ZX10R Topic 16 = artikel 5 is nog maar de helft van de 10!

Status
Niet open voor verdere reacties.
People say you have more fun on an orange one!

ZX-10%20Becky%20Lisa.jpg


ofniet ledukkieduke :+
 
Hier een piccie van mijn PCIII.
Ik heb 'm vastgezet met 'dropkit' van 3M.
Soort van kneedbare kit.
Het grijze kastje bovenop is de afstanbediening van mijn garagedeur.
Hier heb ik twee draadjes aan gemonteerd die naar een verborgen schakelaar gaan die naast mijn instrumenten zit.
Als ik thuis aan kom rijden druk ik op de knop en kan ik gelijk de garage in rijden.
Hoef ik dat ding niet meer uit mijn leren pak te vissen. :X
Ach ja, wie lui is moet slim zijn. O-)
full
 
Laatst bewerkt:
i'm with stupid!

bij mij zit de USB gewoon onder de passagierszit.
En ja ik heb de vilinderkleppen eruit. Doen de grote mannen ook dus als die dat doen zal het wel nut hebben ook. Met de kleppen eruit hangt hij veel sneller aan het gas


vlinderklep zorgt geloof ik voor iets meer koppel onderin

bij een volledig systeem heb je daar geen last meer van

alleen dat de kuip gaat scheuren :(
 
Hier een piccie van mijn PCIII.
Ik heb 'm vastgezet met 'dropkit' van 3M.
Soort van kneedbare kit.
Het grijze kastje bovenop is de afstanbediening van mijn garagedeur.
Hier heb ik twee draadjes aan gemonteerd die naar een verborgen schakelaar gaan die naast mijn instrumenten zit.
Als ik thuis aan kom rijden druk ik op de knop en kan ik gelijk de garage in rijden.
Hoef ik dat ding niet meer uit mijn leren pak te vissen. :X
Ach ja, wie lui is moet slim zijn. O-)
[afbeelding]


uhm... ben ik echt lui als ik zeg dat ik die opener gewoon in de binnenzak heb met de knop naar buiten gericht :? :P
 
Hier een piccie van mijn PCIII.
Ik heb 'm vastgezet met 'dropkit' van 3M.
Soort van kneedbare kit.
Het grijze kastje bovenop is de afstanbediening van mijn garagedeur.
Hier heb ik twee draadjes aan gemonteerd die naar een verborgen schakelaar gaan die naast mijn instrumenten zit.
Als ik thuis aan kom rijden druk ik op de knop en kan ik gelijk de garage in rijden.
Hoef ik dat ding niet meer uit mijn leren pak te vissen. :X
Ach ja, wie lui is moet slim zijn. O-)
[afbeelding]


:} :} :} :} thanks, zal eens even kijken als het spul binnen is.
 
i'm with stupid!

bij mij zit de USB gewoon onder de passagierszit.
En ja ik heb de vilinderkleppen eruit. Doen de grote mannen ook dus als die dat doen zal het wel nut hebben ook. Met de kleppen eruit hangt hij veel sneller aan het gas


Klopt, maar als ik die TRE erop zet, dan gaan die kleppen eerder open.
De racejongens hebben al aangepaste ontsteking (dus geen TRE nodig voor dat onderwerp) samen met de sec vlinderkleppen verwijderd kan ik me dat dus voorstellen

:)
 
Voormalig 80cc held en teameigenaar Jorge ‘Aspar' Martinez werkt samen met Dorna aan een overname van de fabrieks Kawasaki's, dat is het laatste gerucht in de niet aflatende stroom speculaties sinds eind vorig jaar het gerucht naar buiten kwam dat Kawasaki de stekker uit haar MotoGP activiteiten zou willen trekken.

Komend seizoen toch nog Kawasaki's?

Aspar leek eind vorig seizoen al dichtbij een overeenkomst met Kawasaki voor de inzet van een derde machine maar de overeenkomst werd uiteindelijk niet beklonken omdat er geen overeenstemming was over de aan te wijzen coureur voor het project. Maar Team Aspar baas Jorge Martinez zegt nu te overleggen met Dorna in gesprek te zijn om de Kawasaki's binnen de MotoGP te behouden.
"Op het moment ben ik eigenlijk met mijn familie op vakantie," verklaarde Martinez in Gazzetta dello Sport. "Maar sinds de speculaties over Kawasaki naar buiten zijn gekomen is mijn vakantie eigenlijk voorbij. In de afgelopen twee dagen heb ik eigenlijk alleen maar aan de telefoon gezeten met Dorna. Zij hebben contact met mij gezocht, en daarna hebben we alleen maar gesproken over de mogelijkheden om de twee Kawasaki's voor het kampioenschap te behouden."

"Natuurlijk bestaat mijn belangstelling voor de MotoGP nog steeds. Het is iets dat ik nog steeds graag zou doen. Nu komt deze mogelijkheid op mijn pad, maar of alles haalbaar is kan ik nog niet zeggen. Maar de wil om te kijken wat haalbaar is, is er zeker."

Kawasaki had voor 2009 al John Hopkins en Marco Melandri onder contract en de persoonlijk sponsor van Hopkins - Monster Energy drink - zou een belangrijke factor kunnen worden in iedere constructie voor een doorstart van het Kawasaki team, toch wilde Martinez nog niets zeggen over de mogelijke keuze van coureurs in 2009 al gaf de Spanjaard wel aan graag met Melandri te willen samenwerken.

"De beslissing over de coureurs heeft op het moment geen prioriteit maar ik zou geen probleem hebben met de keuze voor Melandri. Het is een coureur die ik altijd graag heb gemogen," aldus Martinez.


BRON: Racesport.nl
Disclaimer en copyright ©
 
weet iemand misschien wat voor xenon er in de 2004 model kan/moet :?

ik dacht H7 toch?
of moet ik een dubbel setje bestellen of iets :?

ik hoort het wel van een van u allen, dank u ;)
 
weet iemand misschien wat voor xenon er in de 2004 model kan/moet :?

ik dacht H7 toch?
of moet ik een dubbel setje bestellen of iets :?

ik hoort het wel van een van u allen, dank u ;)

sorry ik weet nix van koplampen....daarom rij ik ook een 2006/7 :+

@hans

_O- een 2004/5 is zooooooooo 2008 O-)

en tja uiteindelijk wie ook het meest mee kan nemen ze hebben allemaal een keer dorst 8-)

2003-05-30_kusttrip_dorst.jpg
 
En nu even geen dolletje,maar denk er toch hard aan om mijn fiets in de VERKOOP te doen.Het waarom laat ik even in het midden maar ben al een hele lijst aan het opstellen
van wat er de afgelopen jaren aan gedaan is.Lijst wordt steeds langer.
Maar het moeilijkste zal de vraagprijs worden. En los staat dit van de aankoop van de racer van Lexxer,want ik heb hem wat aanbetaald omdat het voor mij ook nog niet helemaal rond is. En daarbij heb ik ook nog dat setje marchisini wielen met set brembo schijven voor model 2004/2005 nog nieuw in de doos en ook nog brembo achterremklauw +adapter voor model 2008 in de doos.Dus we kijken even wat er gaat gebeuren.ZO,DAT IS SCHRIKKEN HE!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik zou eerst eens kijken wat er voor gegeven wordt bij verschillende dealers en dan besluiten om hem te houden. Dan weet je wat het geheel waard is op de markt.
 
Ik zou eerst eens kijken wat er voor gegeven wordt bij verschillende dealers en dan besluiten om hem te houden. Dan weet je wat het geheel waard is op de markt.

Dealer heb ik denk ik niet veel aan want ding zit voor ongeveer €25000 aan accessoires aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan