zx6r 2003

hahahaa ok jongens nog een beetje erbij en je bent de trotse eigenaar van deze superfiets! Niemand die die jongen 300 euro wil sponsoren?
 
Als je voorruit betaald wil ik hem wel voor je bewaren. Staat netjes gestald in de schuur dus geen enkel probleem.
 
Als je voorruit betaald wil ik hem wel voor je bewaren. Staat netjes gestald in de schuur dus geen enkel probleem.


Daar wil liever niet aan beginnen... Er is natuurlijk altijd een kans dat ik bijvoorbeeld mijn rijbewijs niet haal waardoor het weer een paar maandjes opschuift. (ivbm werk)
Volgende week ga ik weer verder met lessen en geef je ik wel weer een verdere Update!
 
Laatst bewerkt:
Was ook niet echt een heel serieuse reactie. Ging er niet van uit dat je zo dom was :P

Als niemand mijn mooie machine wil voor 6200 ga ik hem wel weg brengen een dezer dagen voor grote beurt (is die an toe) en blijf ik er lekker nog een jaar (of weet ik veel wanneer ik hem weer zat ben :) ) op rijden. Ritjes korter dan 200 km zijn toch nog steeds genieten :] .
 
dis echt geen geld!En de mtoor ziet er fris en strak uit op de fotos.

Kom op mensne niet jengelen maar gewoon kopen! *O*
 
kijk dat zijn nog eens motiverende woorden voor potentiele kopers. Toevallig werkzaam als verkoper ?

Nee joh, dat is Vienus,de eeuwige student met veel teveel vrije tijd..

Maar die zwarte Kawa van jou is wel errrug :9~ :9~ ..
 
Laatst bewerkt:
ik ben zelf niet al te groot (1,74 meter) ik kan niet met platte voeten aan de grond, wel bijna. Maar als je een klein beetje oppast dat je niet in diepe kuilen gaat staan is er geen enkel probleem voor de kleinere bestuurders (weet niet hoe groot je bent).

De motor is in Hoogeveen te bezichtigen, voor een afspraak kan je bellen naar 0618804541.

Arjan

Klopt dit nummer nog? Een maatje van me heeft interesse en probeert je te bellen maar krijgt geen verbinding...

Gr Fred
 
sorry jongens (en dames),

afgelopen week is me mobile gejat na een dagje lkekker zwemmen. Ben dus niet mobiel te bereiken.

Je kan het proberen op me thuisnummer : 0528-267948

Arjan
 
kan ik er ook een motor op inruilen? of ben je niet opzoek naar een andere fiets?

heb een Thundercat uit 2002 met xenon en nog wat zut drop + bijbetaling van mijn kant..
 
hallo kun je mij ook foto's sturen waarop je kan zien waarom hij niet 100% is ?
 
Laatst bewerkt:
Ok ik heb misschien wel interesse,

Vertel even wat meer: staat, km stand, kleur en een foto kijkt ook wel prettig..



kan ik er ook een motor op inruilen? of ben je niet opzoek naar een andere fiets?

heb een Thundercat uit 2002 met xenon en nog wat zut drop + bijbetaling van mijn kant..
 
Terug
Bovenaan Onderaan