ZX12-R topic''Deel 2''

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou lawson, ik ben nog even op zoek gegaan naar het adres van disney land, maar die hebben ze niet :? ik denk ook niet dat ze post krijgen?
Er is wel een soort adres bekent maar dat vind tom helemaal niet, maar iedereen zegt dat zelfs een blind paard het kan vinden.
Het is raar alllemaal, maar geen één navigatie systeem kan het vinden.
 
Laatst bewerkt:
nou lawson, ik ben nog even op zoek gegaan naar het adres van disney land, maar die hebben ze niet :? ik denk ook niet dat ze post krijgen?
Er is wel een soort adres bekent maar dat vind tom helemaal niet, maar iedereen zegt dat zelfs een blind paard het kan vinden.
Het is raar alllemaal, maar geen één navigatie systeem kan het vinden.

Nou, Garmin heeft er anders geen moeite mee O-)

Disneyland Resort Paris
Boulevard Du Parc
77700 Coupvray, SEINE-ET-MARNE
01-64743000

Coordinaten: N48 52.526 E2 47.800

*O*
 
Raar eigenlijk, dat zo`n bekent disney park niet op de navigatie is te vinden,je koopt speciaal z`n apparaat voor dat.
Omdat je het niet vind, blijf je bezig,heb wel coordinaten gevonden,disney world. :W

lengtegraad N 48 51 55 23

breedtegraad E 02 47 21 39
 
He geinig dit adres vind hij ook op mijn tomtom,

"Coupvray, Boulevard Du Parc"

Ik had een andere plaats naam en die kon tom niet vinden.(iets met la valleé)
maar oke 1 punt voor jeroen, hij heeft een adres.

Dus Lawson veel plezier, en tom brengt je er wel(of niet) _O- _O- _O-
 
zelfde was voor mij ook : vanochtend - wat een mooi weertje! jammer van de meeting - zx-12 uit de garage, lekker rondje gereden (nog een groen nieuwe model zx-12 onderweg bij uden tegengekomen - was jij dat groen???) en toen begon het later toch vreselijk hard te regenen! BAH BAH de parkeerplaats leek wel een zwembad :)

verder de webcam van de nordschleife in de gaten gehouden vandaag en nog een ZZR-1400 gespot bij de toegangspoortjes en verder zag het er zo uit :
Heb zelf ook de webcam in de gaten gehouden en gelukkig rond 13:00 heeft hety ook nog geregent. Het was hier namelijk vanaf 10:00 droog en zonnig B| B| B| met af en toe een donkere wolk, maar regen ho maar. :N :N :N Morgen nog een ritje gepland met de "Achterhoek United", even de band kaal rijden. Altijd gezellig om even onfatsoenlijk hard te rijden over de 60km weggetjes in de fiets vriendelijke Achterhoek. O-) O-) O-) O-)
 
Leuk kontje :Y :Y :Y :Y

full
 
Ach, we kunnen gaan katten op tom tom,maar het maakt ze toch niks uit,hun zakken zitten vol.
Het zal wel aan de goedkope software liggen,teleatlas kaarten zal wel oude versie`s zijn,kunnen ze je nog meer kaarten verkopen. :?
:Y Volgens mij werken ze zelf in de hand, dat er illegale versie`s komen. :Y
 
Helaas jongens 26&27 lukt niet voor mij :r kan alleen weer later 3, 9+10 Sept.

Ik zie het wel.

:W


PS. he lawson ik zie op je foto dat je motor binnen staat maar zo te zien heb je er een ander stuurtje op gezet of niet. _O-
 
Zagetta het maakt mij niet uit ik vind 3 sept. ook goed als iedereen dan kan is het wel zo gezellig (9+10 kan ik weer niet) '(
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Oke, het gaat goed, de datums springen nu over het forum. :?
Het zit er in, dat er altijd wel eens iemand niet kan :N ,uitstellen is prima wat mij betreft,maar van uitstel komt afstel :X ,anders komt er een kink in de kabel,al is het het weer.
Laten we nu een vaste datum prikken. :Y :Y :Y

*O* 28 AUGUSTUS MEETING VENLO/DUITSLAND *O*

KUnnen we voor volgende week 20 augustus,eventueel een mini meeting houden :] ,ergens in het midden van het land,[motorzaak]met droog weer, is aan jullie,ik ben op *O* vakantie. *O* maar terug op 19 augustus

9 september nol biker ook mini meeting place,het maakt niet uit of je kan,maar als we op het forum datums posten,weet je ook of er meerdere animo hebben. :W :W
 
Oke, het gaat goed, de datums springen nu over het forum. :?
Het zit er in, dat er altijd wel eens iemand niet kan :N ,uitstellen is prima wat mij betreft,maar van uitstel komt afstel :X ,anders komt er een kink in de kabel,al is het het weer.
Laten we nu een vaste datum prikken. :Y :Y :Y

*O* 28 AUGUSTUS MEETING VENLO/DUITSLAND *O*

KUnnen we voor volgende week 20 augustus,eventueel een mini meeting houden :] ,ergens in het midden van het land,[motorzaak]met droog weer, is aan jullie,ik ben op *O* vakantie. *O* maar terug op 19 augustus

9 september nol biker ook mini meeting place,het maakt niet uit of je kan,maar als we op het forum datums posten,weet je ook of er meerdere animo hebben. :W :W

Ik denk dat je zaterdag 26 aug.bedoeld Lawson ik probeer nog wel een ruildienst en anders ga ik wel een andere keer mee want er zullen altijd mensen niet kunnen.
Een minimeeting lijkt me prima voor 20 augustus als er genoeg animo voor is natuurlijk.


:W
 
Ik denk dat je zaterdag 26 aug.bedoeld Lawson ik probeer nog wel een ruildienst en anders ga ik wel een andere keer mee want er zullen altijd mensen niet kunnen.
Een minimeeting lijkt me prima voor 20 augustus als er genoeg animo voor is natuurlijk.


:W
Denk de 27ste zondags want de 26ste is de baan dicht
 
oke zondag 27 aug. naar venlo duitsland, en dan 20 aug ergens mini meeting, kunnen we in ieder geval elkaar handje even schudden omdat ik sommige nog niet ken :Y

Ik vind dit een goed plan :]
 
Ehhhh ja, zagetta jou valt ook alles op he,van m`n nieuwe stuur,kawaramon heeft er ook 1. :Y :Y
Dat jullie dat nog niet hebben. :N
gespoilerd stuur best. nr zx12121212R _O- _O- :W :W :W
 
oke zondag 27 aug. naar venlo duitsland, en dan 20 aug ergens mini meeting, kunnen we in ieder geval elkaar handje even schudden omdat ik sommige nog niet ken :Y

Ik vind dit een goed plan :]

Is het een leuk idee om een busa vs 12 meeting te houden. *O*
Wel zo leuk lijkt mij. :P
En dan de week daarop met de hele club naar the ring. :}

Gr Pimmo
 
Beste Steve. Nee dat was ik niet. Ik heb een grijze.

Zaterdag dan maar een muurtje afgemetseld en een ander deel ingevoegd. Tussen de buien door. Bouwzeil er op zeil eraf zeil erop. Baggerweer.

Weekend 19/20 ben ik bezet.
Weekend 26/27 boek ik een lang weekend met vrouwtje. Last minute als het mooi weer is. Ik heb nog geen vrij/vakantie gehad. Druk druk druk druk.
Weekend 2/3 sept. Superbikes.
Weekend 9/10 vrij of ik boek iets als weekend 26/27 in het water valt.

Zondag nog een stukkie gereden langs de maas. Tijdens de koffie pauze een buitje bij Demen (ligt boven Oss.)
 
Op zich een leuk idee, maar dan wel een 12R plus Busa meeting in plaats van een 12R versus Busa meeting. Laten we het vooral gezellig houden. 8-)
Over hoeveel Busa's praat je dan, Pimmo ?

Ik zal eens kijken of ik een man of tien bij elkaar kan krijgen. *D
De enige die ik ken met een busa ben ikzelf _O- tot nu toe.
Ik krijg a.s. zaterdag mijn busa of het wordt volgende week dinsdag.
Misschien hebben de jongens van de busa club holland wel zien in een mini meeting en ring rijden.

En inderdaad het moet een 12R plus Busa meeting worden. *O*
Jeroentje en CrazyEd ken ik al.....

Gr Pimmo
 
Ik zal eens kijken of ik een man of tien bij elkaar kan krijgen. *D
De enige die ik ken met een busa ben ikzelf _O- tot nu toe.
Ik krijg a.s. zaterdag mijn busa of het wordt volgende week dinsdag.
Misschien hebben de jongens van de busa club holland wel zien in een mini meeting en ring rijden.

En inderdaad het moet een 12R plus Busa meeting worden. *O*
Jeroentje en CrazyEd ken ik al.....

Gr Pimmo

Je mag meneer Jeroen zeggen :N B|
 
En nog :] meneer Jeroen?
Gisteren was het perfect weer voor een lange rit.

Ik moet nog even geduld hebben.
Ik heb er nu dunlop D207 banden onder zitten iemand ervaring met deze banden op dit 12 forum?

En wat is volgens de 12 mannen de perfecte 200mph band?

Gr Pimmo
 
deel 2 *O*

jammer dat het niet door kon gaan, gaan er nog 12 rijders naar de kawa meeting in noordeloos op 9 september?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan