ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Ja dat dash is op huidige 10 zowat het enige wat er wat minder uitziet tegenover de andere sbk van moment.
Ik snap je redenering zeker ivm beter direct iets kopen wat goed/mooi is.
Na men ongeval men motor terug opgebouwd met hier en daar 2dehands onderdelen soms bespaar je veel geld soms doe je een miskoop.
Vb 2dehands shifter /blipper die ik ervoor kocht werkt niet en heb nu een nieuwe hm SABS besteld.
Maar ik ben al redelijk over men budget gegaan ondertussen _O-
Hans zen zx10 is inderdaad nog van een ander kaliber!
 
Mooi hoor 👍ik heb toevallig wel dat AIM mxk dash besteld , en volgens oude man en gixxer-san een goede keuze .
Ik zou hem als het goed is in week 22 binnen moeten krijgen .( Toch maar om zoon eerlijke motor te hebben de km stand over laten programmeren ).
Zou doorsparen en voor die AIM gaan zonder naderhand een gevoel te krijgen van had ik maar .
Ik rijd al heel lang motor en heb denk met al me motoren meer als 200.000 km gereden, en merk dat ik de lat ook steeds hoger ga leggen , vroeger vond ik een wiel een wiel , nu heb ik ook dymag wielen en denk ik da's net ff meer af .
Maar tja ik heet nog steeds geen Hans die gaat voor goud met zijn dingetjes😎
Ik heb al 16 jaar geen nieuwe fiets meer gekocht,vind het juist een sport om zo’n gedateerd ding dik te maken met 1e klas spullen.Dus links of rechtsom,beide opties kosten geld.Nadeel van zo’n nieuwe fiets is dat het heel veel geld kost om zo’n ding dik te maken bovenop de aanschafprijs.
 
Mooi hoor 👍ik heb toevallig wel dat AIM mxk dash besteld , en volgens oude man en gixxer-san een goede keuze .
Ik zou hem als het goed is in week 22 binnen moeten krijgen .( Toch maar om zoon eerlijke motor te hebben de km stand over laten programmeren ).
Zou doorsparen en voor die AIM gaan zonder naderhand een gevoel te krijgen van had ik maar .
Ik rijd al heel lang motor en heb denk met al me motoren meer als 200.000 km gereden, en merk dat ik de lat ook steeds hoger ga leggen , vroeger vond ik een wiel een wiel , nu heb ik ook dymag wielen en denk ik da's net ff meer af .
Maar tja ik heet nog steeds geen Hans die gaat voor goud met zijn dingetjes😎

Alsnog heb je een knetterdikke bike !
Zo'n aim schermpje leek mij ook nog wel eens mooi :)

Vanmorgen de 10 even gewassen en gepoetst
IMG_20200517_142026_068.jpg

Nieuwe ketting en tandwielen er op, voor 1 tandje minder en ben daar erg tevreden over. Trekt net iets mooier door de toeren :)
 
Zijn we hier alleen maar aan t lullen of wordt er ook nog geraced........
(lees: verschrikkelijk jaloers om die mooie dashes....)

Ik mag gelukkig weer instructie geven op Assen en Zandvoort in Juni......eindelijk weer los nadat we in maart Spanje uit zijn gezet tijdens de voorjaarstraining op Alcarras.....
 
Weet iemand een leuke stickerset voor mijn 2016 racer?
Ze is nu helemaal zwart.

PS SBK replica kuip heb ik
PS 2 Wintertest kuip heb ik ook al

May I have your votes please!!
 
Zijn we hier alleen maar aan t lullen of wordt er ook nog geraced........
(lees: verschrikkelijk jaloers om die mooie dashes....)

Ik mag gelukkig weer instructie geven op Assen en Zandvoort in Juni......eindelijk weer los nadat we in maart Spanje uit zijn gezet tijdens de voorjaarstraining op Alcarras.....

10e met crt op assen. 15e met rsz ALS het door gaat
 
Heey Bobberts,

Iemand hier bekend met het "tikken" van de showa bpf/voorkant bij uitveren? Bouwjaar 2011

Heb wel een 2011, maar herken dit (nog) niet. Een tik in de vork... goede kans dat het in de balhoofdlagers zit. Hoeveel kilometer staat erop? Misschien een paar ongelukkige wheelies/drempels/stoepranden/gaten in de weg gehad?
 
Hi mannen! Ik heb hier honderd jaar niet meer meegelezen of gekeken, maar het werkt en bestaat nog :)
Alles goed met iedereen?

Hey het volgende. Tot mijn spijt rijd ik niet veel meer op m'n beauty. Afgelopen jaar misschien maar 3 x uit de schuur getrokken.
Misschien gaat 'ie over een tijdje wel weg. Vandaar dat ik hier alvast even pols of er iemand interesse heeft voordat ik 'm op MP zet.
Liever één van jullie dan al die MP knuppels die de helft bieden en 'm 'vandaag nog op komen halen." Dan blijft 'ie toch een beetje in de familie.

Het is de 'oude' motor van Snake Eye hier van het forum. Ik kocht hem van hem met 7k op de teller en nu, na 6 jaar staat er 17k op.

- Akra demper en Akra linkpijp
- Hyperpro stuurdemper
- Pilot Power RS banden (1 circuit dag op slakkentempo 2'15 oud)
- Nieuwe ketting en tandwielen
- Dark smoke achterlicht met geintegreerde knippers
- Kleine knippers voor
- Nieuwe spanningsregelaar
- Nieuwe Gel accu
- Carbon spatbordje Puig achter
- Carbon spatbordje Ilmberger voor
- Domino grips
- Snelgas
- Puig kentekenhouder
- Redelijk nieuwe Ferodo remblokjes
- Gereviseerde remklauwen
- Stalen remleidingen
- Dark Smoke MRI kuipruitje
- Pazzo rem- en koppelingshendels
- Power Commander V

Hmmmm.... waarom denk ik er uberhaupt over om eventueel van dehand te doen? haha
Meer foto's of info op aanvraag.

naamloos-3_FB.jpg
 
Hi mannen! Ik heb hier honderd jaar niet meer meegelezen of gekeken, maar het werkt en bestaat nog :)
Alles goed met iedereen?

Hey het volgende. Tot mijn spijt rijd ik niet veel meer op m'n beauty. Afgelopen jaar misschien maar 3 x uit de schuur getrokken.
Misschien gaat 'ie over een tijdje wel weg. Vandaar dat ik hier alvast even pols of er iemand interesse heeft voordat ik 'm op MP zet.
Liever één van jullie dan al die MP knuppels die de helft bieden en 'm 'vandaag nog op komen halen." Dan blijft 'ie toch een beetje in de familie.

Het is de 'oude' motor van Snake Eye hier van het forum. Ik kocht hem van hem met 7k op de teller en nu, na 6 jaar staat er 17k op.

- Akra demper en Akra linkpijp
- Hyperpro stuurdemper
- Pilot Power RS banden (1 circuit dag op slakkentempo 2'15 oud)
- Nieuwe ketting en tandwielen
- Dark smoke achterlicht met geintegreerde knippers
- Kleine knippers voor
- Nieuwe spanningsregelaar
- Nieuwe Gel accu
- Carbon spatbordje Puig achter
- Carbon spatbordje Ilmberger voor
- Domino grips
- Snelgas
- Puig kentekenhouder
- Redelijk nieuwe Ferodo remblokjes
- Gereviseerde remklauwen
- Stalen remleidingen
- Dark Smoke MRI kuipruitje
- Pazzo rem- en koppelingshendels
- Power Commander V

Hmmmm.... waarom denk ik er uberhaupt over om eventueel van dehand te doen? haha
Meer foto's of info op aanvraag.

Bekijk bijlage 1505900
Ik zie ook een quickshifter sensor zitten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan