zx12 space kanon fighter

zat jij daar ook mee te bieden ?? lol

Nee ik zat niet mee te bieden, ff niets kopen mijn fiets is gestolen en heb hem ff niet nodig misschien in de toekomst een zx ombouwen. Ik had het nog ff nagekeken en e.a. kwam dus inderdaad overeen met je mail adres, maar heb ik ook weleens gedaan maar dan een kennis laten bieden.
 
Nee ik zat niet mee te bieden, ff niets kopen mijn fiets is gestolen en heb hem ff niet nodig misschien in de toekomst een zx ombouwen. Ik had het nog ff nagekeken en e.a. kwam dus inderdaad overeen met je mail adres, maar heb ik ook weleens gedaan maar dan een kennis laten bieden.

vind dat er vandaag de dag belachelijk geboden wordn kun je niet serieus op in gaan, doe je dat toch, komen ze kijken en kraken je product tot op de bodem af en refereren dan ook nog naar gelijksoortig materiaal, wat dan ook nog weer goedkoper is, en doen een vervolgens een nieuw bod dat dan weer op de helft zit,
niks aan het lijken wel turken zo langzamerhand,
ik doe zelf de handel in stroom aggregaten, zoek maar op john deere op markt plaats kom je me van zelf tegen

Bijlage: renekwakkel_02.jpg
 
fiets gestolen ??? de z1300 ???? weet je soms het serienummer van het motorblok nog ??,
dr is er mij een aangeboden in onderdelen zonder frame, wie weet
 
full
 
pfff , moet vandaag ok nog ff aan het werk, paar offertes in elkaar knutselen, het begint weer langzaam aan te komen, de meesten hebben de vacantie dr weer op zitten
 
is ook een mooie, ben helemaal weg van die remschijven, wel een duur grapje moet ik zeggen
een bug spoiler heb ik ook liggen, maar weet nog niet of die dr onder gaat, heb daar zo mn twijfels,
bij deze blauwe hebben ze de achterbrug aangepast, heb je ook een foto van opzij??
De piloot van de blauwe naked ZX-12R heeft de extra beugel die standaard op een Fireblade achterbrug zit, overgezet op zijn originele 12R achterbrug.
Je kunt het hele verhaal lezen op www.kawasakimerkclub.nl onder Specials nr. 41-50 : ZX12 Naked.
Succes ! 8-)
 
fiets gestolen ??? de z1300 ???? weet je soms het serienummer van het motorblok nog ??,
dr is er mij een aangeboden in onderdelen zonder frame, wie weet

Nee die heb ik bijna voor de prijs verkocht welke ik er 10 jaar eerder voor betaalt had, nee ik had een xr650r omgebouwt tot supermotard veel tijd en geld erin en dan is hij opeens weg he, zo gaat dat tegenwoordig!
full


Grtz Ed.
 
thanks dr kawa (ook een leuke naam) heb het eventjes door gelezen, ook een interesante site,
ik het trouwens een paar weken terug op een openzondag bij een motorzaak een kawaprutser gesproken, die hat zijn gehele frame van carbon gemaakt, trouwens de rest ook, tot op zn tank toe, alles van carbon,
de veerweg van de achterbrug was langer en soepeler dan van menig crossmotor.
het was heel apart, ik vond de zijkappen foei lelijk maar was onder de indruk van de rest, jammer dat ik geen foto gemaakt heb, dan had ik hem hier geplaast
 
Zijn toch ook als diesel te krijgen, lekker goedkoop!

moet je voor de gein ook eens op www.dieselbike.de kijken (of zo iets)
hangen ze een golf diesel onder een blade

mijn pa had vroeger een BMW zijspan op gas, was ook bijzonder (appel/boom ;-)
die man kon ook niet op of in iets rijden wat orgineel was, het moest gelijk altijd weer anders, ook had hij een ford escord 1600 mexico, daar word nu vandaag de dag nog classic races mee gereden. :]
 
wie kan mij aan cnc voetsteunen helpen, liefts goud geeloxceerd???
en waar krijg in wave schijven voor de prijs ?? enige suggesties?
 
A member off ACDC is also living there!!
Zien de rolls wel es rijden................met chauffeur natuurlijk!


Grt Bob.
*O* *O* Angus Young *O* *O* de gitarist van AC/DC is bijna klaar met het bouwen van zijn nieuwe huis in Aalten. Zijn oude huis staat er tegenover en deze behoud hij als gastenverblijf. Voor wie wil komen kijken"Wilhelminastraat te Aalten"is best de moeite waard.
 
*O* *O* Angus Young *O* *O* de gitarist van AC/DC is bijna klaar met het bouwen van zijn nieuwe huis in Aalten. Zijn oude huis staat er tegenover en deze behoud hij als gastenverblijf. Voor wie wil komen kijken"Wilhelminastraat te Aalten"is best de moeite waard.
Ja Ja Zo zie je maar weer: the rich and famous in the achterhoek!!

_O- _O- _O- _O- _O-

morgen mijn laatste dag vakantie en het wordt droog, zal er eens langs toeren, kan ik meteen effen kijken wat die met DB killer doet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan