kawafritse
MF'er
- Onderwerp starter
- #51
ik ben op zoek naar een profi harcore prutser die voor mij een adaptor kan gieten zodat in een 280er achteband kan monteren, enig idee waar ik daar voor terecht kan >?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij wilt een brede achterband en moet je ketting/tandwielen naar buiten brengen??ik ben op zoek naar een profi harcore prutser die voor mij een adaptor kan gieten zodat in een 280er achteband kan monteren, enig idee waar ik daar voor terecht kan >?
omdat hij zelf dit poppetje er bij zet bob
omdat hij zelf dit poppetje er bij zet bob
Ahh je reageert dus toch wel, dat is ook de bedoeling van een forum:??????????????
wat scheeld er aan neede en wat is er waar wat gezegt zou zijn ??
Geeft niet, maar Obsession schreef alleen maar dat het moeilijk sturen gaat worden met een 280er.sorry, dacht dat door de reactie van obsession hety duidelijk geworden was, sorry
Ja heb laatst maxxen gezien met 330, maar ik vindt het overdone!Ik denk dat het wel kan, de hele fiets is breed, standaard is het al een 200/50/17 opzich ook niet verkeerd, maar ik denk dat de "looks" te gek zijn
ik heb laatst een V-max met een 300 gezien, ik was helemaal verkocht (band technisch dan he)
heb er zelf een 195-70-17 om,zou je ook kunnen bestellen,is echt rond hahaje hebt gelijk als je zegt dat de bt002 rond is, het is trouwens een 55 hoog ,
ik kwam dr pas achter toen na montage van het achterwiel, deze vast in mn hugger zat .
maar de orginele bt12/14/20 zijn 200/50/17.
Ik heb EML (of de overblijfselen daar van) hier om de hoek zitten
Ken mensen die er werken, maar krijgen ontslag indien ze ook maar 1 vinger uitsteken naar de ombouw van motorfietsen, dat noemen ze uitlekken van bedrijfs kennis en wordt zwaar bestraft.
Jammer dat zulke vakmensen niet mogen hobbyen, heeft toch niks met zeikspannen te maken!!je hebt gelijk als je zegt dat de bt002 rond is, het is trouwens een 55 hoog ,
ik kwam dr pas achter toen na montage van het achterwiel, deze vast in mn hugger zat .
maar de orginele bt12/14/20 zijn 200/50/17.
Ik heb EML (of de overblijfselen daar van) hier om de hoek zitten
Ken mensen die er werken, maar krijgen ontslag indien ze ook maar 1 vinger uitsteken naar de ombouw van motorfietsen, dat noemen ze uitlekken van bedrijfs kennis en wordt zwaar bestraft.
Oowhh, trikes en aangepaste motoren wist ik niet, zal hun site eens een bezoekje brengen.tja, dr is in het verleden te veel misbruik van gemaakt, en ehhhhh failiet gegaan, dus nieuwe bezems vegen schoon, en de regels werden aangescherpt.
ze bouwen ook trikes en aangepaste motoren voor onze minder valide motor broeders hoor, echt stukjes vakwerk
stond laatst ook een busa met een dikke kont en twee vette sloffen dr onder, deze was voor een echte fan van de busa, maar had tussen door effe een dwars leasy opgedaan, das dan weer minder.