ZX6R Meets Dynojet-Rotterdam

Wanneer Dagje testen??

  • 13 mei

    Stemmen: 10 83,3%
  • 29 april

    Stemmen: 2 16,7%
  • 27 mei

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Ik heb er ook zin in!!

Vandaag op de MM ook aantal zxjes van jullie gespot.. alleen helaas zonder eigenaren..

Ik moet voor 13 mei vanuit almere komen.. zijn er nog mensen die onderweg bij mij aan kunnen/willen sluiten zodat we met een groepje komen..

Ben namelijk errug slecht in de weg vinden..

*D
 
nog 5 nachtjes slapen *O*

morgen naar parijs donderdagaaf ben ik terug, vrijdag krijgt me fiets een kleine beurt. en dan knallen op de testbank!! })
 
Goed nieuws jongens, mijn motor word op dit moment weer in elkaar gesleuteld *O* *O* kan ik er alsnog bij zijn maar er is zeker geen plaats meer vrij?
 
Kan ik niet ff op de dag zelf betalen? Het is namelijk nog niet helemaal zeker dat ik kom, motor zit iig nu weer half in elkaar hopelijk deze week ophalen
 
Kan iemand ook een wat "betere" camera meenemen voor leuke foto's??

er is een digitale camera aanwezig....
en KtN neemt ook zoveel mogelijk RUN's met de digitale video camera op!!


mss hebben andere nog leuke ideeen voor deze dag??

zitplaatsen, een hapje en een drankje zijn al geregeld...
 
Kan iemand ook een wat "betere" camera meenemen voor leuke foto's??

er is een digitale camera aanwezig....
en KtN neemt ook zoveel mogelijk RUN's met de digitale video camera op!!


mss hebben andere nog leuke ideeen voor deze dag??

zitplaatsen, een hapje en een drankje zijn al geregeld...
*O* *O*

([me]Dawg zal eens kijken of 'ie een camera kan fixxen, maar is niet zeker *[/me])
 
*O* *O*

([me]Dawg zal eens kijken of 'ie een camera kan fixxen, maar is niet zeker *[/me]
)

een digitale video camera of een normale digitale foto camera is niet nodig...tis meer dat ik opzoek ben naar een wat betere versie fototoestel wat net ff wat mooiere fotos kan maken...

kwil een stukkie schrijven en naar de importeur sturen die er ook aan mee hebben gewerkt ;)
 
Bedoelde ook foto-camera :+
heb alleen een analoge video-camera dus dat schiet niet op, vader heeft een goede foto-camera... maar weet niet of ik die nog zie voor die tijd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan