zx6r bj 97 25kw zetten

zx6r onderhouds gevoelig?

  • ja kosten zijn hoger dan ander merk

    Stemmen: 3 25,0%
  • nee ligt eraan wat de onderhouds historie is

    Stemmen: 2 16,7%
  • nee als je hem netjes warm rijdt TOP MOTOR

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12

berryhtd

Die hard MF'er
15 apr 2008
344
0
Hoevelaken
Wie kan mij vertellen wat het gemiddelt kost bij een dealer om een 25kw setje te kopen en daarbij gelijk laten omzetten op 25 kw kenteken?

ik heb namelijk interesse in een motor en wil weten wat ik dan voor kostgen extra krijg aangezien hij niet op 25kw staat.

gr berry
 
Een ZX6R uit '97 kan volgens mij gewoon legaal 25kW op kenteken. De kosten voor het setje inclusief arbeidsloon is dacht ik rond de €300. Als je de motor bij een dealer koopt kan je die 25kW kosten meestal wel bij de prijs in krijgen, gewoon een beetje onderhandelen.
En zolang je je ZX6R netjes warm rijdt en fatsoenlijk onderhoud is het een prima motor, valt echt niet zomaar opeens uit elkaar hoor. Maar goed, dat is nogal algmeen natuurlijk.
 
haha ja maar ik d8 doe er een leuke poll bij.
ik wil wel heel graag een zx6r alleen heb ik er 1 gevonden uit 96 dacht ik voor 2500 euro.
alleen die moet nog op 25kw.
probleem is dat ik mijn rijbewijs over 3 weken ofzo pas kan gaan halen en dus niet weet wat alles me dan gaat kosten.
alle spullen heb ik al alleen een motor maar moet ik even uitrekenen hoeveel alles gaat kosten aangezien er ook een dure zomer vakantie aankomt:P
 
Mijn dealer vertelde dat ze alleen vanaf '98 op kenteken kunnen (ik was ook geïnteresseerd in een zx6r, maar dat is nu van de baan). En ik weet niet wat keuren kost, maar de onderdelen kostten maar ongeveer 25 euro geloof ik. Kijk anders even hier: Database: Welke motor kan 25kw en hoe?
 
Heb al zelf rondgebelt, en op het forum gezocht. Ben zelf namelijk ook op zoek naar zx6r uit een dezer bouwjaren.

de modellen van 95-97 kunnen op kenteken(Anderen trouwens ook), en moet als het goed is rond de 100 euro liggen
 
Nog een half jaartje en dan mag mijn zx6r uit 95 van zijn 25kw af!! (netjes op kenteken en alles)

Maar ben nog aan het twijfelen.. 25kw eruit halen, of verkopen en vol-vermogen kopen? Het is een lekkere motor, heb m goed onderhouden weet dat hij nog top is. Weinig gelopen.

Maar toch houden en omzetten of verkopen? Moeilijke keuze :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan