zx10r

achja je bent 18 en je wilt meteen opvallen hier in dit forum, dan haal je zoiets uit. dat geldt trouwens ook voor de vraag of de gsx1300r op 25 kW te krijgen is.

als je wilt opvallen moet je het NIET hier doen ...
 
hallo,

is een zx10r model 2004 verkrijgbaar in 25Kw versie?

mvg

Matthieu
Misschien als modelbouw!!!!!! doe maar normaal en begin zoals iedereen te motorrijden op iets wat beter handelbaar is daar dwing je respect mee af |( |( |( |(
 
hoezo zou hij nu weer eerst een 400 tje moeten kopen, een zx10R naar 25kw ombouwen moet toch ook lukken? dat iemand wil opvallen vind ik onzin, als hij schrijft : hallo ik ben de grootste poser hier ik wil graag een zx10r om op te vallen ja, maar dit gaat echt nergens over. 25kw is 25kw en dat kan dan met of zonder de looks maar mij lijkt een kawa voor 25kw niet echt verkeerd :9~
 
is dit een topic om het "meldtopicsymbool"te testen?? Dat gele uitroepteken bovenaan?? Of geldt dat niet voor onzin topics?
 
hoezo zou hij nu weer eerst een 400 tje moeten kopen, een zx10R naar 25kw ombouwen moet toch ook lukken? dat iemand wil opvallen vind ik onzin, als hij schrijft : hallo ik ben de grootste poser hier ik wil graag een zx10r om op te vallen ja, maar dit gaat echt nergens over. 25kw is 25kw en dat kan dan met of zonder de looks maar mij lijkt een kawa voor 25kw niet echt verkeerd :9~

ja als je al 14/15 }) bent heb je ook al heel veel ervaring in...........zeg het maar.
Bull-shit vrind zorg eerst maar eens de scherpe kantje van de fiets(*band) af te rijden. |( |( |(
 
Je kan een ZX10R niet begrenst kopen(dus geen 25kw versie)
Kijk even op deze side:www.pla.cistron.nl
Op deze side staan verschillende modellen die je wel begrenst(25kw)kunt kopen.
 
dus volgens jullie wil ik wat opvallen? jeej toch

nee hoor. ik rij nu al bijna een jaar met m'n zx6r (25Kw op papier) maar zou het misschien overwegen om volgend jaar haar grote broer te kopen.en ik zou misschien mijn zx6r behouden om op Lezennes te gaan rijden.
dus vandaar mijn vraag.

dus volgens sommigen onder jullie is het mogelijk van een zx10r 25Kw te verkrijgen?

wat moet ik daarvoor allemaal ondergaan; stel dat ik een zx10r koop die niet aan 25Kw staat, kan ik die 25Kw laten bekomen?

mvg
 
ziehier een foto

weet zelf niet hoe je de foto er moet op krijgen(zie attachement)

wat is de link om de fotos op het forum te zetten??

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/118962/47134bb6297e1789e74d266dfa7ed952 (IMG_2104.jpg)​
 
ziehier een foto

weet zelf niet hoe je de foto er moet op krijgen(zie attachement)

wat is de link om de fotos op het forum te zetten??

full


Zo dus!

8-)
 
Indien jij het wil moet je het zeker doen. Maar ik denk toch dat de rijbaarheid sterk achteruit gaat van een 1000 als 25 kw. Heb er geen ervaring in maar lijkt me niet fijn sturen.
 
wel ik zou dus idd 25Kw moeten hebben, maar deze volstaat op papier...
anders welk nu een 1000 te kopen?? :]

en de zx10r model 2004, wat een pracht!!! niet normaal gewoon! :}
 
kan mijne kopen is ook 25 kw geloof ik voor 16.000 pleuros mag je hem zo meenemen en uiteraard door oud dametje bereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan