zx10r of gsxr 1000?

martijnzx9r

Die hard MF'er
10 apr 2011
567
0
HD
Welke past beter voor lange mensen??
De kawasaki zx10r of de suzuki gsxr 1000.

Ik ben 1.89mtr lang.
 
Ja was ik ook van plan. Maar ik wilde van te voren weten of er mensen zijn die ervaringen hebben met de maat enzo..
 
ik ben 1.90 en heb nergens problemen mee op de zx10 (08)
en op een gsxr 600 ook niet (04)

maar proefrijden is idd beter, zx10 is wel een motor waar je heel erg aan moet wenen
 
zx10r scheen vrij klein te zijn, ik heb alsnog proefgereden op het 2011 model en ik vond hem idd te klein
 
Ik ben 1,89 en vond de zx10r veel te klein, dus ik heb een gsx-r 1000 welk een stukkie groter is :Y Ik kon mijn benen gewoon niet kwijt op de zx10r.

In het gsx-r1000 topic lopen +2.00 meter mensen rond en die zitten ook nog goed op de gixxer en komen op een kawa al helemaal klem en opgevouwen te zitten.
 
Heb ooit testrit gedaan op gsxr1000, ben 1.90m vond me teveel opgeplooid zitten.
Dan is het soort motor waarschijnlijk niets voor je. :P
Welke past beter voor lange mensen??
De kawasaki zx10r of de suzuki gsxr 1000.

Ik ben 1.89mtr lang.
Bouwjaar van de motor maakt ook uit.. ik vond de 2004 ZX-10R comfortabeler dan de 2008.
In ene keer vanaf de Stelvio naar huis gereden en fris thuisgekomen. :]
Een GSX-R1000 is geen alternatief :+ maar heeft wel een ruimere zitpositie.
Ik zeg Kawasaki. *O*
 
1.94 op deze
full

:Y
 
Ben rond 1,90m en Heb sinds kort een zx10r, pas er prima op!
Afgelopen zondag naar de superbikes geweest ong. 160km's heen en 160km terug, nergens last van! :]

Is trouwens uit 2004

Ps zx10r is gewoon mooier :+
 
Laatst bewerkt:
Welke past beter voor lange mensen??
De kawasaki zx10r of de suzuki gsxr 1000.

Ik ben 1.89mtr lang.
Ik weet niet uit welk land je komt, maar in Nederland is 1,89 niet lang.
Ik ben 1,87 en moet steeds vaker omhoog kijken in een gesprek. B|
Overigens zijn beide genoemde motoren groot en hoog.
Natuurlijk moet je je knieën buigen als je opstapt, hoe zou je anders een kd willen doen?
 
Ik weet niet uit welk land je komt, maar in Nederland is 1,89 niet lang.
Ik ben 1,87 en moet steeds vaker omhoog kijken in een gesprek. B|
Overigens zijn beide genoemde motoren groot en hoog.
Natuurlijk moet je je knieën buigen als je opstapt, hoe zou je anders een kd willen doen?

Inderdaad, ben dan wel 3cm kleiner maar moet toch echt vaker omhoog kijken dan omlaag :+
 
Je lengte is niet alles, ik heb langere benen en een kortere rug, die verhouding is bij iedereen anders. En dat bepaalt ook hoe je op een motor zit. Dus niemand zal je hierin goed kunnen adviseren, behalve jijzelf.
 
De GSXR 1000. Die is mooier.
Wie een supersport motor wilt kijkt toch niet naar comfort? :+
(Ik ben 1.92, ofzo).
 
Je lengte is niet alles, ik heb langere benen en een kortere rug, die verhouding is bij iedereen anders. En dat bepaalt ook hoe je op een motor zit. Dus niemand zal je hierin goed kunnen adviseren, behalve jijzelf.

Yessir.... zo zit het en niet anders. :} :}
 
Ik ben 1.92 en rij op een GSX-R1000 K6 en heb nergens last van!
+ Gixxers zijn veel mooier :-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan