zx12r vraagjes

Nou, zo te horen is dat dus allemaal normaal.
Net nog even bezig geweest om wat kleine maar opvallende details
aan te brengen.
Eind v.d week moet ie (voorlopig) af zijn.
In principe eigenlijk nooit af.
Zal dan wat detailpics laten zien, misschien wat voor jullie??


laat maar zien :Y :Y :Y
 
Onregelmatig stationair is zeker niet normaal, maar wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een andere demper en kan verder geen kwaad.
1:15 is heeel netjes. Die van mij verbruikt altijd 1:12. Tenzij ik wat harder rij ;)

Mijne met volledig Akra systeem + powercommander + bmc filters loopt perfect rustig stationair. Dus het kan wel :Y
 
Laatst bewerkt:
Onregelmatig stationair is zeker niet normaal, maar wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een andere demper en kan verder geen kwaad.
1:15 is heeel netjes. Die van mij verbruikt altijd 1:12. Tenzij ik wat harder rij ;)

Jeroen heeft zeker een PUNT......normaal zou een blok inderdaad rustig moeten lopen.

De ZX12R van mij is vorzien van Akra volledig systeem em Powercommander en power box en is volledig afgesteld op de bank.

Het verbruik van mijn ZX12R is bij MMMMMMMMM, hoe zal ik het noemen UUUHHH gemiddelde van 200 op de teller zeer hoog.

Ik heb het niet berekent en ga dat ook niet doen, maar als ik stevig door rijd en dan 200 gemiddelde rijd ik 180 kilometer met een volle tank........

Echter loopt mij ZX12R dus ook rommelig stationeer...
 
ga jij zondag ook naar de m m in veenendaal.is altijd gezellig en je ziet er meestal wel wat zx12 rijders van het zx12 topic.ik denk dat ik in ieder geval wel in veenendaal te vinden ben zondag.
tweifel nog of ik het ei er achter zal hangen ,trekt wel aandacht .
full

een echte kawa fan *D :P :9 ;)
 
Ik heb wel interesse maar hoe laat??
Wederhelft is pas om 11.30 thuis en heeft (denk ik) ook wel zin om mee te gaan.
Wat houdt het in Veenendaal precies in, ben er zelf nog nooit geweest
 
kijk maar eens bij waar is wat te doen, daar staat meer hier over,en er zijn links naar eerdere meetings.van de lente was er een m m in veenendaal waar naar schating zoon 1200 motoren bijeen waaren .het is gezelig kletsen en vooral motoren kijken,
full

deze is van vande lente
:] }) :] }) :] }) :W :W
 
Laatst bewerkt:
:} :} :} :} :} :}
Natuurlijk heb ik zin.
Thea gaat ook mee, moeten mijn 12 natuurlijk met z'n 2-en uitproberen.
Beetje afhankelijk van het weer natuurlijk.
Kunnen wel pas rond 12.00 uur vertrekken.
Wat spreken we af????
 
Zoals belooft, hier nog wat pics van mijn 12
Hij bevalt me met de dag beter en begin al wat te wennen aan
zijn brute krachten.
Zoek nu nog een originele demper en een bagagerek.
Rek schijnt bij Midi (in Herpen) te krijgen, dus daar maar eens een kijkje nemen.
Ben trouwens morgen ook van de partij (rond 10.15 u) in Veenendaal :] :] :]

Lijkt er al wat op

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan