ZX6R 636 Ninja (nieuwe pics)

Rubberinio

MF'er
6 mei 2006
107
0
Hallo Allemaal, (nieuwe prijs)

Te koop Kawasaki ZX6R 636 Ninja.
Slechts 6000km gereden...
In 2005 op kenteken gezet.
Laser hotcam (voor de herry) en originele uitlaat.
Donker kuipruitje.
Duozitje.
Kleine knippertjes achter.
Spatbordje boven het achterwiel heb ik nu mee laten spuiten en heb er dus ook nog een liter verf bij t.w.v. 100 euro.
Directe druppellader aansluiting
Spatbord achterop en stepjes heb ik eraf gehaald omdat ik dat een stuk mooier vind, maar ik heb alle onderdelen nog thuis liggen.
Ik vind het nog steeds een zeer mooie motor en hij rijd erg lekker, alleen wil ik nu een 2 cylinder.......
Als ik iets vergeten ben of als jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel...

Rubberinio

owww ja voor 7750 euro is hij van jou........

Nu voor 7500 euro!!!!!!!!!!!!!

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/398796/230f1e4d2354f86ba55e252ef13f61a7 (Ninja.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
full
 
Mooi ding man, niet veel gelopen! Voor een motor uit 2004 en al die optie's een mooie prijs. Post m eens in het ninja of zxr6 forum. Je bent m vast zo kwijt. Wat wil je kopen dan voor 2 cilinder? Cker een Honda ;)

succes met de verkoop
groeten Mouse
 
Zit eigenlijk wel te denken aan een VTR SP1 of een 749
Maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.....
Er moet eerst nog een liefhebber op deze ninja af komen natuurlijk, want 2 motoren wordt wel een beetje te bont!

Rubberinio
 
Dan zou ik die A maar snel gaan halen!
Of misschien zit je liever achterop???
Natuurlijk gratis....
:Y
 
En als k mn aatje al heb, lijd k aan geldtekort '( .
Dus zo kan k de bike tog niet veroorloven '( .
In ieder geval. Succes drmee. :}

EDIT: Maar wat is de reden van verkoop?
 
*D . Let´s get down 2 business.
Kd8 aan een euroo´tje of 5000 :+ .

Neej man, kheb gwn het geld niet.. '( ..kmoet maar ff een paar jaartjes sparen :X .



Up she goes !!

:}

Succes drmee
 
Heb je er haast me om hem weg te doen? Ik heb wel interesse. Ik rij nu 25kw en ik wilde graag aant einde van het seizoen of evt volgend jaar iets anders hebben.
 
Haast heb ik niet, wil best even op je wachten...
Weet niet wanneer je er klaar voor bent??
Groeten *D
 
Nou mag vanaf april op vol vermogen. Maar voor die tijd kan je toch nog weinig lekker rijden. Beetje proefrondjes maken O-)

Maar ik zet binnenkort men scheurijzertje tekoop. Het is al zo wat september dus het weer wordt toch minder.
 
dus het zou lekker zijn als het rond is voor het kutweer wordt toch.
 
Klopt helemaal....
Ik wil hem best voor je apart houden, maar dan moeten we natuurlijk wel wat afspreken.
Een zware motor kun je best een paar maanden in de winter in de schuur zetten als je nog een 25kw rijbewijs hebt. :Y
Toch??
 
Ja als het kan wil ik het dit jaar al rond hebben. Kost het me volgend jaar geen kilometers. En kan ik af en toe nog is n rondje karren. Ik rij nu een zxr400 uit '99. Ruile? :W

Ben jij ook zo druk op je werk of wat?
 
Ja wat mijn betreft regelen we het natuurlijk een beetje vlot...
Er moet vast wel iemand te vinden zijn voor je 400!
Inruilen was ik eigenlijk niet echt van plan.....
haha
 
Ja ik snap dat je er vlot vanaf wilt. Maar haastige spoed is zelden goed
;. Ik wil eerst men zxretje verkopen voor ik een nieuwe ga kopen. Dat doe ik binnekort. De laatste paar maanden van het jaar rij ik toch niet.
 
Je hebt gelijk, maar je moet het ijzer smeden als het heet is he!
Staat je zxr al te koop?
werk ze
 
Terug
Bovenaan Onderaan