ZX6r in de kreukels

De motor stond wel op slot mijn broertje heeft om 3:00 snachts het schijfremslot en het stuurtslot verwijderd nadat hij in mijn sleutels gevonden had toen heeft hij mijn motorpak aangetrokken en heeft hij (naar eigen zeggen) flink wat kilometers gemaakt, om daarna vlak bij mijn huis op een vluchtheuvel en daarna in een hek van de gemeente te belanden (wat ook zijn geluk is geweest).

OMFG....
[me]Chevy454 gaat de sleutels maar goed bewaren wanneer hij op vakantie de motor niet in gebruik heeft[/me]
 
Mensen allen bedankt voor jullie meedeleven, mijn broertje heeft er echt van geleerd en zal me voor de volle 100% terug betalen. En op meermalig verzoek het verhaal wat er gebeurt is.

De motor stond wel op slot mijn broertje heeft om 3:00 snachts het schijfremslot en het stuurtslot verwijderd nadat hij in mijn sleutels gevonden had toen heeft hij mijn motorpak aangetrokken en heeft hij (naar eigen zeggen) flink wat kilometers gemaakt, om daarna vlak bij mijn huis op een vluchtheuvel en daarna in een hek van de gemeente te belanden (wat ook zijn geluk is geweest).

Maar me ouders en een oma van me willen mijn broertje het geld voorschieten zodat ik weer snel kan :]

:} :} :}

Zwaar relaxd dat zij het geld willen voorschieten ..... Kan jij tenminste weer verder ! En maar hopen dat jou "brother" ER 1 LESSJE HEEFT BIJ GELEERD !!
Suc6 verder.
 
Idd klote voor je bike. Gelukkig heeft je broertje nix.

Succes voor jou en hem.

En alle alle mafketels die hun broertje dood zouden wensen:

Sla hem dan eens dood met je grote bek :(
Mijn broertje was 21 toen hij in zijn slaap overleed aan een hersenbloeding. Ik was toen 24. Ik kan je verzekeren dat ik hem iedere dag mis. Ook al waren we het regelmatig oneens met elkaar.

Weet heel goed dat je maar 1 keer leeft en dat je daarom maar beter kan zorgen dat je met familie en vrienden van iedere dag een feestdag moet proberen te maken. Je weet nooit wanneer het over kan zijn.
 
svijf, dat is echt fucked-up wat jou overkomen is, ik hoop zoiets nooit mee te maken.

Ik ben ondanks alles nog steeds gek op hem en hoop nog vele leuke momenten met hem mee te maken.

en tnx voor je reply je heb groot gelijk het is allemaal stoere praat, het eerste waar ik aan dacht is of mijn broertje nix had.

en terug betalen doet hij wel daar ken ik hem goed genoeg voor.
 
hey kawahenkie,

had je de motor al lang???
en heb je hem toevallig in venray gekocht.....zoja dan zal ik de oude eigenaar het droevige nieuws eens even laten lezen ;(

succes met het zoeken van je nieuwe bike...ennuh de volgende keer je sleutels meenemen op vakantie he.

groetjes Bb
 
hey henkie, heet jij in real live ook Henk?

Ik heb altijd in vriezenveen gewoont, en ik vraag me af wie je bent :)

voeg me anders eens toe op MSN dmv arjo_kamphuis@msn.com
 
hey kawahenkie,

had je de motor al lang???
en heb je hem toevallig in venray gekocht.....zoja dan zal ik de oude eigenaar het droevige nieuws eens even laten lezen ;(

succes met het zoeken van je nieuwe bike...ennuh de volgende keer je sleutels meenemen op vakantie he.

groetjes Bb
Helaas was dit mijn oude motor die ik met een klein beetje pijn in het hard heb verkocht om over te stappen op een lean mean twinnermachine!!!


@Grolsch: je staat er bij mij ook al in dus.......
 
Boet, goed nieuws ik heb de motor kunnen verkopen voor een redelijke prijs, aan een kerel die um weer gaat opknappen. Dus als het allemaal goed gaat rijd jouw oude kawa strax weer over de weg ;)
 
Laatst bewerkt:
LOL dit verhaal gaat de komende jaren bij heel wat verjaardagen verteld worden. :)

desalniettemin jammer van de motor, en ben blij dat je broertje niks heeft, behalve een welverdiend schuldcomplex.

En volgens mij zij er een hoop mensen hier die gewoon op zoek zijn naar een originaliteitsprijs qua lijfstraffen voor je broertje.
 
Ik vind het echt heel erg voor u, motor naar de klote enzo ;(

Maar heb echt geen reet medeleven met je broer, het zijn zulke mensen die niet alleen zichzelf, maar ook andere weggebruikers in gevaar brengen. Wees blij dat er nog niemand anders bij het ongeluk betrokken is...

Hij zal zijn lesje nu (hopelijk) wel geleerd hebben zeker...

Succes met het vinden van een andere motor !
 
Damn handig zo'n broertje... nu zal ik mn broer nooit ff leren schakelen op mn motor :X (wat ik over paar weken van plan was)


Maar ben blij dat je iemand hebt kunnen vinden die het wilde kopen van je. heb je ten minste nog iets voor terug kunnen krijgen! :}

maar ik zou nog gewoon het volle laag terug vragen van je broertje, kan er nog wel heerlijk bovenop zn boete 8-)
Want dan zal hij voorlopig wel van je spullen afblijven ;)
 
De motor stond wel op slot mijn broertje heeft om 3:00 snachts het schijfremslot en het stuurtslot verwijderd nadat hij in mijn sleutels gevonden had toen heeft hij mijn motorpak aangetrokken
Tja fijn zo een broertje maar hij heeft gelukkig niets,hij had dus nog wel het verstand om je motorpak aan te trekken.
Veel succes met de afhandeling en hoop dat je snel weer kan :] :]
 
Boet, goed nieuws ik heb de motor kunnen verkopen voor een redelijke prijs, aan een kerel die um weer gaat opknappen. Dus als het allemaal goed gaat rijd jouw oude kawa strax weer over de weg ;)

een Kerel ?? zo volwassen zie ik er toch niet uit :) :) , en de opbouw gaat voorspoedig , zoek nog een paar onderdelen , waaronder goed kuipwerk en spiegels ,
en een groene voorvelg ,
en ben je nog proef wezen rijden vandaag Kawahenkie ?
 
een Kerel ?? zo volwassen zie ik er toch niet uit :) :) , en de opbouw gaat voorspoedig ,nieuw balhoofd,zit erin maandag worden de voorpoten poten gericht ,is de voorvork weer recht , frame heeft geen schade geleden , maar daar kom je pas echt achter na een stukje rijden, zoek nog een paar onderdelen , waaronder goed kuipwerk en spiegels , en framepje over stuur
en een groene voorvelg , iemand nog wat liggen op een verlaten plekje ?? let me know ;)

en nog proef wezen rijden vandaag Kawahenkie ?
 
een Kerel ?? zo volwassen zie ik er toch niet uit :) :) , en de opbouw gaat voorspoedig , zoek nog een paar onderdelen , waaronder goed kuipwerk en spiegels ,
en een groene voorvelg ,
en ben je nog proef wezen rijden vandaag Kawahenkie ?

Jazekers, heb de motor zelfs gekocht. Ik hoop hem dit weekend in huis te hebben *D

(en kerel was bedoeld in de zin van jongen :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan