zx636 2003 groen

marin

Rookie
14 jul 2006
7
0
Aangeboden:
zx636 model 2003/2004 in de kleur groen.

100% orgineel, ca. 7.000km, van eerste eigenaar.

Motor is te koop met naar keuze:
1. zonder NL-kenteken, voor 6.500 euro
2. met kenteken, voor 7.450 euro.

Als je de motor koopt en zelf kenteken aanvraagt ben je ongeveer 600 euro kwijt aan BPM.

Ik heb de motor afgelopen twee jaar gebruikt als instrukteursfiets op het circuit, je kent het wel, met 80kmh de beginners proberen uit te leggen
van een ideale lijn is....

Een foto heb ik niet, voegt ook niet veel toe aangezien het exact dezelfde is van de kawasaki-site....

groet
 
Aangeboden:
zx636 model 2003/2004 in de kleur groen.

100% orgineel, ca. 7.000km, van eerste eigenaar.

Motor is te koop met naar keuze:
1. zonder NL-kenteken, voor 6.500 euro
2. met kenteken, voor 7.450 euro.

Als je de motor koopt en zelf kenteken aanvraagt ben je ongeveer 600 euro kwijt aan BPM.

Ik heb de motor afgelopen twee jaar gebruikt als instrukteursfiets op het circuit, je kent het wel, met 80kmh de beginners proberen uit te leggen
van een ideale lijn is....

Een foto heb ik niet, voegt ook niet veel toe aangezien het exact dezelfde is van de kawasaki-site....

groet
als bpm 600 is, waarom kost hij dan 1000euro meer met kenteken? O-)
 
Waarom het 1.000euro kost? Omdat ik moe wordt als ik moet werken:-)
Als ik een dag vrij moet nemen om op en neer naar de rdw te gaan, daar een half uur moet rondhangen zonder koffie(!!) om vervolgens nog 600 euro neer te tellen dan laat ik dat graag door iemand anders doen, of ik laat me er voor betalen:-)

Wellicht trek ik meer kopers door actiever te zijn en éérst een kenteken op de fiets te zetten voordat ik hem te kkop aanbiedt. En met mijn geluk belt er dan iemand die er circuitdagen mee wil gaan rijden en hem te duur vind....
 
Oja, ik was nog niet klaar 8-) ...

ik spendeer mijn vakantiedagen met het door europa rondrijden om op diverse circuits als instrukteur rond te rijden. Daar verdien je geen boterham mee en zeker geen beleg, maar is wél leuk (zal wel iets met de alcoholconsumptie 's avonds te maken hebben)

Enne, ik vind het nog steeds een TOP-fiets! reden van verkoop: ik rij met dezelfde fiets, maar nu een zwarte ipv een groene.

Ik ben eerste eigenaar van de aangeboden zx636. heb de motor nieuw in Dld gekocht, netjes op de openbare weg de eerste 1000km gereden en daarna op het circuit gaan rijden.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan