zx6r of zx6rr ???

4 nov 2003
199
0
papendrecht
Ik zit in twijfel, ik kan twee hele mooie motoren kopen:

Blauwe zx6r uit 2004 met o km op de teller.

Groene zx6rr uit 2003 ook met o op de teller, deze heeft als extra extraatje een volledig ARROW uitlaatsysteem.± 10 pk extra

De motoren kosten na inruil van mijn oude bike nagenoeg het zelfde, de zx6r 04 is 200 euro duurder.

Wat is in jullie ogen nou de beste optie????


:9
 
Ik zit in twijfel, ik kan twee hele mooie motoren kopen:

Blauwe zx6r uit 2004 met o km op de teller.

Groene zx6rr uit 2003 ook met o op de teller, deze heeft als extra extraatje een volledig ARROW uitlaatsysteem.± 10 pk extra

De motoren kosten na inruil van mijn oude bike nagenoeg het zelfde, de zx6r 04 is 200 euro duurder.

Wat is in jullie ogen nou de beste optie????

:9



Ik ging ook voor de RR met arrow systeem :} :} :}
 
Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,

Het is pas een echte als hij Groen is.

p.s. ik ging ook voor de arrow uitlaat.

Een Kawa die niet groen is: als een kip zonder kop
een I zonder puntje
boeren kool zonder worst (ook groen)
en een vrouw zonder T##ten
een *nou ja je begrijpt me wel*

O ja en hij is sneller :+
 
RR tuurlijk
of wat je zelf mooist vindt
maarja 10pk meer + een "limited" motor
 
Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,Groen,

Het is pas een echte als hij Groen is.

p.s. ik ging ook voor de arrow uitlaat.

Een Kawa die niet groen is: als een kip zonder kop
een I zonder puntje
boeren kool zonder worst (ook groen)
en een vrouw zonder T##ten
een *nou ja je begrijpt me wel*

O ja en hij is sneller :+
:^
 
Koop vlug die ZX uit 2004. Leg daar een Arrow systeempje op en zet die twee beestjes maar eens op de bank dan spreken we mekaar.
Trouwens die ZX uit 2004 is stuk krachtig onderin. Overal lees je dat die RR tegenvalt tenzij je er serieus aan begint te prutsen.
 
Ja, maar een kawa hoort groen te zijn. Anders ist landverraad!

Dus snel die groene halen :) (Of die blauwe groen spuiten 8-) )
 
ik zou de blauwe pakken ... maar ja, ik rij ook een suzuki ... :)

ligt een beetje aan je rijstijl denk ik. als je een racer bent (let wel:bent, niet wilt zijn) dan zou ik de RR pakken. al is zo'n volledig arrow systeem weer lastig ivm de vervelende geluidseisen op de circuitjes en de hogere opvalfactor (ze horen je al aankomen is niet altijd in je voordeel). anyway, de RR is een echte 600 en heeft dus ook iets minder koppel en moet meer op toeren gereden worden. ow, de RR heeft standaard toch wat minder vermogen als de R, dus door die arrow heb je waarschijnlijk net zoveel vermogen als een standaard R.

de R kun je wat relaxter rijden. het is dan ook iets meer dan een 600 (de schurken daar bij kawa !) dus heb je wat meer koppel ter beschikking. als je flink op het gas gaat zul je als niet-racer waarschijnlijk zelfs sneller zijn op de R.

just my €0.02
 
Alstie niet groen is, istie niet herkenbaar als Kawasaki. Anders krijg je opmerkingen als: "Wat een mooie Yamaha rijd jij"
 
ik zou voor de 636 gaan. daar heb je op straat gewoon veel meer aan. dan kan je ook wel gruwelijk janken, maar kan je ook gewoon de toeren onderin iets meer benutten. de rr wordt pas echt leuk wanneer je er het race kitje onder legt, en voor een uitlaat systeempje hoef je het niet te laten; das ff sparen, en dan heb je die een. (en dan kan je meteen een echte laser kopen ipv een arrow...)
zelf zat ik ook met dit probleem. ik wilde ook voor de rr gaan, maar dat radde kawa nederland me af. en geloof me, ik heb geen moment spijt gehad. eigenlijk zijn ze gewoon gelijk, alleen heeft de 636 overal wat meer (ok, en bij de rr kan je met de achterbrug spelen....)
en als je dan echt een groene wilt? gewoon een keer op je plaat gaan en groene kappen ipv blauwe bestellen..... :X

succes ermee!
 
Joepie, de keuze is gemaakt.

Het wordt een groene zx6 rr met arrow systeem.
Wat een wegligging heeft z´on ding zeg, kan ik nog veel harder de bocht door.
En het scheelt met mijn oude fiets 47 kilo in gewicht ( zx6r uit 97 ).
Ik kan niet wachten totdat ik hem krijg, en dat is op 22 maart.

:9~ :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan