ZX6R 2006 voor 2100 euro????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Seen

MF'er
9 sep 2006
229
0
Beste mensen,

via deze site kwam ik in aanraken met deze advertentie:

http://motoren.tweedehands.net/motor-kawasaki/2006-kawasaki-zx-636-c6f.html

Na een aantal mails kwam het dus hier op neer.
Hij wou het liefste verschepen, kon ook onder thirth agency voorwaarden.

Maargoed een kawa uit 2006 wat een nieuwprijs heeft van dik boven de 10.000 euro verkopen voor 2100 euro? dat kan er bij mij niet echt in.

Het is een NL motor met NL papieren. Hij heeft deze toendertijd in NL gekocht en is moeten verhuizen naar England voor zijn werk. Nu wou hij de motor daar invoeren maar er kwam wel heel erg veel poespas bij kijken en regeltjes in england schijnbaar. Nu wilt hij dus van de motor af.

Net een bod gedaan om hem bij mij in nederland voor de deur af te zetten (vlak bij de RDW boer) en dan geef ik hem het 3voudige van zijn vraagprijs.

Iemand ervaring met zo'n zaken?
 
Beste mensen,

via deze site kwam ik in aanraken met deze advertentie:

http://motoren.tweedehands.net/motor-kawasaki/2006-kawasaki-zx-636-c6f.html

Na een aantal mails kwam het dus hier op neer.
Hij wou het liefste verschepen, kon ook onder thirth agency voorwaarden.

Maargoed een kawa uit 2006 wat een nieuwprijs heeft van dik boven de 10.000 euro verkopen voor 2100 euro? dat kan er bij mij niet echt in.

Het is een NL motor met NL papieren. Hij heeft deze toendertijd in NL gekocht en is moeten verhuizen naar England voor zijn werk. Nu wou hij de motor daar invoeren maar er kwam wel heel erg veel poespas bij kijken en regeltjes in england schijnbaar. Nu wilt hij dus van de motor af.

Net een bod gedaan om hem bij mij in nederland voor de deur af te zetten (vlak bij de RDW boer) en dan geef ik hem het 3voudige van zijn vraagprijs.

Iemand ervaring met zo'n zaken?


Beetje vreemd verhaal, heb er niet echt een goed gevoel bij :P
 
Beste mensen,

via deze site kwam ik in aanraken met deze advertentie:

http://motoren.tweedehands.net/motor-kawasaki/2006-kawasaki-zx-636-c6f.html

Na een aantal mails kwam het dus hier op neer.
Hij wou het liefste verschepen, kon ook onder thirth agency voorwaarden.

Maargoed een kawa uit 2006 wat een nieuwprijs heeft van dik boven de 10.000 euro verkopen voor 2100 euro? dat kan er bij mij niet echt in.

Het is een NL motor met NL papieren. Hij heeft deze toendertijd in NL gekocht en is moeten verhuizen naar England voor zijn werk. Nu wou hij de motor daar invoeren maar er kwam wel heel erg veel poespas bij kijken en regeltjes in england schijnbaar. Nu wilt hij dus van de motor af.

Net een bod gedaan om hem bij mij in nederland voor de deur af te zetten (vlak bij de RDW boer) en dan geef ik hem het 3voudige van zijn vraagprijs.

Iemand ervaring met zo'n zaken?


Geen ervaring mee, maar gezien de vele topics die hier op MF ooit al over geopend zijn zal het wel weer een Nigeriaanoplichter zijn.

|(
 
Geen ervaring mee, maar gezien de vele topics die hier op MF ooit al over geopend zijn zal het wel weer een Nigeriaanoplichter zijn.

|(


Nee, want dan moet er van tevoren betaald worden. De TS zegt dat hij het geld pas geeft bij het zien van de motor. Dus opzich kan je nooit je geld kwijt zijn, als je geen motor krijgt..? Maar dan nog, er moet wel iets mis mee zijn :P
 
als je denkt een koopje te kunnen slaan is het stom andere hierop te wijzen. maar, zoals je zelf ook lijkt in te zien.... geen geld voor zo'n nieuwe motor
 
hahaha idd.

Heb al aangeboden om hem deze week nog op te komen halen bij HEM THUIS.
of dat hij hem hier voor de deur zet.. REACTIE : EEN DODE LIJN _O- _O-

Wat een grapjas.

Na ff zoeken net kwam ik via google op 4 advertenties.. 4dezelfde welliswaar met 4 verschillende adressen (berlin, bercelona, gelderland, Londen)
Sja als ik zoveel vakantiehuisjes had zou ik ook niet wakker liggen om mijn superbike voor wat minder weg te doen :9 _O- _O-
 
Nee, want dan moet er van tevoren betaald worden. De TS zegt dat hij het geld pas geeft bij het zien van de motor. Dus opzich kan je nooit je geld kwijt zijn, als je geen motor krijgt..? Maar dan nog, er moet wel iets mis mee zijn :P


Heb jij ergens gelezen dat er dan niet vooruitbetaald dient te worden, ik niet namelijk })
 
Er is nog laatst zon bende opgerold, maar ja die cochroaches blijven bezig.
 
mja vooraf betalen hoefde niet.. hij had iets anders in de aanbieding.

w8 ik post zijn gehele mail wel even :)


Hi,

I am sorry but i don;t speak dutch,i use to live in Holland before and I got married there with a british women as well,so non of us can speak dutch,sorry again.

Yes i bought the bike in Holland I found out about the very high import duties and all the restrictions regarding registration and emissions tests and I decided to sell it back in Holland.You will not have to pay any kind of documents or BPM.

The other problem is that i cannot come to Holland because of my job,i cannot miss my work and my hollidays are gone.

So if you are able to come I will wait for you if not we can use the third party agency as i said before,is not the first time when i am using it and is really easy to use 100%sure.

I wait your reply

Thanks


Ben benieuwd of ik nog een of ander adres of telefoon nummer krijg van hem waar ik al 3x om gevraagd heb. Ben er bang voor :P
 
Hi,

I am sorry but i don;t speak dutch,i use to live in Holland before and I got married there with a british women as well,so non of us can speak dutch,sorry again.

Yes i bought the bike in Holland I found out about the very high import duties and all the restrictions regarding registration and emissions tests and I decided to sell it back in Holland.You will not have to pay any kind of documents or BPM.

The other problem is that i cannot come to Holland because of my job,i cannot miss my work and my hollidays are gone.

So if you are able to come I will wait for you if not we can use the third party agency as i said before,is not the first time when i am using it and is really easy to use 100%sure.

I wait your reply

Thanks
Slecht Engels trouwens
 
419 :Z

Hij heeft in Nederland gewoond, maar is met een britse vrouw getrouwd en toen is ie spontaan de nederlandse taal verleerd :? _O-
 
419 :Z

Hij heeft in Nederland gewoond, maar is met een britse vrouw getrouwd en toen is ie spontaan de nederlandse taal verleerd :? _O-



neeheee, hij woonde in engeland, en was hier even in nederland, leerde hier een engelse vrouw kennen en kocht een hele dikke motor 8-)
 
Nigeriaanse scam :(

Minstens 1x per week komt er hier zo'n topic langs.

Heel makkelijk hoor. Je betaald gewoon even aan zo'n "Third Party Agent" en dan krijg je je motor.. :X

belachelijk goedkope 2005 fireblade
Je droom komt voor 2500 euro uit
Ducati 996s gezien voor 4000 euro :?
oplichters motor adv. NL curcus vd LOI?? ;-)
2004 Honda CBR 600RR in Duitse Marktplaats

etc.etc.etc.etc.

je kunt ook je motor verkopen aan die lui. Dan sturen ze je een cheque op. Kun jij die cheque mooi cashen (en loop je dus met contant geld je bank uit) en dan komen ze je bike halen.. Oh en een week later belt je bank op dat de cheque niet gedekt is en of je dat geld even wil teruggeven... :W

Verkopers van motoren opgepast !!


dus. Als jij 2100 wilt wegflikkeren (of het driedubbele.. die nigeriaan ligt nu nog onder zijn stoel van het lachen waarschijnlijk) be my guest |(

Dit komt echt zo vaak langs dat ik nu zoiets heb van.. Als je er nu nog instinkt.. Dan betaal je maar een keer duur leergeld..

Is dat niet als je een mailtje krijgt dat je een miljoen gewonnen hebt of dat iemand van een paar miljoen afmoet en dat graag aan jou wil doneren.. Moet je wel even terugmailen.. En wat transactie-kosten betalen.. En nog wat meer transactie-kosten betalen.. etc. etc. etc.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan