ZX12-R topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is geen geld jeroen, voor z`n mooie fiets van 2004 :N ,en je had de laatste tijd er zo veel geld in gestopt,powercommander :Y ,akrapovic. :Y
Je haalt wel de prijs van 2 e hands fietsen naar beneden. :X
Ik denk dat je hem wel snel zal verkopen,en ik wens je vast succes met het kopen van een ander.
Laat in ieder geval nog eens iets van je horen,evt. van je nieuwe aankoop.
:Y Wij dragen alle[oud] ZX 12 rijders een warm hard toe. :Y :Y
Had zelf ooit gehoopt, er 10 jaar op te rijden, en dan te verkopen voor de nieuwprijs. _O- _O- _O- _O-
 
Mensen - is dit inderdaad het goede meetingpoint op 12 Aug ?
(mijn navi geeft aan dat er 4 Shell stations zijn in Venlo, dus ik wil het effe zeker weten, dan hoef ik niet na 180 km nog een slag in de rondte te zoeken)
ja dit is de goede, het is de eenige schellpomp aan de a67. :Y *D
 
ja dit is de goede, het is de eenige schellpomp aan de a67. :Y *D
Thanks Kawamart, dan meeten we daar.
Tanken doen we dan zeker net over de grens (zuunige hollanders he), dan redden we het mooi tot Adenau (= zo'n 160 km), daar is het laatste tankstation (Aral geloof ik) voor de Nurburgring.

Route vanaf Venlo: A61 volgen tot knooppunt Meckenheim, dan B257 volgen naar Adenau. Dan parkeren bij Breidscheid, dat is een bocht halverwege het circuit en is tevens het meetingpoint voor motorrijders bij de Ring.

Wat is het beste: vanaf de Shell de snelweg af en binnendoor Venlo naar de A61 of blijven we op de snelweg en rijden we via de B221 naar de A61 ?
 
Gisteren bij de motorzaak nog een handig (waterdicht) tasje gevonden om je Navi-systeem in mee te kunnen nemen. Ben nu bezig om er een 12V aansluiting en beugeltje voor te maken zodat 'ie boven mijn kroonplaat komt te zitten. Als het goed werkt, maggie mee op 12 Aug.
De "GPS-tasche" is van bags-connection.com

full
 
Als er nog rijders zijn die ook tassen op hun motor willen hebben, er staat een 3 delige set in de aanbieding bij www.louis.de voor 49,95 is geen geld voor zoiets.
full

Universal Gepäcksystem moto-detail.
Insgesamt 82 Liter Stauraum! Satteltaschen und Gepäckrolle in einheitlichem, sehr ansprechendem Design. Die Satteltaschen, versehen mit großzügigen Außenfächern, lassen sich per Rundumreißverschluss von 12 Liter auf 21 Liter Inhalt erweitern. Montiert werden sie vertikal mittels zweier Nylonriemen und horizontal durch eine gepolsterte Stegplatte, an der die Taschen mit Schnellverschlüssen befestigt werden. Die 40 Liter fassende Gepäckrolle kann ebenfalls mit Schnellverschlüssen an die Stegplatte gekoppelt werden. Sie ist mit einem Netzfach im Innern versehen und verfügt - wie auch die Satteltaschen - über einen abnehmbaren Trägerriemen, einen Tragegriff sowie einstellbare Kompressionsriemen. Scotchlite-Reflexstreifen erhöhen die Sicherheit & Scotchguard-Imprägnierung sorgt für Wetterschutz. Das Gepäcksystem ist aus hochwertigem Textilmaterial gefertigt. Lieferung erfolgt inkl. Regenhauben. Maße (Satteltaschen): L40/32cm x H30/22cm. Maße (Gepäckrolle): L50cm, Durchmesser 32cm. Der Preis versteht sich für das komplette Set, bestehend aus 2 Satteltaschen, 1 Gepäckrolle sowie 1 Verbindungsstegplatte. Sowohl die Satteltaschen als auch die Gepäckrolle sind einzeln verwendbar. Material: 90% Polyester.


Das Urteil: "motorrad reisen & sport EMPFEHLENSWERT" !
MOTORRAD NEWS TEST Fazit: "Ein tolles Preis-/Leistungsverhältnis und ordentliches Packvolumen."

Sorry Ivo je was te vroeg met kopen.
 
In Aachen zit een Mega-shop van Louis. Mochten we vanwege het #$%&#-weer niet naar de Nurburgring gaan, dan was het alternatief toch shoppen in Aken ? Sla je slag !

Maar eerlijk gezegd; als het bezoek aan de Ring niet doorgaat vanwege de regen, zal ik ook niet zo gauw 2 uur in de regen naar Venlo gaan rijden, zo gezellie is dat ook niet om 7 uur 's ochtends :Z

Ik blijf maar hopen op beter weer ! 8-)
Vanavond eerst de nieuwe bandjes monteren, wordt toch BT002 i.p.v. BT014.
 
Ik beslis morgen of ik wel of niet ga.
Het weer is waarschijnlijk bagger maar we zien wel.
Indien we beslissen dat het niet doorgaat kunnen we als altenatief 20 augustus nemen als er genoeg animo is natuurlijk.
Het is altijd leuk om met een groep op pad te gaan en ik ben beperkt met de dagen dus wanneer ik kan en de weergoden werken niet mee dan is dat :r :r :r

We kunnen inderdaad ook alleen naar aken gaan als het weer niet optimaal is en de 20 naar de ring.

:W
 
Laatst bewerkt:
Zooo, fietsie is klaar voor zaterdag.
Is een beetje laat geworden, maar ik heb gelijk een kromme remschijf vervangen die muurvast zat, had iemand beeeetje teveel locktite gebruikt :(

full


Soms mis ik wel eens een boutje als het weer in elkaar moet, maar nu :?
 
Oja, die ronde dingen moeten er nog in :+

full


Links de oude Dunlops D207, rechts de Bridgestone BT002 gemonteerd.
Of kan ik beter een setje regenbanden kiezen :X

Ik bel vrijdag wel een rondje om te horen wat jullie willen doen, nu maar even m'n bedje opzoeken :Z
 
Oja, die ronde dingen moeten er nog in :+

(Afbeelding)

Links de oude Dunlops D207, rechts de Bridgestone BT002 gemonteerd.
Of kan ik beter een setje regenbanden kiezen :X

Ik bel vrijdag wel een rondje om te horen wat jullie willen doen, nu maar even m'n bedje opzoeken :Z
BT-002 :} :} :} :} :} lekkere plakband. Meneer wil zeker een nieuw ronde record neerzetten. _O- _O-
 
Zo - heb net een rondje gebeld en de samenvatting is: het is morgen baggerweer en de ZX-12R blijft op stal staan. Niet naar Venlo dus. -O- Balen !

Iedereen wil de meeting wel naar een ander weekend doorschuiven om naar de Ring te rijden bij beter weer. Wie kan er op welke datum:

Jc Ivo - kan 19 en 20 allebei niet, kan wel op 26 en 27 aug.
Dino - kan 19 wel, 20 niet
Kawaramon - kan 19 niet, 20 wel
Zagetta - kan 19 niet en 20 wel
SteveZX12R - kan 19 en 20 wel
Dr.Kawa - kan 19 en 20 wel (26 en 27 ook)
Lawson12 - voicemail ingesproken
Kawamart - geen tel.nr. bekend

Kunnen Lawson12 en Kawamart nog even posten wanneer zij wel/niet kunnen ?

Zonde van morgen, alles was goed voorbereid maar het weer werkt niet mee B|
Tja, heb ik mijn 12 speciaal gepimpt voor de meeting en dan krijg je zulk weer ..
Toch maar vast een plaatje dan:

full


:+
Leuk om jullie vandaag gesproken te hebben jongens :W
 
Wel balen hoor :( over morgen, hier is het de hele middag droog(oosten van het land)terwijl het westen aan het verzuipen is.

:W
 
Ja jongens, het is bagger weer morgen,balen. ;( ;(
Hadden we eindelijk iets leuks afgesproken :Y zit het weer niet mee. :N
Mijn telefoon gebruik ik alleen met nood gevallen. B|
Maar zit geregeld op het forum, dus hier ben ik.
Ga van de week naar disney land parijs :} , dus zit de hele week niet op het forum.
Vrijdag laat ben ik weer thuis.

19 augustus NIET
20 augustus *O* WEL *O*
 
post nog even andere datum.

26 augustus WEL
27 augustus WEL

Het zou natuurlijk leuk zijn, als de zelfde groep zou kunnen. :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan