Dudes en dude-innen.
Na winter onderhoud heb ik mn 25kw zx6r uit '95 weer in elkaar gezet, klaar voor het nieuwe seizoen. dacht ik..
Het rijden gaat goed, maar begint bij de 5000 toeren, te stotteren/in te houden op het vermogen.. op top kom ik niet hoger dan 70km/u. soms schiet er doorheen, schakel ik op naar de volgende versnelling en begint ie weer..... dus valt weg als ik vermogen vraag.. ik dacht eerst aan de benzine, dat daar na de periode stilstaan het octaangehalte was verdwenen. maar na verse benzine loopt ie niet veel beter.
Ik bellen met de dealer en hij dacht, aan de symptonen te herkennen, dat het een 12mm luchtslang achter de kappen zou kunnen zijn.. (zo'n vermoede had ik zelf ondertussen ook al) en hij kon niet echt duidelijk verwoorden welke slang het dan zou zijn.
Nu komt de echte vraag; iemand enig idee wat er met mn motor aan de hand is? vacuumslangen? carburateurs synchroom?(of heb je dan andere problemen) Iemand bekent met mijn probleem dan wel de symptonen? (met of zonder de analyse van de dealer).
p.s. de carbs zijn er van de winter schoon afgehaald, afgedekt, en achteraf weer op de zelfde manier terug geplaats. ze zijn niet los geweest van elkaar oid.
Bijvoorbaad vielen dank!
Bjorn
Na winter onderhoud heb ik mn 25kw zx6r uit '95 weer in elkaar gezet, klaar voor het nieuwe seizoen. dacht ik..
Het rijden gaat goed, maar begint bij de 5000 toeren, te stotteren/in te houden op het vermogen.. op top kom ik niet hoger dan 70km/u. soms schiet er doorheen, schakel ik op naar de volgende versnelling en begint ie weer..... dus valt weg als ik vermogen vraag.. ik dacht eerst aan de benzine, dat daar na de periode stilstaan het octaangehalte was verdwenen. maar na verse benzine loopt ie niet veel beter.
Ik bellen met de dealer en hij dacht, aan de symptonen te herkennen, dat het een 12mm luchtslang achter de kappen zou kunnen zijn.. (zo'n vermoede had ik zelf ondertussen ook al) en hij kon niet echt duidelijk verwoorden welke slang het dan zou zijn.
Nu komt de echte vraag; iemand enig idee wat er met mn motor aan de hand is? vacuumslangen? carburateurs synchroom?(of heb je dan andere problemen) Iemand bekent met mijn probleem dan wel de symptonen? (met of zonder de analyse van de dealer).
p.s. de carbs zijn er van de winter schoon afgehaald, afgedekt, en achteraf weer op de zelfde manier terug geplaats. ze zijn niet los geweest van elkaar oid.
Bijvoorbaad vielen dank!
Bjorn
Laatst bewerkt: