Hallo ,
Ik heb een Kawa ZX6R-636 van 2003.
Met een Laser Duo-Tech demper zonder Db-shit.
Is het nodig om de afstelling te laten controleren ivm minder tegendruk dan origineel? Of past het injectie-systeem zich automatisch aan?
Tevens zou ik graag willen weten wat de Power Commander precies doet. Ik heb een keer een run bekeken op de Dyno icm een Power Commander. Volgens mij past de P.C. continu de lambda-waarde aan, aangezien motoren tijdens stevig accelereren geneigd zijn om schraal te gaan lopen ( lambda > 1 )
Wie heeft er ervaring met een P.C. op de ZX-6R ?
En wat voor stuurdemper valt aan te raden ?
Alvast bedankt,
mvg, Glenn
Ik heb een Kawa ZX6R-636 van 2003.
Met een Laser Duo-Tech demper zonder Db-shit.
Is het nodig om de afstelling te laten controleren ivm minder tegendruk dan origineel? Of past het injectie-systeem zich automatisch aan?
Tevens zou ik graag willen weten wat de Power Commander precies doet. Ik heb een keer een run bekeken op de Dyno icm een Power Commander. Volgens mij past de P.C. continu de lambda-waarde aan, aangezien motoren tijdens stevig accelereren geneigd zijn om schraal te gaan lopen ( lambda > 1 )
Wie heeft er ervaring met een P.C. op de ZX-6R ?
En wat voor stuurdemper valt aan te raden ?
Alvast bedankt,
mvg, Glenn