezelfde dingen alleen dan tijdens racen, ik heb de 10 uit 2010 ( is gewoon dezelfde op wat kleine aanpassingen na ) en heb er zowel op straat en op het circuit geen last mee.
Draaide op assen onder de 2 minuten met iets van 20/22 graden en de temp. bleef rond de 92
op straat tijdens toeren met 20 graden word ie ook gewoon iets van 86/88 graden en bij zeer sportief gebruik weer 90/92
bij stilstaan is die dan wel vrij direct op 94 of 96 graden maar dat vind ik logisch aangezien de rijwind weg valt en die fietsen niet gemaakt zijn om stil te staan
Ik heb een zx10r uit 2008 en het valt mij op dat deze een stuk warmer wordt dan mijn vorige z1000sx, en ook sneller richting 90/95 gaden gaat als ik bijv. een tijdje 30 km/u rijdt of stil sta. De z1000sx is natuurlijk heel anders, met een flink zwaar blok (massa?).
Wat is jullie temperatuur ongeveer bij circa 20 graden tijdens gewoon toeren? Ik ben even benieuwd of het slechts een kwestie van wennen is, of dat er iets niet helemaal naar behoren werkt.
Durf niet te zeggen wat mijn temperatuur is van de motor bij 20 graden en die snelheid, Wel kan ik vertellen dat ik kort geleden de koelvloeistof heb vervangen en dat scheelde mij al gauw 10 graden. over het algemeen schommelt de temp tussen de 85-100graden.
Koelvloeistof verliest zijn koelwaardes als je het al een tijdje in gebruik heb. Omdat ik geen onderhoudsgeschiedenis in bezit heb had ik het maar vervangen. Is een klusje van 10 minuutjes en met een lange dunne trechter hoeven je kappen niet helemaal gedemonteerd worden.
Ik blijf het toch nog altijd de mooiste 10 vinden nu al 15 jaar oud model...Vandaag het ouwe lerp, voor het eerst sinds 2 jaar, weer eens uit de garage getrokken. 2 jaar stil gestaan, wel af en toe aan de acculader en gewoon met 1 druk op de knop starten
Bij terugkomst wel gelijk de ketting gesmeerd, ik heb er immers al 210km mee gereden dit jaar.
Tijdens dit ritje besefte ik dat zelf ook, dat ik deze 10R inmiddels al weer 15 jaar bezit, nog effe en ik kan meedoen aan een klassiekr toertochtIk blijf het toch nog altijd de mooiste 10 vinden nu al 15 jaar oud model...
Wel knap dat je nog weet hoe een mobiel werkt.Tijdens dit ritje besefte ik dat zelf ook, dat ik deze 10R inmiddels al weer 15 jaar bezit, nog effe en ik kan meedoen aan een klassiekr toertocht