ZX636R lime green

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX636R

MF'er
12 mei 2003
61
0
Wateringen
Kawasaki ZX636R te koop aangeboden
636cc, 125 pk
Kleur lime green
Modeljaar 2004, kenteken 2005 (GEEN import, originele NL motor)
Kilometerstand 5000 km!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prijs 9.000 euro

Opties:
Akrapovic titanium uitlaat met titanium bocht
Kryptonite slot
Seat cover ipv buddyseat (origineel Kawasaki)
Donkere bubble ruit (origineel Kawasaki)
Kleine knipperlichten voor (origineel Kawasaki)
Kleine kentekenplaathouder met kleine knipperlichten achter (origineel Kawasaki)
Pro-oiler automatisch kettingsmeersysteem instelbaar vanaf display op dashboard
Hel stalen remleidingen voor en achter
Acumen versnellinsindicator met display op dashboard
Kawasaki afdekhoes
Alles professioneel ingebouwd/gemonteerd bij Hans van Wijk motoren, Zoetermeer
Motor verkeert zowel optisch als motorisch in nieuwstaat en heeft bij 3000 km nog een beurt gehad
Uiteraard zijn ook alle originele onderdelen (uitlaat, etc.) nog aanwezig

Proefrit alleen mogelijk onder strikte voorwaarden

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/374849/307f1cd29871016038f020fab8993821 (DSC_03190001_1.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding :9~

full
 
Oeps, vraagprijs vergeten.....

Gezien de perfecte staat waarin deze motor verkeert en de opties lijkt 9.000 euro mij een nette prijs.

Ik doe hem weg omdat ik, eigenlijk vrij plotseling, geen plezier meer aan het rijden beleef. Dieptepunt/druppel die de emmer deed overlopen was afgelopen weekeinde in Cochem, Duitsland alwaar (weer) een motorrijder is overleden tijdens een inhaalactie waarna een botsing volgde met een tegenligger.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, het is een vraagprijs..........

Als iemand serieus interesse heeft, hoor ik het wel.
jah ok, begrijp dat het vraagprijs is, maar met lagere vraagprijs is men eerder geneigd te reageren denk ik. 1000euro minder doet al wonderen ;) .
Just a hint
 
Als iemand serieuze interesse heeft, verwacht degene denk ik ook wel een wat realistischere prijs denk ik...
 
Als ik heel eerlijk ben, heb ik niet echt een idee van een reeele vraagprijs voor mijn fiets.....alle hulp hierbij is welkom. Bij auto's heb ik er altijd wel een aardig idee van.

Ik heb even de waarde van alle opties opgeteld die ik er in een jaar opgezet heb, en dat is best schrikken. Alleen de demper kostte al 680 euro!
 
Als ik heel eerlijk ben, heb ik niet echt een idee van een reeele vraagprijs voor mijn fiets.....alle hulp hierbij is welkom. Bij auto's heb ik er altijd wel een aardig idee van.

Ik heb even de waarde van alle opties opgeteld die ik er in een jaar opgezet heb, en dat is best schrikken. Alleen de demper kostte al 680 euro!
dat moet je ook nie doen, dat optellen ;) .
Voor opties krijg je meestal nix extra's terug, of heel weinig. Klinkt lullig, maar is wel beetje de realiteit. Denk dat een prijs van 8000 tot 9000 mooi is? Kijk anders ff op bikenet en marktplaats voor vergelijkbare motoren.
 
wat een vet ding :9~ het is dat ik al voorzien ben. een jaar geleden kocht je die ook nog voor 9000 euro NIEUW!! maar succes met de verkoop
 
wat een vet ding :9~ het is dat ik al voorzien ben. een jaar geleden kocht je die ook nog voor 9000 euro NIEUW!! maar succes met de verkoop

Hihihi, motor is als nieuw, met alleen "iets" meer gadgets erop dan een ding wat zo uit de showroom komt......ik kon in ieder geval echt niets meer verzinnen aan gadgets om mijn geld aan uit te geven. Enne, een voordeel is dat hij al ingereden is: niets zo lastig als een motor inrijden!
 
Hihihi, motor is als nieuw, met alleen "iets" meer gadgets erop dan een ding wat zo uit de showroom komt......ik kon in ieder geval echt niets meer verzinnen aan gadgets om mijn geld aan uit te geven. Enne, een voordeel is dat hij al ingereden is: niets zo lastig als een motor inrijden!

True.. die Akra was ook niet gratis denk ik :+

Jaartje te laat helaas anders had ik em gekocht

*KICK*
 
En anders alle leuke spulletje eraf halen, voor leuk geld verkopen dan dan je fiets weer 500 of 1000 euro goedkoper maken...
Tis jammer maar 'men geeft weinig voor accessoires' B|
 
ingereden op de rollerbank of op de weg?

[edit] schilt namelijk in pk verlies

De motor is gewoon netjes ingereden op de weg, maar is best moeilijk om je in te houden dan. Enne, aan pk's geen gebrek bij deze fiets, hoor. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat je 5 of 10 pk meer of minder merkt. De Akra zou ook meer vermogen moeten leveren, maar volgens mij scheelt het alleen in geluid.
 
De motor is gewoon netjes ingereden op de weg, maar is best moeilijk om je in te houden dan. Enne, aan pk's geen gebrek bij deze fiets, hoor. Je gaat mij ook niet wijsmaken dat je 5 of 10 pk meer of minder merkt. De Akra zou ook meer vermogen moeten leveren, maar volgens mij scheelt het alleen in geluid.

Volgens mij win je wel een paar pktjes drbij. Tis mooi megenomen }) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan