zx6r 2003

bissie83

MF'er
26 aug 2003
129
0
Hoogeveen
Omdat ik een iets minder sportieve fiets wil rijden bied ik mijn kawasaki zx6r uit 2003 te koop aan.

-kleur zwart
-km stand +-13000
-bouwjaar 2003
-bos demper m(met db killer)
-soloseat
-2 weken geleden nieuwe banden op laten zetten (zijn niet nieuw meer na een weekje dolomieten)
-bike design crash pads

optisch is hij niet 100% maar technisch is hij dik in orde.

Vraagprijs: 6500 euro

zx62.jpg

zx6.jpg

zx61.jpg
 
Laatst bewerkt:
hmmm ik zie ze wel :S

Maarre bij @home krijg je webspace, een gedeelte publiek en een gedeelte prive. Als ik de foto's in het publieke gedeelte neerzet moeten jullie ze toch kunnen zien?
 
Zitten hier en daar wat krasjes. Maar daar is de prijs ook naar.

Geen afgetrapte schadeboot trouwens! Maar showroomstaat is ook weer een ander woord.
 
Niet 100% zeg je, in een ander topic ergens, las ik een reply van jou, waarbij jij sprak over het overspuiten van deze motor. In hoeverre is dit noodzakelijk??

Kan je iets meer vertellen over de optische staat van de motor? Qua beschadigingen/deukjes e.d.

In welke omgeving staat de motor te koop?
Wat is de algehele staat van de banden, ketting etc..
Heb je de motor particulier aangekocht of via een dealer?

Zit er inmiddels wel het duo-kapje bij?

Ik hoor wel Vincent
 
Hij heeft ooit lichte schade gehad en dat is inmiddels gespoten en dus totaal niet nodig om over te spuiten. Hij is gewoon rijklaar zonder te verwachten kosten.

duo kapje zit er bij...

De banden: voor 60% en achter 40%.
Tandwielen en ketting origineel naar mijn weten.
 
Laatst bewerkt:
@ TP bissie83. De zithoogte van de kawa ´03 is 825 mm.
Hoelang zou je ongeveer moeten zijn om met beide voeten (plat) op de grond te kunne staan?
En wat is jouw lichaamslengte?

Ennuhh...-SCHOP- voor deze mooie bike + prijs.
Desire vs 600
 
Laatst bewerkt:
ik ben zelf niet al te groot (1,74 meter) ik kan niet met platte voeten aan de grond, wel bijna. Maar als je een klein beetje oppast dat je niet in diepe kuilen gaat staan is er geen enkel probleem voor de kleinere bestuurders (weet niet hoe groot je bent).

De motor is in Hoogeveen te bezichtigen, voor een afspraak kan je bellen naar 0618804541.

Arjan
 
Ik heb misschien daar nog een prima foto voor om het even te laten zien.

Is erg mooie motor en loopt ook prima, afgelopen zondag nog samen met "Bissie" getoerd.

Bissieontheroad.jpg
:}
 
Laatst bewerkt:
ik ben zelf niet al te groot (1,74 meter) ik kan niet met platte voeten aan de grond, wel bijna. Maar als je een klein beetje oppast dat je niet in diepe kuilen gaat staan is er geen enkel probleem voor de kleinere bestuurders (weet niet hoe groot je bent).

De motor is in Hoogeveen te bezichtigen, voor een afspraak kan je bellen naar 0618804541.

Arjan

Ik moet nog groeien
:9

KICK 4 deze bike

@ 16-ventiler: nice bike ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan