desp0
MF veteraan
Mijn neef is van plan een nieuwe motor te kopen anno januari 2007,
zijn laatste motor was een Honda VTR firestorm.
nu kampt hij met de volgende vragen waar hij echt niet aan uitgeraakt
uit verschillende magazines bleek dat de daytona de beste zitpositie vertoonde,
daarom viel zijn keuze eerst op dit (en omwille de driecilinder). Het is niet de bedoeling om het
circuit af te raggen maar zuiver pleziermotor met op oog verre reizen tegelijk.
Nu vonden we die daytona 675 ook echt wel , maar hij is een beetje bang
dat dit aanzienlijk vermogen tekort komt, (van een 1000cc terug naar 675 over te stappen ...)
Nu gaan het verhaal rond dat de daytona 955 een facelift zou krijgen in 2007...
maar dit verhaal komt dan ook van daytona verdelers
en dan komt de kat op de koord : de daytona is "onbetrouwbaar", heeft
toch alleszins zo'n reptuatie. triumph is wel bezig met een revival maar
vergelijken met japanners kan je toch nog niet echt denken we qua motor betrouwbaarheid.
Onlangs viel ons oog op de nieuwe ZX10R, mijn neef die het niet echt heeft
voor de 4cilinders (in lijn) kon deze toch nog smaken omwille de enooorme
berg pk's zodanig dat er ook onderin de toeren wat te beleven valt, of valt
dit toch tegen?
Ook voor de looks moeten we het niet laten, we vinden hem echt allebei
(en hij bestaat in zwart !! wij zijn nogal painted black liefhebbers )
Ook hier is er een grote maar ... is de ZX10R supersport pur sang ?
hiermee kijken we naar de zitpositie, valt hiermee iets te beleven om pakweg
mee te gaan reizen...
vergelijk aub dat hij reeds verre reizen ondernomen heeft met een VTR ...
toch ook niet meteen de beste toerbuffel. Dus als hij in de buurt komt
van deze VTR is het dik ok
Kan iemand ons de verhalen/geruchten van triumph bevestigen/ontkennen?
Kan iemand ons bevestigen dat reizen met een ZX10R mogelijk is ? de power onderin? want van twee naar viercilinders is toch ook weer heel wat anders.
grtn Fred & Pedro
zijn laatste motor was een Honda VTR firestorm.
nu kampt hij met de volgende vragen waar hij echt niet aan uitgeraakt
uit verschillende magazines bleek dat de daytona de beste zitpositie vertoonde,
daarom viel zijn keuze eerst op dit (en omwille de driecilinder). Het is niet de bedoeling om het
circuit af te raggen maar zuiver pleziermotor met op oog verre reizen tegelijk.
Nu vonden we die daytona 675 ook echt wel , maar hij is een beetje bang
dat dit aanzienlijk vermogen tekort komt, (van een 1000cc terug naar 675 over te stappen ...)
Nu gaan het verhaal rond dat de daytona 955 een facelift zou krijgen in 2007...
maar dit verhaal komt dan ook van daytona verdelers
en dan komt de kat op de koord : de daytona is "onbetrouwbaar", heeft
toch alleszins zo'n reptuatie. triumph is wel bezig met een revival maar
vergelijken met japanners kan je toch nog niet echt denken we qua motor betrouwbaarheid.
Onlangs viel ons oog op de nieuwe ZX10R, mijn neef die het niet echt heeft
voor de 4cilinders (in lijn) kon deze toch nog smaken omwille de enooorme
berg pk's zodanig dat er ook onderin de toeren wat te beleven valt, of valt
dit toch tegen?
Ook voor de looks moeten we het niet laten, we vinden hem echt allebei
(en hij bestaat in zwart !! wij zijn nogal painted black liefhebbers )
Ook hier is er een grote maar ... is de ZX10R supersport pur sang ?
hiermee kijken we naar de zitpositie, valt hiermee iets te beleven om pakweg
mee te gaan reizen...
vergelijk aub dat hij reeds verre reizen ondernomen heeft met een VTR ...
toch ook niet meteen de beste toerbuffel. Dus als hij in de buurt komt
van deze VTR is het dik ok
Kan iemand ons de verhalen/geruchten van triumph bevestigen/ontkennen?
Kan iemand ons bevestigen dat reizen met een ZX10R mogelijk is ? de power onderin? want van twee naar viercilinders is toch ook weer heel wat anders.
grtn Fred & Pedro