zx6r 636 vs zx6rr

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
1
mainvault
hallo,

kan er mij eens iemand duidelijk de verschillen en prestaties vermelden van deze twee fietsen?

motor, frame, uiterlijk,...


mvg,

Matthieu
 
Volgens mij heeft de zx6rr 36cc minder om met de supersport mee te doen, waar max 600cc is toegestaan de zx6r heeft meer koppel (maar of dat nu van die 36cc komt?? )

Kan zijn dat ik fout zit hoor
 
de 636 zit ook wat sportiever dacht ik. Staat er niks op de kawa site?
 
Uiterlijk: een extra "R'etje"op de kuip

de RR heeft minder koppel en vermogen dan de 636
de RR is alleen in groen leverbaar
de RR is duurder dan de 636

ik zou het wel weten..... :X


http://www.motorcyclistonline.com/features/2003kawasakazx6r/ (klikkie voor meer info (engels))
 
de rr en de 636 zijn qua uiterlijk / zithouding etc exact hetzelfde. de 600 versie (RR) is puur op de markt gezet als homologatiemodel voor de supersport . Loopt alleen in hoge toeren , heeft andere versnellingsbak (zeer lange 1 ) , en geloof dat er een verstelbare achterbrug ophanging opzit , weet dit niet meer helemaal zeker .

Als je voor straat rijden gaat , is de 636 de juiste fiets. Voor enkel en alleen circuitgebruik de 600. Is op straat ook niet echt mee te rijden , evenals de oudere zxr750rr , beetje zelfde verhaal.
 
RR heeft een antihopkoppeling das wel heel erg fijn,maar voor op straat heb je meer aan de 636,middengebied is een stuk sterker.De volgende word voor mij een RR.
 
Terug
Bovenaan Onderaan