ZX12-R topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dat niet gevaarlijk dan voor een jongen van 5 jaar om met zijn kart over klaverbladen te gaan driften tussen knee-downende FireBlades en R1's ?
Misschien wil hij ook mee naar de Nordschleife :P




:+


Hahaha, hij gaat woensdagmiddag al naar het circuit, met de kart dan. En naar de Nordschleife willen zal hij wel, maar ver achterop de ZX-12R doen we natuurlijk nog niet. :N

Greetz,

Rob
 
Mannen!!

Aangezien mijn motor verkocht wordt heb ik nog de onderstaande onderdelen te koop staan.

Powercommander model 2002-2003 (225 euro)
Hyperpro stuurdemperbevestigingskit (225 euro) winkelprijs 373 euro.
Hyperpro veringskit zowel voor als achter nog helemaal nieuw in doos is nooit gemonteerd geweest. (175 euro)

full
 
Laatst bewerkt:
Hee Nico, jij was destijds toch de topic-starter van het ZRX-topic ? :Y

Je bent hier van harte welkom hoor ! Kun je effe uitrusten van je Aruba periode 8-) . Ik heb ook lang geleden een jaar op Curacao gewerkt en vaak op Aruba geweest, wat een straf was dat O-) .

Waar je bij de 12 op moet letten ? Oftie een volle akku heeft, want het kreng zit errug goed verstopt :+ En het is fijn als hij onlangs een grote beurt heeft gehad (elke 12.000 km) want die is prijzig bij dit model (was ca. 350 euro bij mijn ZRX en nu zo'n 600 bij de ZX-12R).
Veel succes en laat maar horen wat het is geworden !
helemaal correct! :Y mijn zrx heb ik toen van de hand gedaan vanwege de verhuizing. De zx-12 daar heb ik altijd al een oogje op gehad :9 . Nu ik weer terug kom naar Nederland gaat er weer een motor komen en dat word dus zeer zeker de zx-12. Ben al een beetje aan het rondkijken op het net.
Ik houd jullie zeeer zeker op de hoogte. En hoop me snel aan te kunnen sluiten, al zal dat, ben ik bang bij de eerste rit in 2007 worden ;( . maar wie weet :W :W
 
Mannen!!

Aangezien mijn motor verkocht wordt heb ik nog de onderstaande onderdelen te koop staan.

Powercommander model 3003 (225 euro)
Hyperpro stuurdemperbevestigingskit (225 euro) winkelprijs 373 euro.
Hyperpro veringskit zowel voor als achter nog helemaal nieuw in doos is nooit gemonteerd geweest. (175 euro)

(Afbeelding)
:o verkocht wordt :? wat is er dan beter dan een ZX-12R ? O-)

Stuur mij even een mail (dr.kawa@hotmail.com) want ik neem graag die Hyperpro veringkit (voor + achterveren) van je over als íe ook geschikt is voor een 12 uit 2000, weet je dat ? Ik bel wel even met Hyperpro om te checken.
Zet er maar vast een kruisje bij voor dr.Kawa *O* Thanks !
 
Mannen!!

Hyperpro veringskit zowel voor als achter nog helemaal nieuw in doos is nooit gemonteerd geweest. (175 euro)

(Afbeelding)
@Speeddevil: ik zie in de bestellijst wel 2 verschillende sets voor bouwjaren 2000 en 2003, maar ik krijg Hyperpro niet aan de lijn (vanmorgen werd er niet opgenomen en nu een tape dat ze met pauze zijn ..), ik vindt het een mooi setje maar het moet wel passen natuurlijk.

Over 12 Aug: ik heb eindelijk een losse dB-killer gevonden bij HvWijk in Zoetermeer, die ga ik morgen dus even passen. Dan kan ik ook wat "legaler" over de grens op de 12e.
Alleen het weer ... hopelijk draait het nog bij B|

full
 
Speeddevil, de set achter- en voorvorkveren past helaas niet op mijn type 12 -O-
Jammer, ik wilde ze graag van je overnemen. Succes met de verkoop !

NB; dat bouwjaar 3003 is ook veel te nieuw voor mij .. :+
 
vandaag gespot op circuit Zandvoort: IVO en HENRIEKE !!!(ingeblikt dat wel), ze kwamen onze rij kunsten bewonderen _O- _O- _O-

Was op Circuit erg gezellig, heb heel wat geleerd, b.v. hoe slijt je je kneesliders af, nou met dit tempo erg snel.
Tempo lag erg hoog maar was zeker voor herhaling vatbaar.
full
 
En zo ziet je band eruit na een paar snelle rondjes :]
(Afbeelding)
:Y :Y :Y Zandvoort - GAAAAAAFFFFF !!! :Y :Y :Y
Heb er vroeger ook veel getraind en gereden op de Sterrendagen, wie kent die nog ? Iedereen z'n tijden bijhouden en vergelijken .. lachen was dat !

Tis vast een leuke dag geweest met aardig weer volgens mij. Ik las in het FireBlade topic dat er daarvan ook een paar hebben meegereden en het een gezellige dag was. Tja, circuitrijden is altijd leuk !
Hebben de BT014's het goed gehouden ? Ik krijg ze deze week nog hoop ik *O*
In welke groep heb je vandaag gereden als ik vragen mag ?
 
Wij reden in groep één en die was weer in 8 groepen ingedeeld van 1 snel naar 8 rustiger en ik zat in groep 3 dus het was nog aardig aanpoten, en ingrid was eerst ook in 3 gestart maar daarna heeft ze alle sessies gereden in 8 omdat ze dat iets prettiger vond, wij reden af en toe wel erg hard en die marchall zij na iedere sessie dat we weer een tandje harder gaan rijden. (pffffffff... |( )
Maar het was echt gaaf, ik heb nu al spierpijn, alleen maar om die tank op de baan te houden. :9

ps de BT 014 zijn echt super banden deze plakken echt aan de weg, tot nu toe heb ik nog geen één keer gehad dat het achterwiel slipte of spinde ook niet bij regen. *O* *O* *O*
 
:o verkocht wordt :? wat is er dan beter dan een ZX-12R ? O-)

Stuur mij even een mail (dr.kawa@hotmail.com) want ik neem graag die Hyperpro veringkit (voor + achterveren) van je over als íe ook geschikt is voor een 12 uit 2000, weet je dat ? Ik bel wel even met Hyperpro om te checken.
Zet er maar vast een kruisje bij voor dr.Kawa *O* Thanks !

He

Jammer dat de kit niet past op jou 12.

Ja me motor gaat weg wil nu totaal wat anders dan kawa, zit er aan te denken om een r6 of een r1 aan te schaffen.
 
Mannen!!

Aangezien mijn motor verkocht wordt heb ik nog de onderstaande onderdelen te koop staan.

Powercommander model 2002-2003 (225 euro)
Hyperpro stuurdemperbevestigingskit + demper (350 euro) Hyperpro veringskit zowel voor als achter nog helemaal nieuw in doos is nooit gemonteerd geweest. (175 euro)

(Afbeelding)
 
Laatst bewerkt:
ps de BT 014 zijn echt super banden deze plakken echt aan de weg, tot nu toe heb ik nog geen één keer gehad dat het achterwiel slipte of spinde ook niet bij regen. *O* *O* *O*

Jahoor, wat zie ik voor foto van jou in een ander topic ? - dat krijg je d'r nou van Ramon !!

full


Jij hebt het veel teveel naar je zin gehad vandaag ;)
Ziet er goed uit man :} :} :}
 
@Speeddevil: ik zie in de bestellijst wel 2 verschillende sets voor bouwjaren 2000 en 2003, maar ik krijg Hyperpro niet aan de lijn (vanmorgen werd er niet opgenomen en nu een tape dat ze met pauze zijn ..), ik vindt het een mooi setje maar het moet wel passen natuurlijk.

Over 12 Aug: ik heb eindelijk een losse dB-killer gevonden bij HvWijk in Zoetermeer, die ga ik morgen dus even passen. Dan kan ik ook wat "legaler" over de grens op de 12e.
Alleen het weer ... hopelijk draait het nog bij B|

(Afbeelding)

Inderdaad,met veel regen zou ik moeten afhaken :? ,achterband raakt op B| ,maar ik had op goed weer gerekend,vandaar.
Moest nog 1500 km mee kunnen volgens horeon, en ik was het daar mee eens,ritje duitsland en dan maar weer zien,achterband dan goed voor 8500km
Maar in continu regen te rijden,heeft niemand zin.
Goed dat ik niet circuit zandvoort had vandaag,aan de banden te zien van kawaramon, *O* fijn dat alles heel gebleven is,jongens en meiden. *O*
Maar het is nog te vroeg, om nu al :Y nee :Y te zeggen.
 
Ik weet het,maar ik denk niet over verkoop. :N
En ik verheug me er juist zo op.
Maar vertel dan eens, 1000 km rijden heen/weer op 1 dag en misschien in continu stromende regen,wanneer zeg jij dan nee.
Je heb het gezien, ;( harderwijk meeting,het begon te regenen, ;( met een 1/2 uur plein leeg,iedereen naar huis.
 
Ik weet het,maar ik denk niet over verkoop. :N
En ik verheug me er juist zo op.
Maar vertel dan eens, 1000 km rijden heen/weer op 1 dag en misschien in continu stromende regen,wanneer zeg jij dan nee.
Je heb het gezien, ;( harderwijk meeting,het begon te regenen, ;( met een 1/2 uur plein leeg,iedereen naar huis.

Ja grapje hoor je hebt helemaal gelijk hoor als het stort regend is er ook niks aan, maar de één zegt dat het wel droog blijft en de ander zegt weer dat het gaat stort regenen?We moeten het gewoon afwachten.

ps in harderwijk bleef ik gewoon droog hoor, regende het dan????? _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan