ZX6-R 2003 zwart GESTOLEN!!

ZoloX7

Rookie
28 jan 2003
12
0
Den Haag
Hi allen,

Na slechts 2 weekjes gescheurd te hebben op mijn bijna nieuwe zx6-r is gisteren tussen 21u en 0u mijn zwarte zx6-r model 2003 voor mijn huis in Den Haag centrum (nieuwe molstraat) gestolen. Hij was nog standaard uitgerust, dus niets extra's!

Kijken jullie alsjeblieft uit naar deze motor met misschien nog het kenteken: MH-DL-15
Het serienummer is: JKBZX636BBA001611

Als je hem ziet bel onmiddellijk de politie op 112. en daarna mij: 06 14357376

DANK!

Maarten Spoek ;(
 
Wat een kut begin van je weekend zeg! :(

Sterkte met de afhandeling.
 
vet klote,
succes met het terugvinden van deze superbike

maar wat worden er toch veel motoren gestolen daar bij jullie in Nederland
hopelijk kan de politie deze rage gauw tegenhouden :(
 
klote voor je
zat er een hoes overheen ?
zonder hoes vraag je er gewoon om
gek eigenlijk in deze wereld dat je je eigen spullen niet eens neer kan zetten op deze manier en dat het dan eigenlijk er om vragen is
begrijp me niet verkeerd ,het is een gedachten kronkel
is er een stalling in de buurt ?
ik zou het niet eens durven om mijn motor in het centrum van een grote stad (eigenlijk nergens)snachts neer te zetten
ik zou gaan verhuizen om nog een beetje nachtrust te hebben
 
zat er een hoes overheen ?
normaal wel, maar die lag bij mijn vriendin. ik was alleen ff een filmpje aan het kijken en wilde daarna weer weg.

is er een stalling in de buurt ?
ik zou het niet eens durven om mijn motor in het centrum van een grote stad (eigenlijk nergens)snachts neer te zetten
ik zou gaan verhuizen om nog een beetje nachtrust te hebben

ik had net een stalling, maar de sukkels van de verhuur hadden me 1 sleutel te weinig gegeven... anders had ie daarin gestaan. trouwens ook niet veilig...
wat is nog veilig. NIETS.
ik hoop echt van harte dat die gasten zich helemaal DOOD rijden op dat ding!
 
Slachten die lui die niet met de poten van anders mans spullen af kunnen blijven.
Misschien kun je even een pic plaatsen zodat men het kan herkennen.

Succes met de verdere afhandeling
 
Ongeloofelijk, laat ze gewoon met d'r poten van andermans spullen afblijven, dan zou het een stuk beter worden
 
Wat ontzettend naar voor je! Succes met de ellende.

Het valt mij op dat je veel berichten leest van gestolen motoren uit den Haag en omstreken... '(
 
Ze zijn weer lkkr bezig gister nacht hebben ze geprobeert in mijn garage in te breken :( gelukkig hoorde een buurman het en heeft ze verjaagt :}


Hopelijk wordt het snel via je verzekering geregeld dit soort onzin zuigt behoorlijk :(
 
Hey Maarten, was dit nu weer?? '(
ik was al zo blij voor je dat et weer wat beter ging met je en nu dit weer ;(
heb em nog geeneens gezien of samen ff gereden :(
ik neem aan dat je wel goed verzekerd was?

sterkte met de afhandeling en hou me op de hoogte!
 
Als je allrisk bent verzekerd kan je misschien beter hopen dat ze hem niet meer terugvinden of wel maar dan tegen een muur om de dief heengevouwen. Wie weet hoe ze hem mishandeld hebben, neem aan dat je hem nog aan het inrijden was. Wel balen dat je dan weer 30 dagen moet wachten op je geld
 
Waarom gaan we neit een keer een 'lok'motor neerzetten en met een groep met knuppels staan wachten om de hoek?!
"Motorbende, mol gemept door MF-ers" is een leuke krantenkop :)

ik doe alvast mee !!! :9~
 
Ze zijn weer lkker bezig gister nacht hebben ze geprobeerd in mijn garage in te breken :( gelukkig hoorde een buurman het en heeft ze verjaagd :}


Hopelijk wordt het snel via je verzekering geregeld dit soort onzin zuigt behoorlijk :(
Had/heeft 'ie een signalement :? (..10 tegen 1 dat 't allochtonen waren en NEE ik discrimineer niet! 't is wel de realiteit :( ..)

FUCK..weer 1 :( :r Hoe stond 'ie op slot :? Ik slaap ook nog niet echt gerust en zeker niet als ik dit lees..
Maar goed, ze staan samen op slot met meerdere sloten en hoezen..hopen dat ze dat te omslachtig vinden.. B|
Jij suc6 met de afhandeling..misschien kun je met het verzekeringsgeld (..en wat erbij..) een 2005 kopen..
 
Hmm..zwaar balen zeg!
Heb je nog in de omgeving gekeken??
Ze zetten zo'n motor vaak ook "koud" in de buurt in een donker hoekje, met evt. een eigen motorhoes er overheen!! B|
 
Had/heeft 'ie een signalement :? (..10 tegen 1 dat 't allochtonen waren en NEE ik discrimineer niet! 't is wel de realiteit :( ..)

volgens mij weet je zelf ook wel dat dit overbodige informatie is, en al helemaal omdat je het tussen haakjes zet. hier gaat het helemaal niet om. het gaat er in dit topic alleen maar om hoe erg het is voor de persoon van wie de motor is gestolen.

veel succes en hopelijk geen geouwehoer met de verzekering
 
klote voor je
zat er een hoes overheen ?
zonder hoes vraag je er gewoon om
gek eigenlijk in deze wereld dat je je eigen spullen niet eens neer kan zetten op deze manier en dat het dan eigenlijk er om vragen is
begrijp me niet verkeerd ,het is een gedachten kronkel
is er een stalling in de buurt ?
ik zou het niet eens durven om mijn motor in het centrum van een grote stad (eigenlijk nergens)snachts neer te zetten
ik zou gaan verhuizen om nog een beetje nachtrust te hebben

wat een bullshit.
als ze er echt op uit zijn kijken ze wel ff onder de hoes.
 
lees de rest ook effe ;)
de motor valt veel meer op dan met hoes
het was een gedachten kronkel


Maakt niks uit.
De mijne werd ( ook "toevallig"in Den Haag :? ) met hoes en al gestolen :( .
Een gelegenheidsdief pakt misschien eerder een motor zonder hoes omdat ie dan ziet wat ie meeneemt, maar iemand die gericht jat weet allang wat er onder die hoes staat en hoe ie is beveilgd enzo....
 
Damn het blijft toch triest :(
Hopelijk is ie goed verzekerd en kom je er nog een beetje goed vanaf, alhoewel het meestal altijd geld kost B|
Suc6 met de afhandeling in ieder geval.
 
Thanx voor de reacties. Als iemand nog een zwarte zx-6r 2003 te koop heeft, bel me! 06 14357376
 
Terug
Bovenaan Onderaan