Zx6r 2003 vs Zx6RR 2004 wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.907
462
Mensen,

Ik kan kopen:

Zx6r 2003
35000km
€5400,-
Onderhoudshistorie zover niet bekend.


Zx6RR 2004
12000km
€6300,- Meeneemprijs
Staat bij de dealer
12 mndn garantie.


Als de laatste nou een 636 was geweest, dan had ik het al geweten, maar omdat het een Zx6RR is, weet ik niet of het verstandig is om te doen.. Ik weet nogsteeds niet welke nou het meest geschikt is, en of ik het verschil in rijgedrag en "36cc" ga merken.

Gr.

Oscar
 
Mensen,

Ik kan kopen:

Zx6r 2003
35000km
€5400,-
Onderhoudshistorie zover niet bekend.


Zx6RR 2004
12000km
€6300,- Meeneemprijs
Staat bij de dealer
12 mndn garantie.


Als de laatste nou een 636 was geweest, dan had ik het al geweten, maar omdat het een Zx6RR is, weet ik niet of het verstandig is om te doen.. Ik weet nogsteeds niet welke nou het meest geschikt is, en of ik het verschil in rijgedrag en "36cc" ga merken.

Gr.

Oscar
je schijnt die 36cc wel te merken dacht ik...
waar de meeste mensen op letten is de km stand en de prijs. maar ik kan je uit eigen ervaring vertellen( helaas niet met een zx6r, maar een zxr400)dat de km stand en het "bij de delaer staan" dus geen zak zegt. wat wel erg interessant is, is die 12 maanden garantie ;), ik had 6 maanden garantie( bij motoport gekocht) en dat heeft mij een reparatie twv 1600 gescheeld, maar er was dus wel degelijk iets flink mis mee(inmiddels ook nog is een ander blok, alsi k 12 maanden garantie had gehad, had dat er ook nog onder gevallen '( ) dus als die extra kosten bij de aanschafprijs je niet uitmaken zou ik die zx6rr nemen. maar ik ben zowiezo meer fan van de "eerlijke" 600cc zx6rr ;)

suc6 met kiezen!
 
Laatst bewerkt:
dankje,

Ik rijd nog geen motor, dit word m'n eerste, dus qua pk's zal ik het niet merken denk ik :-) Maar ik heb horen zeggen dat die RR nogal agressief was, ook qua afvering enzo.
Ondertussen is al een mail de deur uit naar de dealer om hun de verschillen te vragen.
 
dankje,

Ik rijd nog geen motor, dit word m'n eerste, dus qua pk's zal ik het niet merken denk ik :-) Maar ik heb horen zeggen dat die RR nogal agressief was, ook qua afvering enzo.
Ondertussen is al een mail de deur uit naar de dealer om hun de verschillen te vragen.
zowiezo heb ik van de dealer gehoord dat deze reeks zx6r agressiever rijdt dan andere zx6r'en ;). en de vering kan je natuurlijk af laten stellen. ik zou gaan voor de zxrr...vnawege de garantie alleen al. als je de aanschafprijs niet erg vind dan :)
 
nou de aanschafprijs vind ik niet erg in combi met de lager km-stand, wat later ook weer resulteerd in betere prijs bij de verkoop denk ik dan.

De garantie is wat 't 'm doet idd.
 
Ik ben ook jaloers, op de gene die al lekker kunnen rijden :+
 
hallo ik heb een zx6rr uit 2003 gehad.
de verschillen zijn dat de rr 36cc minder heeft, maar een paar pk minder.
kortere versnellingen heeft.
stuurdemper bevestigingspunt op het frame.
achterbrug in hoogte verstelbaar d.m.v. plaatjes die je kan bestellen.
en een heel groot verschil is de slipperclutch koppeling die de rr heeft.
volgens mij had de rr ook gesmede zuigers,die lichter waren.
ook dacht ik dat de hugger bij de rr groen is en bij de 636 zwart,maar dat weet ik nie zeker.
als ik mocht kiezen koos ik de rr.
de nieuwprijs lag toen ook al 500euro hoger bij de rr.

de rr is echt een felle motor.mijn vrouw reed toen op een cbr600rr die wat neutraler reed
en stuurde.
daar kom nog een bij dat de rr wat exclusiever is.
 
thanks voor je reactie..

Keuze gaat nu idd uit naar de RR..

:) Can't wait
 
Om het toch maar even af te sluiten:

Ik heb dus de ZX6RR uit 2004 gekocht (23december al). *O*

Kwam dit topic tegen via google, en kan dus dicht })

Reden voor de ZX6RR

-Exclusief(zwart frame, slipperclutch, e.d.)
-Betere prijs/kwaliteit + garantie van 1 jaar
-Algeheel meer vertrouwen in de verkoper O-)

/close
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan