ZX6R-636 [2003] PCIII K&N Xenon

gaan er ook onderdelen los weg? :?


ik heb namelijk interesse in je uitlaat. Of als je hem wil ruilen tegen mijn devil SB2 O-)
 
Laatst bewerkt:
Wooter, de uitlaat is niet los te koop, een eventuele koper krijgt de eerste keuze, met name omdat de motor erop is afgesteld met de custom map, zonde om dat op te geven.

Krimmie, de E-gekeurde uitlaat maakt niet zoveel herrie als de eerdere open uitlaat. Tenzij je de db-killer eruit zou halen ;)
 
Mooie motor :)

Merk je dat nou veel zo`n Powercommander ? Is het de moeite waard, want zit er naar te kijken aangezien ik meer power wil, en er nu een enorm open uitlaat en BMC filter op zit.

Succes met de verkoop, moet goedkopen als ik je prijs zo zie!
 
Mooie motor :)

Merk je dat nou veel zo`n Powercommander ? Is het de moeite waard, want zit er naar te kijken aangezien ik meer power wil, en er nu een enorm open uitlaat en BMC filter op zit.

Succes met de verkoop, moet goedkopen als ik je prijs zo zie!

In ieder geval om je blok gezond te houden, in jouw geval om te voorkomen dat je blok te arm gaat lopen met een open luchtfilter en uitlaatsysteem.

In mijn geval is de motor laag in de toeren soepeler gaan lopen (geen dip/inhouden meer). Daarnaast heb ik over het gehele toerengebied meer vermogen en over een deel meer koppel.

Ook het verbruik is lager geworden. Maar dit hangt wel af van degene die de Powercommander afstelt. Dit moet op alle gasstanden gebeuren (wordt meestal te grof gedaan).
 
Als extra's zitten er ook kleine knippers voor en achter op, zoals te zien op de foto, en een gefreesde kentekenplaathouder uit massief aluminium.
 
Die 127.7 zijn blok pks neem ik aan? Maar die koppel is wel super, heb zelf maar 64nm eruit gekregen. :X

Bedankt voor je uitleg over de PC :)

Succes met je verkoop

Kick
 
Die 127.7 zijn blok pks neem ik aan? Maar die koppel is wel super, heb zelf maar 64nm eruit gekregen. :X

Bedankt voor je uitleg over de PC :)

Succes met je verkoop

Kick

Het zijn achterwiel pk's, maar stel je daar niet teveel van voor. De verschillen tussen banken zijn enorm. Daar had ik 127.7 pk, maar bij Biggelaar 107 pk. Dus het enige wat belangrijk is, is de verbeterde afstelling en het voelbaar hogere vermogen en koppel.
 
Je moet er aan wennen, dat is wat anders ;)

Dit geeft de echte kleur wat beter weer, foto's blijven toch lastig.

2003%5C08%5C21%5Cbikepics-62037-full.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan