zx6r 2004

Hey kawamanneke,
ben een tijdje uit het net geweest, omdat ik dacht dat ik dit topci aan de notificatielijst had toegevoegd :X

met 20 euries wil ik wel akkoord gaan! stuur me even een PM of emailtje naar ikke4734 at hotmail dot com met je gegevens, dan komen we er wel aan uit.

fiRe6 groet
 
geef maar een gil hoeveel je voor je k&n filter moet/wilt hebben (als ie dr nog is) dan maak ik het gelijk over naar je incl adres waar het naar toe mag.

bvd
 
geef maar een gil hoeveel je voor je k&n filter moet/wilt hebben (als ie dr nog is) dan maak ik het gelijk over naar je incl adres waar het naar toe mag.

bvd
oow dan word het wel heel makkelijk als je het zo stelt
doe maar 90 euri dan :P :+

nee zat te denken een rond de 35 euri en dan nog de verzendkosten natuurlijk
maar welke regio woont u dan?
 
oow dan word het wel heel makkelijk als je het zo stelt
doe maar 90 euri dan :P :+

nee zat te denken een rond de 35 euri en dan nog de verzendkosten natuurlijk
maar welke regio woont u dan?
breda maar ik heb vanmorgen een kado gekregen van een collega die nog wat 'rotzooi' had liggen laat daar nu net een paar onderdelen van een zx6r bij zitten waar onder ook een K&N fliter een nieuwe wel te verstaan *O*

dus bij deze succes met de verkoop.
 
breda maar ik heb vanmorgen een kado gekregen van een collega die nog wat 'rotzooi' had liggen laat daar nu net een paar onderdelen van een zx6r bij zitten waar onder ook een K&N fliter een nieuwe wel te verstaan *O*

dus bij deze succes met de verkoop.
hey gefeliciteerd
en tja helaas volgende keer beter :)
 
die filter koop je nieuwe voor 45 eurie...
hoeveel km heb jij ermee gedaan?
20 euro incl verzenden?
 
die filter koop je nieuwe voor 45 eurie...
hoeveel km heb jij ermee gedaan?
20 euro incl verzenden?
bij de dealert kosten ze gewoon 60 euri hoor

maar ongeveer 20.000 km mee gereden
maar bij iedere 6.000 km beurt is ie door de dealert schoongemaakt
20 euri ex verzendkosten dan

groetjes
 
is binnen
en het is verstuurd :)

oow zeg volgende keer iets eerder waar je vandaan komt :P
was zondag nog in ettenleur in de buurt hehe :+

dat zie je verkeerd ;)
etten leur heb ik gewoond :) maar ehm steenbergen heb je er 2 van in nl :P en 1 boven in drente... waar ik woon dus :P
 
:Y hij is goed aangekomen :) postcode is wel goed he ;) dus dan begrijpen ze het wel...
danku voor deze goede deal :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan