zx10r specs

180pk, das echt wel zo gigantisch veel he.
Is zo'n machine nou al helemaal op max. afgesteld of niet?

ik bedoel eigelijk dat als je daar nou een andere pijp/luchtfilter en powercommander oid op knalt dattie dan nog meer pk's levert?


er is nog genoeg te winnen bij dit soort machines , het vermogen komt er nooit helemaal uit , in verband met geluidseisen / milieuwetgeving. Met een volledig (open) uitlaat systeem , open luchtfilter en een powercommander moet er echt wel een en ander te winnen zijn.

is dit niet voldoende , dan kan ene Mile Pajic je helpen ;-)
 
Mijn yammie dealer zei dat er al een kit was voor de 2004 r1 naar 220 pk te brengen. Ik veronderstel dat dat een kit is die ze gaan gebruiken bij de superbikes volgend seizoen?
 
De mensen welke de PK's "echt" gebruiken op 1 hand te tellen??
Donder nou toch op, als je het zelf niet durft moet je het niet meteen generaliseren!!
Ik ken voldoende mensen welke het vermogen VOL zouden (en zullen) gebruiken, al is het maar op het rechte stuk! :] Maar ook in de bochten spelen met het vermogen, tot het achterwiel gaat shimmiën ed. is bij verschillende mensen welke ik ken gebruikelijk. En hierbij geldt: Hoe meer hoe moeilijker, en dus leuker! *D !!

De hoeveelheid PK's welke opgegeven worden zijn WEL belangrijk, dit is de methode van vooruitgang onder het kapitalisme. Misschien is er wel 10% gelogen, maar als dit consequent gebeurd door de jaren dan is er een leuke vooruitgang met een paar jaar terug.

Laat iedereen genieten zoals hij/zij (zij/hij?) wilt, en fietsenmakers: Nog meer vermogen graag, het is verslavend en leuk. :9~
 
Op maandag 01 december 2003 02:13 schreef Fritser het volgende:
De mensen welke de PK's "echt" gebruiken op 1 hand te tellen??
Donder nou toch op, als je het zelf niet durft moet je het niet meteen generaliseren!!

Het gas volledig opengooien op het rechte stuk, dat is geen kunst, dat kan/doe ik ook. Maar mensen die daadwerkelijk al het vermogen benutten, dus ook in de bochten, dat zal toch echt maar een klein percentage van de rijders zijn. Mensen die al glijdend door de bocht kunnen, hoeveel zijn dat er nu eigenlijk? Ik niet in ieder geval. Maar blijkbaar ken jij alleen maar echte coureurs en geen modale rijders. :Z :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan