zx12 space kanon fighter

ik ben op zoek naar een profi harcore prutser die voor mij een adaptor kan gieten zodat in een 280er achteband kan monteren, enig idee waar ik daar voor terecht kan >?
 
ik ben op zoek naar een profi harcore prutser die voor mij een adaptor kan gieten zodat in een 280er achteband kan monteren, enig idee waar ik daar voor terecht kan >?
Jij wilt een brede achterband en moet je ketting/tandwielen naar buiten brengen??
 
Met een 280 achterband vrees ik dat je knap moet sturen om een bocht goed door te komen. Met zoveel pk's, zou ik voor de souplesse gaan.

PS Ik had al gehoord van Geiger. Ik hoop dat het allemaal goed komt met hem.

Heb je wel eens gedacht aan een turbo. In Nordhorn moet ergens een bedrijf zitten die turbo's voor zx12r levert. Ik vrees dat je dan ook een parachute nodig hebt. De mijne gaat al hard genoeg. Boven de 280 komt het voorwiel omhoog. Heb geen voldoende downforce meer aan de voorzijde. Ik wil kleine vleugels plaatsen naast het motorblok. Lijkt mij wel gaaf staan. Weet nog alleen niet waar en hoe.
 
ik ben in nordhorn geweest , heb daar mensen gesproken die dat systeem op de busa gebouwd hebben, moet interesanter geprijst zijn dan uitgevoerd
vragen gewoon 5000 euroooootjes en moet je een kaal block brengen,
ik heb gekozen voor grotere boring om vermogen onderin te houden, bij 8000 toerjes vlieg je toch al achterover, dus meer vermogen bovenin heeft totaal geen zin. (de 12 loopt toch al dikke 120 in de 1, das genoeg voor nederland ;-)
 
??????????????

wat scheeld er aan neede en wat is er waar wat gezegt zou zijn ??
Ahh je reageert dus toch wel, dat is ook de bedoeling van een forum:

Ik vroeg dus: jij wilt jouw tandwielen en ketting naar buiten brengen om er een 280 band op te zetten??
En dan zoek je iemand die wat kan gieten??
 
sorry, dacht dat door de reactie van obseesion hety duidelijk geworden was, sorry

yep, het tandwiel moet bijna dwars door het frame naar buiten, ik heb ook zitten denken om in twee stappen naar links te gaan , dmv tussen tandwiel
 
hey fighter, ik beb effe je website door gespit, nice bike tot zo ver,
een zx12 frame is een platenframe, moet nog eventjes na denken hoe ik die passend verbouw, ( volgend project hoor, ik heb dr nog een voor de ombouw)
 
sorry, dacht dat door de reactie van obsession hety duidelijk geworden was, sorry
Geeft niet, maar Obsession schreef alleen maar dat het moeilijk sturen gaat worden met een 280er.
Ik ga op mn nieuwe project niet breder als 200, want het moet wel rijdbaar blijven, met 280 lever je denk ik wel veel in op de rij-eigenschappen, maar het staat wel vet.
Alhoewel............heb afgelopen zaterdag een Eleminator met een 240 band gezien en dat was overdone, dus het moet ook nog eens staan op je fighter.

Grt Bobbl
 
Ik denk dat het wel kan, de hele fiets is breed, standaard is het al een 200/50/17 opzich ook niet verkeerd, maar ik denk dat de "looks" te gek zijn
ik heb laatst een V-max met een 300 gezien, ik was helemaal verkocht (band technisch dan he)
 
Ik denk dat het wel kan, de hele fiets is breed, standaard is het al een 200/50/17 opzich ook niet verkeerd, maar ik denk dat de "looks" te gek zijn
ik heb laatst een V-max met een 300 gezien, ik was helemaal verkocht (band technisch dan he)
Ja heb laatst maxxen gezien met 330, maar ik vindt het overdone!
Maar goed dat er zoveel smaken zijn................
 
full

wat denken jullie van de kleur mat zwart op deze brommer ?
ik sta in dubio om de cnc gefreesde voetsteunen in goud geoxeerde uitvoering te bestellen , het hart van de remschijven ook in die kleur, de remtangen ook , kleine assecoires, etc
 
hmmm, ik weet niet helemaal of ik het met je eens ben of het beter er op word, het zal minder vallerig wordne idd, maja, dat kun je nu ook veranderen door je banden keus, die bt002 die jij heb is ze rond als een balon, voor snelle bochten.

dat zal wel een iets van een 60 zijn geweest, als je nou iets van een zachte 50 probeerd te vinden, denk ik dat dat een stuk beter gaat :)

gewoon een sugestie voordat je met geld ga smijten om een brede band erin te krijgen, gieten is namelijk heeeel duur odmat er ook een mal gemaakt moet worden, als je slim ben zoek je gewoon een ervaren draaien op :) *waar kom je ergens vandaan ?

Gr. Steven
 
je hebt gelijk als je zegt dat de bt002 rond is, het is trouwens een 55 hoog ,
ik kwam dr pas achter toen na montage van het achterwiel, deze vast in mn hugger zat .
maar de orginele bt12/14/20 zijn 200/50/17.

Ik heb EML (of de overblijfselen daar van) hier om de hoek zitten
Ken mensen die er werken, maar krijgen ontslag indien ze ook maar 1 vinger uitsteken naar de ombouw van motorfietsen, dat noemen ze uitlekken van bedrijfs kennis en wordt zwaar bestraft.
 
je hebt gelijk als je zegt dat de bt002 rond is, het is trouwens een 55 hoog ,
ik kwam dr pas achter toen na montage van het achterwiel, deze vast in mn hugger zat .
maar de orginele bt12/14/20 zijn 200/50/17.

Ik heb EML (of de overblijfselen daar van) hier om de hoek zitten
Ken mensen die er werken, maar krijgen ontslag indien ze ook maar 1 vinger uitsteken naar de ombouw van motorfietsen, dat noemen ze uitlekken van bedrijfs kennis en wordt zwaar bestraft.
heb er zelf een 195-70-17 om,zou je ook kunnen bestellen,is echt rond haha
 
je hebt gelijk als je zegt dat de bt002 rond is, het is trouwens een 55 hoog ,
ik kwam dr pas achter toen na montage van het achterwiel, deze vast in mn hugger zat .
maar de orginele bt12/14/20 zijn 200/50/17.

Ik heb EML (of de overblijfselen daar van) hier om de hoek zitten
Ken mensen die er werken, maar krijgen ontslag indien ze ook maar 1 vinger uitsteken naar de ombouw van motorfietsen, dat noemen ze uitlekken van bedrijfs kennis en wordt zwaar bestraft.
Jammer dat zulke vakmensen niet mogen hobbyen, heeft toch niks met zeikspannen te maken!!
 
tja, dr is in het verleden te veel misbruik van gemaakt, en ehhhhh failiet gegaan, dus nieuwe bezems vegen schoon, en de regels werden aangescherpt.
ze bouwen ook trikes en aangepaste motoren voor onze minder valide motor broeders hoor, echt stukjes vakwerk
stond laatst ook een busa met een dikke kont en twee vette sloffen dr onder, deze was voor een echte fan van de busa, maar had tussen door effe een dwars leasy opgedaan, das dan weer minder.
 
tja, dr is in het verleden te veel misbruik van gemaakt, en ehhhhh failiet gegaan, dus nieuwe bezems vegen schoon, en de regels werden aangescherpt.
ze bouwen ook trikes en aangepaste motoren voor onze minder valide motor broeders hoor, echt stukjes vakwerk
stond laatst ook een busa met een dikke kont en twee vette sloffen dr onder, deze was voor een echte fan van de busa, maar had tussen door effe een dwars leasy opgedaan, das dan weer minder.
Oowhh, trikes en aangepaste motoren wist ik niet, zal hun site eens een bezoekje brengen.
 
ya scheint dat ze veel naar de japanse markt brengen, voor die dikke tupperfietsen zoals goldwing en bmw, maar ook voor de harley hebben ze een trike kit,
ik vind het persoonlijk nog geen pan, maar misschien als ik later ouder ben, en aan een brommer met handvatverwarmin toe ben, ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan