ZX636R lime green

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat 5000 km op. Ben geen wilde rijder (zie schaamranden op de foto's), banden zijn in redelijke/goede staat.
 
Aan de prijs wordt op dit moment niet veel gedaan. De fiets staat mij prima in de schuur en de vraagprijs is naar mijn mening volledig gerechtvaardigd gezien de staat van de fiets (ECHT nieuwstaat), de mate van onderhoud (twee beurten per jaar, en dat met 5500 km) en de vele accessoires en originele onderdelen die er bij geleverd worden.

Schermen met een prijs voor een 2005 model heeft geen zin. Ik persoonlijk vind het 2004 model mooier en heb dit model dan ook specifiek gekocht (in 2005). Had ook een 2005 model kunnen kopen natuurlijk. Sowieso vind ik de uitlaat van het 2004 model "tijdlozer", maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Als er iemand ECHT interesse heeft in de fiets en met een SERIEUS bod komt, gaan we praten.
 
kijk, als je nou een bod zou doen van 8500, komt dat al een stuk serieuzer over.
en jawel ik ben nog geinteresseerd maar helaas nog steeds ietsje te vroeg. -O-
 
Euh.............schopje voor deze fantastische fiets die in de schuur op een nieuwe liefhebber staat te wachten (alhoewel het weer niet helemaal meewerkt nu).
 
Schermen met een prijs voor een 2005 model heeft geen zin. Ik persoonlijk vind het 2004 model mooier en heb dit model dan ook specifiek gekocht (in 2005).[En dat vind k ook :} ]. Had ook een 2005 model kunnen kopen natuurlijk. Sowieso vind ik de uitlaat van het 2004 model "tijdlozer", maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Als er iemand ECHT interesse heeft in de fiets en met een SERIEUS bod komt, gaan we praten.

:^
Tis de mooiste bike voor een mooie prijs. :9~
That´s the truth, and nothin´ but the truth.

EDIT: maybe kunnen er wel een paar honderdjes draf, maar t moet niet veel gekker worden dan O-) . Tis een bike van de liefhebber, voor de liefhebber ;) .
You just gotta find him/her.
 
Laatst bewerkt:
schupke voor deze bloedstollend mooie fiets!!


misschien mijn zx6 uit 98 iets voor jou MauRits? 30k km's en de dyno jet is al geinstalleerd voor als je van je 25 kw af ben..

ejvaneck@gmail.com
 
Dit soort replies helpen mij niet echt bij de verkoop... :r

Wat heeft het sowieso voor zin om telkens maar weer iemand zijn verkooptopic zo te vervuilen?

Iemand die echt interesse heeft in deze fantastische fiets komt wel naar me toe met een reeel bod! En vergeet ook even niet de opties/gadgets die erop zitten, zoals een volautomatisch kettingsmeersysteem van Pro Oiler. Ik heb lang gespaard voor deze fiets, en hoop hem voor een nette prijs te verkopen. Hierbij dus nogmaals het verzoek, zoals ook eerder gemeld, niet te schermen met prijzen van andere motoren.
 
:^
Als je bike minder zou opleveren dan je denkt, zal je het maar zelf ondervinden ;) , maar met deze extra´s vind ik de prijs wel reeel.

EDIT: maybe kunnen er wel een paar honderdjes draf, maar t moet niet veel gekker worden dan O-) . Tis een bike van de liefhebber, voor de liefhebber ;) .
You just gotta find him/her.
 
Wil je die akra niet los verkopen? dat kan je prijs iets drukken....
graag omschrijving van uitlaat/ bocht.
het is dus geen 4-2-1 systeem?

mvg, Glenn van Dijk
 
Wil je die akra niet los verkopen? dat kan je prijs iets drukken....
graag omschrijving van uitlaat/ bocht.
het is dus geen 4-2-1 systeem?

mvg, Glenn van Dijk

Het is een titanium pijp (weet niet hoe dat heet) en een titanium einddemper met dB killer los erbij. Ik verkoop de pijp eigenlijk liever niet los, omdat de motor met chromen uitlaat minder fraai is. Maar voor een goed bod kan ik erover denken....
 
JA serieus, maar mijn grootste probleem is mijn A. Daar ben ik op het moment mee bezig. En voordat ik een zx-6r aanschaf, wil ik eerst een proefrit maken.
Proefrit wil zeggen --> de keuze tussen zx-6r of z750.
En aangezien ik nogal een moraalridder ben, doe ik dus geen proefritjes zonder rijbewijs want je weet maar nooit. Bij mij in de streek is het een ware klopjacht door een bepaalde instantie(kuch kuch &^%&smeris kuch kuch), wil niet zeggen dat dat overal zo is maar ja.
Normaalgesproken zal ik ongeveer in september mijn rijbewijs hebben vandaar dat ik het topic redelijk volg. Want jouw beestje ziet er wel heel erg beestachtig goed uit!!!

groetjes
 
Haha, sowieso wordt er op mijn beest niet proefgereden zonder rijbewijs, en daarnaast zijn er nog wat voorwaarden aan een proefrit verbonden, aangezien ik iets te veel verhalen lees over proefritten met een zeer vervelend einde..

Maarre, je bent in september van harte welkom om het beest te komen temmen als je je roze papiertje hebt.
 
Deze 6 ziet er echt super netjes uit.. inderdaad altijd goed onderhouden en zeker netjes afgewerkt!!!

ZX636R succes met de verkoop!!!!

green greetings kawennie *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan