zx6r 2000 topkuip op zx6r 1999

Rudolf1989

MF'er
28 jun 2011
77
0
Goedendag mensen,

Ik ga morgen kijken naar een kappenset voor mijn zx6r uit '99 en vroeg mij af of de 2000 versie topkuip ook op mijn motorfiets past zonder extreme aanpassingen..

Of is dit gewoon helemaal niet mogelijk?

Als iemand hier ervaring mee heeft dan zou ik graag willen weten of het kan..

Want ik vindt de enkele koplamp niet zo mooi van een '99

De groeten!
 
Het is zeker wel mogelijk want hij past gewoon op je zijkuipen, maar je hebt natuurlijk wel wat meer nodig dan alleen een topkuip.
Denk ook aan de koplamp unit, die hoogstwaarschijnlijk andere bevestigingspunten heeft.

Je zou even de tekeningen van die twee bwjr moeten vergelijken, dan weet je een beetje wat je nodig hebt.

full


full
 
Goedendag mensen,

Ik ga morgen kijken naar een kappenset voor mijn zx6r uit '99 en vroeg mij af of de 2000 versie topkuip ook op mijn motorfiets past zonder extreme aanpassingen..

Of is dit gewoon helemaal niet mogelijk?

Als iemand hier ervaring mee heeft dan zou ik graag willen weten of het kan..

Want ik vindt de enkele koplamp niet zo mooi van een '99

De groeten!

Je honda kappen projecte maar opzij gezet?
 
Die type nummers zeggen niks.
Je moet in de lijst naar de onderdeel nummers kijken!

Kan toch ook niet dat 2 verschillende onderdelen hetzelfde nummer hebben..

Je hebt idd helemaal gelijk, was iets te enthousiast :$
De onderdeelnrs komen niet overeen, er lijkt op het oog niet veel verschil in de aansluiting te zitten maar da,s geen garantie natuurlijk.

Excuses naar de belanghebbende bij deze...
 
volgens mij is het kuipframe ook nog anders, dus : topkuip, koplamp , luchtkanalen, afdekkapjes voor opde luchtkanalen, tellers , kuipframe / tellerframe misschien die slangen voor de vlotterbak beluchting :? en de kabelboom van de tellers en koplamp ? denk dat je zo wel een eindje komt :P
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is het kuipframe ook nog anders, dus : topkuip, koplamp , luchtkanalen, afdekkapjes voor opde luchtkanalen, tellers , kuipframe / tellerframe misschien die slangen voor de vlotterbak beluchting :? en de kabelboom van de tellers en koplamp ? denk dat je zo wel een eindje komt :P

:^ + verschillende kleurstelling dus spuiten of nog meer kappen kopen.
Komt er dus op neer dat je beter je '99 kunt verkopen en een '00 of '01 terug kunt kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan