Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
moet weer opgebouwd worden, maar dat is nu ook zo'n beetje klaar.Hij stond 1,5 week geleden toch al klaar na blokreparatie?
Klepveer gebroken, en cilinder beschadigd door klepWat was er mis met het blok? Kan me herinneren dat hij op drie poten liep.
Nope, motor is uit maart 2016, en ik laat 'm ook niet bij een Kawa dealer repareren (blok is bij Jenik Performance geweest), die geeft het hele blok gecontroleerd, dus niet alleen de defecte onderdelen vervangen.Zo dan. Viel dat nog binnen garantie?
Als het goed is kan een dealer zien of dimis de terugroepactie had moeten hebben en of deze ook uitgevoerd is.
Regelaar is op de2010 bij voorbaat al veranderd ?
Oke maar dan moet ik dus wel weten welke dealer dat is geweest? Mijn motor komt uit Ierland. Ik heb een Kawa dealer in Leeuwarden waar ik woon, maar weet niet of zij dat kunnen zien...?
Jou motor stond jaren geleden te koop bij voormalig Kawasaki dealer Divmo in Rijen .
Die heeft ooit 2 zwarte zx10r en uit Ierland ingevoerd .
Ze zijn geen Kawasaki dealer meer, en het is ook een kompleet andere motorzaak geworden met bijna alleen maar cruise bankstellen .
Denk dat je dat niet meer kan achterhalen , dus gewoon laten maken , en gaan met die banaan.
Staat erinNieuwe foto voor in de op
Maakt niets uit als het goed is.Oke maar dan moet ik dus wel weten welke dealer dat is geweest? Mijn motor komt uit Ierland. Ik heb een Kawa dealer in Leeuwarden waar ik woon, maar weet niet of zij dat kunnen zien...?
Voor iedereen die dit leest: de beste wensen voor 2020.
Ik begin dit jaar met een vraag. Ik reed met tweede kerstdag nog een mooi ritje op mijn motor. Ik was de accu aan het meten en bij stationair draaien laadde hij niet op. Pas als ik gas gaf wees de voltmeter tot maximaal 13 volt aan. Ik kan me uit betere tijden herinneren dat mijn motor bij stationair draaien al tegen de 14 volt gaf.
Vervolgens heb ik de stekker die van de dynamo komt losgehaald en doorgemeten. Bij stationair gaf deze 20 volt aan, en bij een beetje gas gaf deze 60 volt aan (wisselstroom).
Zou het zo kunnen zijn dat mijn spanningsregelaar bijna kapot is? Ik moet wel zeggen dat een half jaar geleden de stekker op de spanningsregelaar helemaal gesmolten was. En dat was de stekker die van de dynamo komt. Daar heb ik toen een nieuwe stekker op gezet en terug gemonteerd.
Het lijkt of hij genoeg spanning levert aan de regelaar. Ik hoor graag de gedachten van iemand die hier wat meer verstand van heeft.
Groetjes Dimitri
zit het stuur wel aan de goede kant ???Oke maar dan moet ik dus wel weten welke dealer dat is geweest? Mijn motor komt uit Ierland. Ik heb een Kawa dealer in Leeuwarden waar ik woon, maar weet niet of zij dat kunnen zien...?