ZX6r in de kreukels

KawaHenkie

MF'er
4 aug 2004
46
0
Goirle
Kom je terug van vakantie is je motor in de kreukels gereden,
ook nog door je eigen broertje |( Ik heb een paar foto's online gezet ;(
http:\\members.home.nl\hj.alberts
(en neem van mij aan dat is niet leuk thuis komen)

Mocht er interesse zijn voor eventuele onderdelen mail dan ff's moet er nu toch van af ;)
 
Dude, wat naar! had hij wel je toestemming om op je motor te rijden? En ook belangrijk: Heeft hij niets???

En waarom krijg ik een raar login popup scherm als ik op deze thread klik?
 
tuurlijk had hij geen toestemming, hij heeft geen rijbewijs zelfs nog niet zijn autorijbewijs.

Enne die pop-up klopt ben ik nu nog meebezig ;)
 
hoe krijgt hij alle 2 die velgen zo?......dure grap om dat weer in oude staat te krijgen............................ ;(
sux6 der mee................
 
Holy sh*t! Ik zie nu die foto's pas. Het lijkt alsof iemand er heel hard een hoog stoepje mee heeft gepakt!

Wat een ellende, geen motor en een broertje waar je ruzie me hebt! En dan nog maar de vraag hoe je je schade vergoet gaat krijgen. Sterkte er mee!
 
maar me broertje heeft een paar schrammen en een vette boete :
Rijden zonder rijbewijs
Drank
Joyriding

tel dat maar is op ;)

Dus kwaad worden heeft geen zin en verzekerings geld krijgt hij niet, dat wordt dus een paar jaar terug betalen.
 
tuurlijk had hij geen toestemming, hij heeft geen rijbewijs zelfs nog niet zijn autorijbewijs.
Lekker zo een broer |(
Hoe oud is ie eigenlijk?

Maar wees blij dat je het pas te weten komt wanneer je thuis bent (toch?)
Anders was je vakantie en je motor na de klote ;)
 
Ben je all-risk? ben bang dat ze neit uit gaan betalen als ze erachter komen dat iemand zonder geldig rbw de schade heeft veroorzaakt :X

Gaat er nu iemand vermoord worden :X :X :X
 
Leeft die gast nog??!! Bedoel ik zou hem wel van kant gemaakt hebben als ie het ongeluk heeft overleefd B| , maja dat ben ik.
suc(zxr)6
 
Leeft die gast nog??!! Bedoel ik zou hem wel van kant gemaakt hebben als ie het ongeluk heeft overleefd B| , maja dat ben ik.
suc(zxr)6
Moet ie wel een leuke levensverzekering hebben anders schiet je er nog niks mee op.
kan dan weer een nieuwe motor van worden gekocht
 
Fijn zo'n broertje die dit flikt achter je rug om :(

Als het mijn broertje was geweest had i eerst een paar stoten gekregen lees opvoedkundige corrigerende tikjes en vervolgens had i het tot op de laatste cent terug mogen betalen
 
Lekkere broer heb je, niet dus.

Goeie oplossing, je broer koopt deze motor van je over voor de prijs waar jij een goede vervanger voor koopt. Heeft ie zelf ook meteen een mooie crosser waar je met je zatte ballen op kan rijden zonder nog veel meer te beschadigen(aan de motor dan) |(
 
doodzonde echt jammer dus klaar maken gaat nie?of wil je dat niet welke onderdelen heb je ,toevallig die sportdemper ook die op de tafel ligt ?
 
Die demper op de tafel erachter wil ik nog bewaren totdat ik me nieuwe motor heb zou die niet meer passen of zit er een goedde sport demper onder dan komt die ook wel te koop ;)

Voor onderdelen zou je hem een keer moeten bekijken ;) (In Vriezenveen OV)
 
Bij z'n ballen ophangen aan de hoogste gevel (voor als er geen bomen in de buurt staan).

Suc6!
 
Wat maakt het uit als die motor total loss/inmekaar zit, zolang je broertje maar oke is.
 
damn lekker is dat zeg, blij dat mijn ouders gestopt zijn na mij :+

maaruh, gaat je broertje fijn meebetalen aan dit grapje of niet?
ennuh, stond je motor niet op slot dan? (eg, sleutels zwaar verborgen, of weggebracht bij 'verstandige' familie?) want dan had dit misschien voorkomen kunnen worden natuurlijk..

Suckt iig wel goed zeg.. :X sterkte dr mee..
 
maar me broertje heeft een paar schrammen en een vette boete :
Rijden zonder rijbewijs
Drank
Joyriding

tel dat maar is op ;)

Dus kwaad worden heeft geen zin en verzekerings geld krijgt hij niet, dat wordt dus een paar jaar terug betalen.

Wat maakt het uit als die motor total loss/inmekaar zit, zolang je broertje maar oke is.

Mijn zorgen om mijn broertje zouden toch verd*md snel naar de achtergrond verdwijnen om plaats te maken voor blinde woede haat. :X

Dit is echt zwaar kl#te, zeg. Ik hoop voor je dat je snel weer rond rijdt.
 
ennuh, stond je motor niet op slot dan? (eg, sleutels zwaar verborgen, of weggebracht bij 'verstandige' familie?) want dan had dit misschien voorkomen kunnen worden natuurlijk..

Misschien rekende hij zijn broertje tot voorkort wel tot "verstandige familie".

Ik sluit me bij Orph aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan