zx6r 2001

Erg mooie motor met nette prijs, maar te hoog voor mijn budget. Ik zal ook waarschijnlijk een oudere bouwjaar moeten halen :P
 
mooi!!
mijn aandacht heeft hij zeker, ik zit te wachten tot o.a. mijn vakantie geld is bijgeschreven.

Ik neem als hij er nog is over een maand wel even contact met je op.

Groet Didier
 
Geduld mien jong. Probeer als je de originele onderdelen nog hebt die demper en die ruit los te verkopen dan kun je nog ns 250 van je vraagprijs afhalen want je verdient het toch niet terug als je het op je motor laat zitten.
 
ja ik weet het, maar heb de demper niet meer knippers is te veel werk moet de gehele voorkuip er af halen vind ik de moeite niet waard trouwens prijs kunnen we altijd nog wat aan doen en de weer zit lekker mee .heb hem ook op marktplaats staan
sinds de zonnetje schijnt, is er heel wat vraag naar we zien het wel !! :]
 
ja vertel mij niks krijg de gekste opmerkingen zulke mensen moeten gewoon een nieuwe fiets uit de winkel halen wordt er zelf ook ziek van |( |( had laats commentaar via de email ,waarom er andere knippers opzaten of hij schade had gehad nou zeg het maar :? :?
 
ik vind het ook een hoop geld

vind 5000 een mooiere prijs, helemaal omdat je geen dealer met garantie bent. Als je dat wel bent, dan is 6000 een nette prijs.
 
nou ja veel geld heb hem zelf 10 maanden terug gekocht voor 6500
en heb er ook nog een hoop aan verspijkert ik vind het zelf wel een nette prijs vooral met die kilometer stand maar ja prijs is een vraag prijs! :P aankoop nota aanwezig
 
prijs verlaagd!!!!!!!!!!!!!!!5299 euri moet snel wegens omstandigheden
:9 dit vind ik dan wel een nette prijs voor een fiets die maar 9000 gelopen heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan