ZX6R meeting! 10-09-2006

hoelaat verzamelen in ijsselstein?

  • 11.00

    Stemmen: 2 13,3%
  • 11.00

    Stemmen: 7 46,7%
  • 11.00

    Stemmen: 1 6,7%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 4 26,7%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11.00

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15

MacReal

MF veteraan
1 aug 2004
40.991
2
Zoetermeer
na een korte discussie hebben we toch maar besloten dit seizoen nog een ZX6R meeting te houden *O*

na wat geneuzel en gedoe O-) zijn we uitgekomen op een stukje dijk sturen langs de lek :]

goed, de belangrijke punten:

verzamelplaats:
Mac Donalds Ijsselstein
(langs de A2, afslag ijsselstein)
adres:
Lorentzlaan 1
3401 MX
IJsselstein

dit is tevens het eindpunt van de route :)

verzameltijd:
in de poll overeen gekomen:
11.00 verzamelen, 11.30 gaan we dus rijden :)
(voor de laatkomers ;) )

wat voor route gaan we rijden?
het plan is om vanaf ijsselstein de lekdijk op te gaan, tot aan amerongen, vanaf daar binnendoor naar rhenen, om daar de lek over te steken en aan de andere kant van de lek weer over de lekdijk terug te rijden :]

LET OP! bij de route is ook een pont inbegrepen, welke 1 euro kost, zorg dus, dat je wat kleingeld bij je hebt :Y

hoe gaan we ervoor zorgen dat we elkaar niet kwijt raken?
aangezien dit altijd een vrolijk puntje is, waarbij het in de geschiedenis der ZX6R meetings al eens eerder is misgegaan O-) *kuch*heuvelrugroute*kuch* O-) leek het mij verstandig een systeempje af te spreken.
daar de route niet zo heel ingewikkeld is, wil ik gewoon voorstellen om een en achterrijder aan te stellen die het zooitje ongeregeld bij elkaar moet zien te houden :+
verder rijdt iedereen waar dat kan in baksteen formatie en let iedereen op de persoon die direct achter je rijdt.
zie je deze niet meer, dan stop je bij de eerstvolgende afslag die genomen wordt.
zolang iedereen dit doet, valt de groep niet uit elkaar.
de voor en achterrijder kennen de route, dus zodra de achterrijder constateert dat er van de route af wordt geweken, is aan hem de taak om de overgebleven groep tot een stoppen te krijgen (zie voorgaande stop-methode) om vervolgens de route weer te hervatten.
eventuele aan/opmerkingen zijn welkom :Y

de lijst van aanwezigen is hieronder in de post van Hengel te zien :}
 
Laatst bewerkt:
full

de route, met dank aan hengel *O*

de blauwe lijn is de route, de rode pijlen geven de rij-richting aan :)
 
Laatst bewerkt:
:] WIE GAAN ER MEE???? :]

1. MacReal :Y
2. Hengel :Y
3. Goudlokje :Y
4. Svijf :Y
0. Kawasnol -O- (heeft een andere rit)
0. By-the-way -O-
0. Timba -O-
5. kawamenneke :Y
6. H8TER :Y
0. TrAcer ZX6-R -O-
7. motorfreakje :Y
8. TheHulkgayversion :Y
9. .ghostrider. :Y
10. NinjaChris :Y
11. Ruudw :Y
12. G.S.U.S :Y
13. Mr Candy :Y
00. SvD -O-
14. Krazy :Y
15. DeBerrie :Y
16. Glenn_ZX636 :Y
17. zxbiker :Y
00. Mengor -O-
18. kevin 34 schwantz :Y (met zijn 2e)
19. KawaZX-R (ovb)
20. The Punisher :Y
21. jfw :Y
22. zx6-er :Y
23. Tjaps :Y
24. Maddox :Y
25. Maikelzxr :Y
26. Deknaller
27. Dkny
28. Steve_O


gast rijders 8-)
29. - Leduke :Y (op een zx7r)
30. - Gewoon Snel (op een R1)
31. - ZX666 (op een zx9r)

geen mf-ers :?
- maatje van NinjaChris :Y
- maatjes van Hengel :?
 
Laatst bewerkt:
Svijf :Y

Maare, aap dat je bent :(
Toch nog weer ff die heuvelrugroutemeeting aanhalen he -O-

:+

Btw, een meeting op 10-09-1006 :? _O-
 
Svijf :Y

Maare, aap dat je bent :(
Toch nog weer ff die heuvelrugroutemeeting aanhalen he -O-

:+

Btw, een meeting op 10-09-1006 :? _O-


wees blij dat je geschiedenis hebt geschreven...vergeten doen we het nooit meer..


enne achter rijder meldt zich bij deze vrijwillig aan tot nader order :Y
 
Om Makreel even te helpen:

Wie gaan er nog meer mee :?

Score so far:

1. MacReal
2. Hengel
3. Goudlokje
4. Svijf
5. Kawasnol (ovb :? )

:]
 
Svijf :Y

Maare, aap dat je bent :(
Toch nog weer ff die heuvelrugroutemeeting aanhalen he -O-

:+

Btw, een meeting op 10-09-1006 :? _O-
O-)

-O-
En heb jij ooit gehoord van een stysteempje :?

Ikke niet :N

:+
-O-
En je kan de mod's dan hebben gemaild })

(Afbeelding)
-O- B| ;)
_O- Hij is aan vakantie toe :o
:^ :Y *O*
Om Makreel even te helpen:

Wie gaan er nog meer mee :?

Score so far:

1. MacReal
2. Hengel
3. Goudlokje
4. Svijf
5. Kawasnol (ovb :? )

:]
*O*
 
wees blij dat je geschiedenis hebt geschreven...vergeten doen we het nooit meer..


enne achter rijder meldt zich bij deze vrijwillig aan tot nader order :Y
hey muppet, aangezien je niet meer in het zx6r topic zelf post ( :? ).....gister moest je op assen rijden toch? En al plannen voor volgend jaar?
 
hey muppet, aangezien je niet meer in het zx6r topic zelf post ( :? ).....gister moest je op assen rijden toch? En al plannen voor volgend jaar?


hey knuppel,

ja was weer toppie!! weer zat erg mee geen drup gehad zelfs een beetje verbrand...

3 sec van tijd af kunnen snoepen ondanks we in een beginners groep reden B|

letters staan niet opzich voor een indeling kan dus per keer verschillen....
ja duh wist ik veel...maar goed al met al heerlijk gereden :Y


o en voor volgend jaar tja geen idee volgens mij kan je pas in feb weer inschrijven dus zien we tegen die tijd wel weer
 
o ja en steppies (incl. broekplooien) aan de grond rijden is NIET LEUK :N

ben me werkelijk kapot geschrokken...advies er meer naast te gaan zitten DUH!!
alsof ik dat nog niet wist O-) maar kvind het moeilijk om er zodanig naast te hangen en dan nog steeds gevoel te houden met de motor...
 
o ja en steppies (incl. broekplooien) aan de grond rijden is NIET LEUK :N

ben me werkelijk kapot geschrokken...advies er meer naast te gaan zitten DUH!!
alsof ik dat nog niet wist O-) maar kvind het moeilijk om er zodanig naast te hangen en dan nog steeds gevoel te houden met de motor...
zei ik toch al eerder ;)

maarre, wat voor tijd reed je (en dennis)? en ga je 11 september nog op zandvoort rijden?
 
zei ik toch al eerder ;)

maarre, wat voor tijd reed je (en dennis)? en ga je 11 september nog op zandvoort rijden?


haha...tijden tja of die nou representatief te noemen zijn...tging werkelijk nergens over....op de 35 man waren we met z'n 5 bezig door de overige beginners heen te worstelen...kstond er van te kijken uberhupt sneller geweest te zijn dan de laatste keer...

3 sec is niet veel maar voor zo'n dag als gister niet slecht denk ik..

dennis 2.12 en ikkes 2.15

van dennis niet gek voor een eerste keer op de 636!! maar de mijne is beduidend sneller door het kitje erin...

en een les voor de volgende keer....eerst kitje af laten stellen vóór je naar circuit gaat...op straat merk je weinig van de dipjes maar op circuit des te meer....hokken en bokken
maar goed in de racer gaat in de winter ook maar een kitje dat is wel zo prettig...


haha en 11 september nee we willen wel maar kunnen niet geld is op he...heel mss nog 6 oktober 1 keertje maar eerst het weer een beetje afwachten :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik deze meeting nog niet aanwezig zal zijn..

Rij pas 6 sept. af (altijd een kansje dat ik zak) en heb dan nog onvoldoende rij ervaring om meteen in een groep te gaan toeren. Denk dat ik de boel dan alleen maar op houd.

Maar er komt vast en zeker nog wel een andere keer! :Y
 
haha...tijden tja of die nou representatief te noemen zijn...tging werkelijk nergens over....op de 35 man waren we met z'n 5 bezig door de overige beginners heen te worstelen...kstond er van te kijken uberhupt sneller geweest te zijn dan de laatste keer...

3 sec is niet veel maar voor zo'n dag als gister niet slecht denk ik..

dennis 2.12 en ikkes 2.15

van dennis niet gek voor een eerste keer op de 636!! maar de mijne is beduidend sneller door het kitje erin...

en een les voor de volgende keer....eerst kitje af laten stellen vóór je naar circuit gaat...op straat merk je weinig van de dipjes maar op circuit des te meer....hokken en bokken
maar goed in de racer gaat in de winter ook maar een kitje dat is wel zo prettig...


haha en 11 september nee we willen wel maar kunnen niet geld is op he...heel mss nog 6 oktober 1 keertje maar eerst het weer een beetje afwachten :Y
dat zal je best merken indd alstie niet lekker loopt, maar dat is vooral in de lage toeren dan waarschijnlijk?
Ben benieuwd hoe het mij afgaat 11 september, 1x keer weer rijden en op nieuwe motor en op nieuwe baan en in snelle groep :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan