mazdaturbo
Rookie
Hallo,
Ik heb pas een mooie kawasaki Zx6r van 1996. Het is mijn eerste motor en ik ben er ook heel blij mee. Hij ziet er verder nog netje uit en heeft maar 22 dkm gelopen. Na een tijd begin je een beetje aan de motor te wennen en viel me op dat hij een beetje in hielt tussen de 5000 en 8000 rpm. Toen de motor op de testbank is geweest, kreeg ik te ,horen dat het een hele nette zx6r was alleen met een zx6r kwaal. Dit is dus dat de motor in houdt bij 5000 en 8000 rpm, dit komt omdat de lucht/brandstof verhouding veel te hoog ligt. Volgens die man kon het dus zijn dat er een klep te vroeg open of dicht gaat. Maar welke klep die bedoelt zal ik niet weten.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad of gehoord???
PS: Vroeger is de motor een 25kw geweest.
Ik heb pas een mooie kawasaki Zx6r van 1996. Het is mijn eerste motor en ik ben er ook heel blij mee. Hij ziet er verder nog netje uit en heeft maar 22 dkm gelopen. Na een tijd begin je een beetje aan de motor te wennen en viel me op dat hij een beetje in hielt tussen de 5000 en 8000 rpm. Toen de motor op de testbank is geweest, kreeg ik te ,horen dat het een hele nette zx6r was alleen met een zx6r kwaal. Dit is dus dat de motor in houdt bij 5000 en 8000 rpm, dit komt omdat de lucht/brandstof verhouding veel te hoog ligt. Volgens die man kon het dus zijn dat er een klep te vroeg open of dicht gaat. Maar welke klep die bedoelt zal ik niet weten.
Heeft iemand dit ook wel eens gehad of gehoord???
PS: Vroeger is de motor een 25kw geweest.