ZX6r 2005 Tom sykes replica

Ziet er super uit kerel !!

Zat net nog is ff naar je "originele"fiets te kijken en die komt me ergens heel bekend voor, volgens mij heb ik je wel eens gesproken toen ik nog bij Kiri werkte ?! Tenminste als jij dennis bent ? :D

He dat klopt. Ik heb daar de motor gekocht in 2005.
Ik weet zo even niet wie jij precies bent :X . Wanneer hebben we elkaar daar gesproken?
 
Laatst bewerkt:
Dat dacht ik dus al toen ik je wielen zag en de dempers met de gecoate eindstukken ( waar je toen niet over tevreden was :P )

Ik ben Robin, die lange ;) Ik deed toen het magazijn e.d.
Heb je volgens mij voor t laatst gesproken met de motor show, al jaren geleden iig
 
Dat dacht ik dus al toen ik je wielen zag en de dempers met de gecoate eindstukken ( waar je toen niet over tevreden was :P )

Ik ben Robin, die lange ;) Ik deed toen het magazijn e.d.
Heb je volgens mij voor t laatst gesproken met de motor show, al jaren geleden iig

Ja Robin, ik weet het weer :).

Als motor klaar is ga ik weer bij Kiri langs. misschien tref ik je daar nog eens ;)
 
Ah mooi ! Zou super zijn , wil hem wel eens in t echt zien natuurlijk ! Meld het me maar ff als je er aan denkt, ben er meestal wel op zaterdagmiddag of maandag !

Succes nog he ;) word een super fiets
 
--Update 28--

Afgelopen maandag heb ik de kuipdelen opgehaald bij BVT. Ik ben zeer tevreden met het resultaat.

Maandag kon ik het niet laten om savonds direct aan de slag te gaan.
Ik ben begonnen met de swingarm covers en hierna de hugger te monteren.
Op de hugger heb ik schuimtape geplakt zodat de swingarm en covers beschermd zijn voor eventuele schuren van de hugger door trillingen.

720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


De rest van de avonden heb ik de zijkuip, onderkuip, kont en de topkuip weer gemonteerd.
In de topkuip heb ik nieuwe carbon inserts geplaats. Dit ging niet zonder problemen. De pasvorm is niet altijd even goed. Met de dremel heb ik hier en daar de pasvorm aangepast.

720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg
 
Weer een kleine aanpassing.
Ditmaal zijn de voor knipperlichten vervangen door knippers met helder glas en met leds van een Kawasaki ZX-14R 2014. Mooi dat Kawasaki sinds de 2005 modellen de knipperlichten in de zij kuipen onveranderd hebben gelaten. Ik heb alleen de stekkers moeten om solderen.

720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg


720.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan