ZX12r of Blackbird?

zzr 1200 is idd meer tour, zx12r lijkt me toch wat meer nog sportief zegmaar...

je hebt het over touren en iemand achterop nemen, zou ik idd de zzr ook in ogenschouw nemen..
 
Er is geen keuze voor mij...als ik de centjes had ;( ......werd het de ZX12R :P :P :P


Heb de nodige ervaring erop mocht nl van ouweman regelmatig op die van hem rijden :} :} :} :}


[me] hij heeft er een powercommander in zitten en heeft daardaar een verbruik van 1:16 op de grote weg..en believe me.... }) hij rijd niet echt zachtjes O-) [/me]

lastig hoor zo'n begrenzer erop O-) en das niet de 25 kw begrenzer ;)
 
Laatst bewerkt:
van die 2 zou ik ZEKER voor de ZX12 gaan......

Blackbird is een lelijk schijthok
 
Heb je de achterkant van een Blackbird wel eens bekeken
die is..... Leeeeelijk ...maar dat is smaak natuurlijk.
 
Ik ga eens kijken waar ze de zwart/goude hebben staan. En eerst een keer proefrijden. Zal wel heel anders rijden dan mn sp1.



tip er staat een zwart gouden bij Goedhart Motoren van 2003 met 15.000 km op de teller.. :P

[me]had nl zelf erg veel zin in deze brommert maar ze gaven wat weinig terug voor mijn zx9R B| [/me]
 
wil je echt een fiets met kuip??? anders koop een honda X11, de grote broer van de blackbird. verbruik 1:14 bij redelijk flink jassen :P
de X11 heeft minder pk's, maar meer koppel en is een 5 bak i.p.v. een 6 bak.
bijrijder zit fijn achterop (spreek uit eigen ervaring) je kunt ermee racen, maar ook mee touren, t zit net iets rechter dan de blackbird.

veel succes met deze zware keuze!!!
 
@Motorwilly:

Ik zou eerst maar ns op beide machines gaan rijden (zie mijn post: Wat gaat dat hard).

Zaken als kleurstelling vind ik van latere zorg
 
koopt een hayabusa , dan heb je power;looks;en alles wat een andere motor niet heeft ,ik ken er een paar die van blackbird en zx12r zijn overgestapt naar busa zonder spijt. en van kwaliteit gesproken de busa is bestand tot 350pk dan krijg je de motor nog niet stuk .DUS DOEN KOOPT EEN BUSA
 
hayabusa,ZX12,blackbird.....lekker goedkoop rijden is t niet qua tanken! lees eens de test in de MOTOR! minpunten aan de blacbird en bmw waren t zoveel moeten stoppen om te tanken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan