zx6r 2003

Heej Bissie

Nice bike :}
Ben wel geinteresseerd.
Zou je mij ook foto's sturen waarop je kan zien waarom hij niet 100% is ?

Bij voorbaat dank
Bart

blie_jetje@hotmail.com
 
Ok ik heb misschien wel interesse,

Vertel even wat meer: staat, km stand, kleur en een foto kijkt ook wel prettig..

Staat: z.g.a.n met net nieuwe tandwielen en ketting, banden SC's in goeie staat.
KMstand: 26.750 om en nabij
kleur: zie foto :)
Opties: Xenon (echte!! geen fake ass blauw lampje maar 15.000 echte K's!),Hurricane open demper voor uber sound, Bubble smoked ruitje,Rimm striping.

foto:
tcatzij.jpg


Als bovenstaande mensen niet serieus zijn meel me maar wat het bijtebetalen bedrag zou zijn en dan kan ik er over nadnken..

Mn meel is "MFnickname"@hotmail.com ;)
 
Omdat de vorige geintereseerde hem niet kon verzekeren ondanks dat hij een jaar ouder dan mij is staat hij nog steeds te koop, want hij kwam niet opdagen.

Heb even een foto gemaakt van het kapje waar krassen op zit. Die kap valt NIEUW te bestellen voor 45 euro. Maar ik heb mij er nooit aan gestoord.

Probleem is dat ik mensen op visite krijg ik die voor een dumpprijs een motor in showroom staat verwachten. En hij heeft gewoon hier en daar wat gebruikerskrasjes.

Dus iedereen die een mooie, supersnelle en motorisch 100% voor een leuke prijs zoeken moet maar even langs komen.

100_0767.jpg
 
Dats tog niet erg, een poetsbeurt zal wonderen doen *D .
Ik kan me t niet voorstellen, dat mensen zon kans laten liggen.
 
heb wel interesse mits jij voldoende bijbetaald.

Stuur maar een mail naar bissie83@hotmail.com

Dan kijk ik wel als we er uit kunnen komen of als ik het een volslagen belachelijk idee vind :P
 
Heb je onderhouds historie van de motor en is het alleen glijschade geweest?
 
op 6000 km is er een kleine beurt geweest (toen ik hem gekocht heb). Hij is nu aan een grote beurt toe incl kleppen stellen bla bla bla.

is absoluut alleen glijschade !

Met 120 op snelweg handen los is geen enkel probleem.
 
Heej Arjan

Helaas dat het voor mij iets te duur zou worden uiteindelijk.
Het blijft een gave bike.
Suc6 met de verkoop

greetz
 
brommer rijd nu zijn rondjes in de omgeving van zaandam. Is dus verkocht en hoop dat nieuwe baasje er veel plezier mee heeft! Maar da kan haast niet anders...
 
geen idee, eerst maar eens een weekje zon zee strand en bier en daarna maar eens een proefritje maken op: Z1000, gsx-r 600/750/1000 weet ik veel wat ik ga kopen. Zit te zeiken dat ik last krijg op die supersports maar heb moeite andere motoren mooi te vinden. Ach zie wel wat ik tegen kom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan