ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Echt niet , deze is ook erg gaaf ,😍 trouwens bij de 2016 zitten er ook gewoon stickers op .
PS trouwens tijdens de kwalificatie dag in misano Moto GP , heeft een lompe Duitser een motor omver gereden waardoor er een domino effect ontstond van 7 vallende motoren .
Laat de mijne daar nou daar net tussen staan .
Had dus wel wat schade , maar kon er gelukkig wel mee naar huis komen .
Nu verzekeringstechnisch de boel op gaan lossen .
Kut Duitser , dat hij die fiets van oos oma maar is terugbrengt 😋
 
Zo jammer dit:
ZX-10R_KRT_1600x1120.jpg


Een mooie motor verprutsen met lelijke stickers. Voor mij is de 2016 uitvoering veruit de mooiste, daarna ging het bergafwaarts.
Weeeeeerrr hetzelfde model......vast ook geen upgrades mbt elektronica en een fatsoenlijk dash......
 
Thx vlak voor men ongeluk stond ik op het punt om een setje nieuwe oz gas rs velgen te bestellen.
De dymags stonden voor mij op nr 2 omdat ze wat te duur waren oz 200 goedkoper...
Maar kwam deze tegen voor een niet te gekke prijs direct met schijven en alles erbij ben ik nog veel goedkoper uit ze hebben wel wat lichte gebruiksporen maarja is voor een circuitmotor niet om schoonheidsprijzen mee te winnen en kan ze eventueel later nog eens laten spuiten moest het me teveel storen:P
 
De laatste tijd ben ik niet bepaald actief geweest in dit topic:$..

Ik speel met de gedachte om mijn ZX10R uit 2005 te koop te zetten. Ik heb de motor in 2014 overgenomen van Peter. Sinds mei 2017 wordt de ZX10R alleen op het circuit gebruikt. Volgens mij heb ik sindsdien 11 circuitdagen achter de rug (op Assen). Dit jaar heb ik mijn PR aangescherpt naar 1:52.414 (iets met op je hoogtepunt stoppenO-)). De laatste circuitdag van dit jaar heeft me aan het denken gezet. De laatste jaren heb ik veel geld uitgegeven aan de Kawasaki en het circuitrijden. De running costs zijn behoorlijk hoog (slijtagedelen, banden, accessoires, boekingen). Onderhoud daarentegen heeft nooit voor onaangename verrassingen gezorgd. De ZX10R is extreem betrouwbaar gebleken. Voor de meeste mensen zal dit geen verrassing zijn. Het neemt niet weg dat ik ontzettend heb genoten van het circuitrijden, maar op dit moment in mijn leven is dit niet de juiste hobby.

Zo staat de Kawasaki er nu bij:



De grootste pluspunten:
- Met kenteken
- Alle facturen zijn aanwezig
- de ZX10R staat er netjes bij
- Brembo RCS rempomp
- Brembo HPK remschijven
- Brembo P4 CNC remklauwen (met vrijwel nieuwe blokjes)
- Marchesini velgen (ze zijn in februari van dit jaar gespoten)
- Het blok is door Pajic geblueprint, tegelijkertijd is de motor voorzien van een op maat gemaakt uitlaatsysteem
- Akrapovic hexagonal demper
- Het kuipwerk + de velgen zijn professioneel gespoten
- Translogic quickshifter (gemonteerd in 2018)
- PP-Tuning clip-ons (verstelbaar)
- Gilles rem- en schakelset
- Gilles kettingspanners
- + veel kleine dingen/aanpassingen

Ik kan eerlijk zeggen dat er nooit bezuinigd is op deze motor.

Wat kan ik voor dit pakket vragen?:)
 
Ik heb onlangs een vergelijkbare motor verkocht maar dan een Suzuki 1000 van 2005 ook dikke wielen/remmen/vering etc...
Mijn vraagprijs was 5750 euro en iedereen vond het veel te duur ook al zat er in onderdelen alleen zoveel in.
Ik heb mijn pvm velgen incl brembo t drives voor 1250 euro los verkocht de remklauwen voor 450 los verkocht de shifter voor 250 los verkocht rempomp etc...
En achteraf ongeveer een totaal 6200 euro uit de motor gehaald motor zelf is voor 3750 verkocht met veel minder opties maar nog altijd dik met ohlins achterveer etc.

Ik vrees dat er ook niemand een goed bod voor je volledig motor zal geven en je best hier en daar wat los probeert verkopen en terug origineel zet.

succes met de verkoop mooie motor en mooie rondetijd
 
Volgende week even bij Front Row informeren hoe 't met de ZX is: in Duitsland (Sauerland) ging ie opeens op 3 cilinders lopen :?; wel gewoon thuisgekomen, maar wel meteen bij John neergezet. Helaas ging die net op vakantie (zaak 3 weken dicht -O-)
 
Laatst bewerkt:
Leuk setje 2dehands op de kop kunnen tikken voor de 10 upx7 met hpk schijven zijn lekker licht:9Bekijk bijlage 1430307

Ik heb net de originele wielen de banden eraf gehaald en gewogen toch een serieus verschil.
Origineel voorwiel weegt 4.14kg wat erg licht is trouwens gen 1 wiel was rond de 4.5 als ik me juist herinner.
Een totaal verschil van ongeveer -1.75 kg op de set ze zijn daarmee bijna 2.5 kg lichter dan marchesinis van een zx10rr model die ik eerst had 8)7
 
Nu hopen dat het blijft zitten hier en daar komt al een hoekje los ik zal het zien.
Ik ga nog iets aanpassen aan men originele klauw en remblokken.
Heb al een schuine kant gemaakt in remblokjes om het wiel makkelijker erin te doen vallen maar de blok kan er soms ook nog uit als je niet voorzichtig bent zou met borgen moeten opgelost zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan